پیام پنهانی در حلقه نامزدی خواننده معروف
کد خبر: ۲۲۲۷۸۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
بریتنی اسپیرز، خواننده موسیقی پاپ آمریکایی در ویدئویی دو نفره با سام اصغریث از نامزدی خود با او خبر داد و حلقه نامزدی خود را به نمایش گذاشت. به گزارش مجله انگلیسی "هلو"، اسپیرز در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرد خبر نامزدی با اصغری دوست پسر سابقش را با نمایش حلقه‌ای درخشان که حاوی یک پیام پنهان است، خبر داد.

پیام پنهانی سام اصغری به بریتنی در حلقه ازدواج

پیام پنهانی سام اصغری به بریتنی در حلقه ازدواجاختصاصی تابناک با تو؛ بریتنی اسپیرز، خواننده موسیقی پاپ آمریکایی در ویدئویی دو نفره با سام اصغریث از نامزدی خود با او خبر داد و حلقه نامزدی خود را به نمایش گذاشت. به گزارش مجله انگلیسی "هلو"، اسپیرز در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرد خبر نامزدی با اصغری دوست پسر سابقش را با نمایش حلقه‌ای درخشان که حاوی یک پیام پنهان است، خبر داد.

در این ویدئو اسپیرز دست چپ خود را جلوی دوربین گرفت و انگشتر الماس درخشان خود را نشان داد و نوشت: "باورم نمی شود". به گفته آجی آناند، مدیرعامل RareCarat، حلقه نامزدی بریتنی یک الماس سولیتر ۳.۵ قیراطی متوسط ​​است که حدود ۷۰ هزار دلار ارزش دارد.


بیشتر بدانیم؛ سولیتر به چه معناست؟!

پیام پنهانی سام اصغری به بریتنی در حلقه ازدواج

به طور رایج، سولیتر به معنای انگشتر نامزدی با یک الماس یا کریستال است. اما می توان هر نوع حلقه ای با یک الماس را سولیتر نامید. زمانی که یک الماس با هر شکل و اندازه ای بر روی یک جواهر یا فلز و یا حلقه قرار گیرد، آن را سولیتر می نامند. بنابراین به طور مثال یک انگشتر سولیتر الماس در واقع یک تک کریستال است که بر روی حلقه ای قرار گرفته است. یا به طور مثال یک گوشواره ی سولیتر به معنای یک سنگ کریستال بر روی یک جفت گوشواره است. همین قانون برای یک آویز گردن و یا یک گل سینه هم برقرار است. نام های دیگر انگشتر سولیتر الماس انگشتر تک سنگ، انگشتر یک الماسی و یا انگشتر تک الماس است.حال با خواندن مطالب فوق، شما می دانید که سولیتر چیست پس در جمع های دوستانه ی خود می توانید از انگشتر دوستان خود تعریف کنید. به عنوان مثال می توانید بگویید”چه انگشتر سولیتر زیبایی در دست داری” و در جواب نگاه های شگفت زده ی آن ها، معنای سولیتر را توضیح دهید.

پیام پنهانی سام اصغری به بریتنی در حلقه ازدواج

اگرچه انگشتر نامزدی اصغری و اسپیرز،  ظاهری بسیار کلاسیک و معتدل دارد، اما ویژگی پنهانی دارد که شرکت Forever Diamonds New York آن را فاش کرد. در وب سایت این شرکت آمده است که اصغری برای طراحی حلقه ویژه با بنیانگذار رومن مالایف همکاری کرده است. این حلقه دارای یک پیام ویژه حک شده در قسمت داخلی پل حلقه پلاتین بود.

اصغری کلمه شیر زن (لقبی که به نامزدش اسپیرز داده) را به عنوان پیامی که در داخل حلقه الماس حک شده بود انتخاب کرد.

گفته می‌شود که اصغری ماه‌ها برای تهیه این حلقه زمان گذاشته است و در نهایت شرکت Forever Diamonds NY را برای طراحی الماس برای معشوق خود انتخاب کرد.

پاریس هیلتون یکی از اولین کسانی بود که به اسپیرز پیام تبریک ارسال کرد و نوشت: تبریک می‌گویم عزیزم! خیلی خوشحالم! به باشگاه خوش آمدی! در حالی که خواننده، میشل ویزاج هم نوشت: "تبریک می گویم."

پیام پنهانی سام اصغری به بریتنی در حلقه ازدواج

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
11
21
با همین شیرزن شیرزن کردنش او را تحریک و انداخت بجان پدرش!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
یه مرد واقعی از ایران پیدا شده. کاش بیشتر بودند.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
3
6
هرجوری حساب کردم دیدم حلقه دست راستشه!!
ناشناس
|
Finland
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
6
8
پسر ۲۷ ساله رفته زن ۴۰ ساله گرفته با دو ازدواج ناموفق. جقدر اخلاص؟! بعد چون طرف دسترسی به مال و اموال نداشته رفته شب کاری و با عرق جبین ۷۰ هزار دلار جمع کرده و دل شکسته یه زن رو التیام بخشیده. اصلا هم دنبال مال و منال و نام و شهرت نیست. فقط نیکوکاری.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
تو چرا جوش میاری از دیوار کسی بالا رفته یا اختلاس کرده یا وعده سر خرمن داده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
2
1
معنیش که شیرزن نیست
کلمه lioness به معنی شیر ماده هست
شیرزن یک اصطلاح فارسی هست به معنی زن شجاع و قهرمان، که باید ببینید اصطلاح معادلش توی انگلیسی چی هست (شاید heroine باشه)
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار