تاخیر در واکسیناسیون؛ علت اصلی مرگ‌های کرونایی
کد خبر: ۲۲۲۷۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 14    -    ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
یک نماینده مجلس شورای اسلامی، علت اصلی تلفات بالای ناشی از کرونا را تأخیر در واکسیناسیون مردم علیه این بیماری عنوان کرد.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی، علت اصلی تلفات بالای ناشی از کرونا را تأخیر در واکسیناسیون مردم علیه این بیماری عنوان کرد.

واکسیناسیون کرونا مهمترین راهکار مقابله با همه گیری این ویروس محسوب می شود. سرعت واکسیناسیون کرونا با تامین مناسب واکسن در هفته های اخیر بالا رفته است. بر این اساس روزانه افراد بیشتری به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه می کنند. فعالیت برخی مراکز واکسیناسیون کرونا نیز شبانه روزی شده است. با شبانه روزی شدن مراکز واکسیناسیون کرونا طرح منع تردد شبانه نیز از روز گذشته لغو شد.

یوسف داوودی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۳ شهریورماه) در جریان بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، از رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل اقدامات گسترده برای واکسیناسیون مردم در روزهای اخیر تقدیر و تشکر کرد.

این نماینده مجلس افزود: بدون کمترین تردید، علت اصلی درگیری بالای مردم با بیماری کرونا و تلفات زیاد ناشی از آن مربوط به تأخیر در واکسیناسیون مردم علیه این بیماری بود که امیدوارم واکسیناسیون با بسیج عمومی و هر چه بیشتر از گذشته سرعت گیرد تا از مرگ انسان‌ها جلوگیری شود.

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
0
چقدر بی کفایتی.چقدر سیاسی کاری.چقدر فریبکاری اذهان عمومی
یادش بخیر یک زمانی مردم جار میزدند واکسن وارد کنید و خبری نبود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار