با خنک شدن هوا برق قطع نمی‌شود
کد خبر: ۲۲۲۷۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 14    -    ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر گفت: از هفته آینده با خنک شدن هوا دیگر قطع برق نخواهیم داشت، تا به امروز هم جداول احتمالی بوده است.
معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر گفت: از هفته آینده با خنک شدن هوا دیگر قطع برق نخواهیم داشت، تا به امروز هم جداول احتمالی بوده است.
 
غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر گفت: امسال با دو پدیده روبه‌رو بودیم، نخست خشکسالی خیلی شدید که طی آن شاهد کاهش ذخیره آب نیروگاه‌های برق آبی کشور به کمتر از نصف بودیم. به این ترتیب تولید حدود چهار هزار مگاوات برق از محل منابع برق آبی را از دست می‌دهیم.
 
او ادامه داد: از طرف دیگر به دلیل گرمای شدید زودرس، لوازم سرمایشی زودتر از موعد معمول وارد مدار مصرف شدند؛ و پدیده مشکل‌زای جدیدی که امسال با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، مصرف برق واحد‌های غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال است.
 
معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر با اشاره به انتشار جداول خاموشی برق در کشور گفت: از هفته آینده با خنک شدن هوا جداول خاموشی در کشور حذف می شود و دیگر قطع برق نخواهیم داشت، تا به امروز هم جداول احتمالی بوده است.
 
رخشانی مهر در پایان بیان کرد: اما به طور کلی در حال حاضر برنامه‌ای برای خاموشی برنامه ریزی شده در کشور نداریم قطعی‌های پراکنده که بعضا در تهران و برخی نقاط کشور شاهدیم به دلیل مصرف بالا و افزایش بار شبکه است که روی شبکه‌های توزیع و فوق توزیع تاثیر گذاشته و منجر به خاموشی‌های پراکنده می‌شود.
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
0
1
اما گاز قطع می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار