بیماری عجیب و غم انگیز کودک انگلیسی +عکس
کد خبر: ۲۲۲۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
کودکی انگلیسی به بیماری نادری مبتلا است که پس از هر فعالیتی هرچند کم، استخوان هایش می شکند.
 اخیرا یک مادر بریتانیایی بعد از مراجعه کودک خود به بیمارستان دریافت پسرش به نام لینکلن گش از یک بیماری نادر رنج می‌برد.
 
بیماری عجیب و غم انگیز کودک انگلیسی +عکس
 
پزشکان پس از بررسی کودک انگلیسی بیماری او را «osteogenesis imperfecta»تشخیص دادند؛ این بدان معناست که استخوان‌های وی آنقدر شکننده هستند که به راحتی می‌توان آن‌ها را در فعالیت‌های روزانه شکست. 
 
براساس آزمایش‌های پزشکان تاکنون جمجمه ، بازو و قسمتی از ستون فقرات   این کودک ۶ ساله تنها با زمین خوردن یا خزیدن روی زمین شکسته است. روز جمعه، آماندا، مادر لینکلن، فاش کرد که ویلچری که او در همه جا بجز خانه اش استفاده می‌کند، برای  این پسر بچه، بسیار کوچک شده و خانواده در تلاش برای جمع آوری ۳۰۰۰ پوند (۳۷۵۰ دلار) برای خرید یک چرخ جدید و تخصصی هستند.آماندا، می‌گوید: "به عنوان یک مادر،دیدن حال لینکل بسیار سخت است."
 
براساس گزارش‌ها، این بیماری ارثی بر اثر از بین رفتن کلاژن موجود در استخوان ایجاد می‌شود. گفته شده  بیمارانی که از این بیماری رنج می‌برند معمولاً به جراحی‌های مکرر عمده‌ای نیاز دارند تا میله‌های فلزی را برای حمایت از آن‌ها در استخوان خود قرار دهند. به همین علت در زیر پوست ریه ،این کودک انگلیسی  "کاتتر بندری" قرار دارد تا به درمان او کمک می‌کند. به نوشته روزنامه بریتانیایی میرور، خانواده وی تاکنون توانسته اند ۷۵۰ پوند (۹۴۰ دلار) برای خرید ویلچر جمع آوری کنند.  این خانواده در ۱۸ سپتامبر برای جمع آوری پول بیشتر قرار است در نزدیکی خانه خود مهمانی خیریه‌ای برگزار کنند.
روزپلاس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
1
2
نصف این بیماریهای عجیب دنیا یا توی هند هست یا انگلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار