یک روش خوشمزه برای آب‌پز کردن ذرت
کد خبر: ۲۲۲۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
ذرت آب‌پز طعم‌دار می‌تواند برای میان‌وعده، تنقلات یا پیش‌غذا تهیه و سرو شود. در این دستورالعمل برای آب‌پز کردن ذرت از روشی به نام حمام کره استفاده شده است. در این روش پخت، ذرت در مخلوط آب، شیر و کره بخارپز می‌شود.

قوانین خاندان سلطنتی انگلیس که تنها پرنس ویلیام و کیت میدلتون ملزم به رعایتشان هستند«تابناک با تو» - گیاه ذرت حاوی فیبر زیاد، املاح معدنی، کلسیم، پتاسیم و ویتامین‌های گروه ب، آ و ث است. ذرت پخته در انواع سالاد یا به صورت ساید بشقاب همراه با انواع غذا سرو می‌شود. اگر ذرت کمی طعم‌دار هم شود حتی بهتر است و غذا را هم خوشمزه‌تر می‌کند. در دستور امروز روش آب‌پز کردن ذرت با سیر و سبزیجات آموزش داده می‌شود. ذرت آب‌پز طعم‌دار حتی می‌تواند به عنوان میان‌وعده، تنقلات یا پیش‌غذا تهیه و سرو شود. در این دستورالعمل برای آب‌پز کردن ذرت از روشی به نام حمام کره استفاده شده است. در این روش پخت، ذرت در مخلوط آب، شیر و کره بخارپز می‌شود.

یک روش خوشمزه برای آب‌پز کردن ذرت

مواد لازم برای بخارپز کردن ذرت (۶ نفر)

آب چهار فنجان
ذرت تازه شش عدد
سیر شش حبه
برگ تازه آویشن یک‌چهارم فنجان
شیر یک فنجان
کره پاستوریزه دو عدد (۱۰۰ گرمی)
نمک به مقدار لازم

مراحل آب‌پز کردن ذرت با سیر و سبزیجات

برای شروع، یک قابلمه متوسط بردارید. چهار فنجان آب را داخل قابلمه ریخته و روی حرارت زیاد قرار دهید تا جوش بیاید.

ذرت‌ها را از وسط نصف کنید. سپس، حبه‌های سیر را پوست بگیرید و به صورت ریز خرد کنید.

یک روش خوشمزه برای آب‌پز کردن ذرت

سیر، آویشن، شیر، کره و نمک را به قابلمه اضافه کنید. ذرت‌ها را با احتیاط داخل قابلمه بچینید و حرارت را کم کنید. بسته به نوع ذرتی که استفاده می‌کنید، زمان پخت متفاوت است؛ بنابراین هر چند دقیقه یکبار به کمک چنگال ذرت‌ها را چک کنید و پختن آن‌ها مطمئن شوید.

بعد از این که ذرت‌ها پختند، آن‌ها را از قابلمه خارج کرده و بلافاصله سرو کنید. اگر گیاهخوار هستید می‌توانید از کره گیاهی به جای کره حیوانی استفاده کنید. می‌توانید از مقداری فلفل سیاه هم برای مزه‌دار کردن ذرت استفاده کنید.

کتاب کاله

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
1
4
داخل متن نوشته طرز بخارپز کردن بعد دستور آبپز کردن داده#!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار