ماجرای برهنگی زن جوان در خیابان پیروزی تهران
کد خبر: ۲۲۲۶۶۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 14    -    ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
زن جوانی که در خیابان پیروزی تهران برهنه شده بود، به بیمارستان روان پزشکی منتقل شد.

زن جوانی که در خیابان پیروزی تهران برهنه شده بود، به بیمارستان روان پزشکی منتقل شد.

روز گذشته فیلم جنجالی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد، یک زن در خیابان پیروزی به صورت برهنه درحال پیاده روی است و عده ای از مردم با ایجاد سر و صدای زیاد از او فیلم می گیرند. واقعیت ماجرا و انگیزه این زن از پیاده روی به صورت برهنه در ملا عام پس از تحقیقات مشخص شد.

ماجرای برهنگی زن جوان در خیابان پیروزی تهران

عکس تزئینی است

 

عصر جمعه 19شهریور ماه امسال ساعت 6 عصر زن جوانی در چهار راه فرزانه خیابان پیروزی با برهنگی کامل در حال پیاده روی بود که توجه مردان و زنان گوشی به دست را جهت فیلمبرداری جلب کرد.

زن 36 ساله که به فیلمبرداران خیابان پیروزی بی توجه بود، پیاده روی برهنه خود را ادامه داد تا اینکه دقایقی بعد توسط کسبه محل با یک پتو متوقف و تحویل پلیس داده شد.

بنابر حساسیت موضوع ساعتی بعد ماموران پلیس زن جوانی که در خیابان پیروزی ایجاد بی نظمی کرده بود را به اورژانس اجتماعی جهت کمک رسانی تحویل دادند.

مشاوران اورژانس اجتماعی در تحقیقات ابتدایی از پدر و مادر این زن متوجه شدند، چندی قبل زن جوان به دلیل مرگ همسرش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دچار افسردگی شدیدی شده و پس از جنون لحظه ای با برهنگی از خانه به خیابان فرار کرده است.

بنابراین گزارش، مشاوران اورژانس اجتماعی با توجه به نامساعد بودن حال روحی زن جوان وی را جهت سیرمراحل درمانی به بیمارستان روان پزشکی در تهران معرفی کردند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
1
45
یعنی خاک تو سر اونایی که دوربین به دست گرفتن و ازوضع ناجور یه زن فیلم گرفتن. مثل اونایی که از مرد برهنه تو آستارا فیلم گرفتن.
فاز اینا واقعا چیه؟؟؟ فرق اینا با یه موجود بی همه چیز چیه؟؟
اگه دین ندارید اگه اعتقاد ندارید اگه هیچی ندارید لااقل شعور داشته باشید که از هر چیز و هر کس فیلم نمیگیرن
این زن بدبخت بعد از معالجه با دیدن این فیلم ها شاید دوباره سر از تیمارستان در بیاره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
می دونی به دشمن هم نمی توان توهین و فحاشی کرد ؟
ناشناس
| |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
ناشناس ۸:۲۹ میدونی اون نامردایی که دوربین دستشون گرفتن و با آبروی مردم بازی میکنن و باعث انتشار این فیلم شدن و دل اون پدر و مادر رو سوزوندن و به درد آوردن لایق نفرین و لعنتن!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
1
32
بیایید همگی با هم دست از بعضی رفتارهای زشت برداریم.
یکی از این رفتارها فیلم برداری با موبایل شخصی از وقایع قابل کنترل و مدیریت در جامعه است.
دوستی تعریف میکرد متوجه شدم چند نفر در حال فیلم برداری بودن نزدیک که شده دیده دو کودک فقیر بشدت در حال کتک کاری هستند از این بین فرد محترمی مسئله را فیصله میدهد.
دو کودک هر دو مجروح و هر دو گریان بوده اند.
اگر با لطف کسبه و رهگذران محترم که مسئله را خاتمه داده اند انشالله با بهبود حال این هموطن که دچار افسردگی شدید بوده ایشان به اغوش خانواده بازگردد تاثیر این فیلمها بر ایشان و خانواده شوک عظیمی خواهد بود.
خداوند همه ما را عاقبت به خیر بگرداند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
0
3
دوست عزیز و هموطنی که الان با خوندن این خبر میخوای بری سرچ کنی و از سر کنجکاوی فیلم این واقعه رو ببینی، به خدا قسم میشه این کار رو نکرد، یه کم اراده میخواد، یه کم ایستادگی در برابر هوای نفس میخواد. بیا قید این کار رو بزن. همین الان. فرض کن این خبر رو نخوندی، چی میشه؟ هیچ چی نمیشه. کاری به بقیه نداشته باش تو مثل اون چند نفری باش که متفاوتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار