ماجرای عجیب مردی که پس از بیداری،۲۰ سال عقب برگشت
کد خبر: ۲۲۲۶۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 14    -    ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
دانیل پورتر که همسر و یک دختر دارد، یک روز از خواب بیدار شد و  خود را کنار همسرش یافت. همسر روتس او را متقاعد می‌کرد که او ربوده نشده و آنها باهم ازدواج کرده‌اند، ولی تلاش‌های زن بی‌فایده بود...

فراموشی غیرقابل جبران و ناگهانی یک جوان امریکایی

فراموشی غیرقابل جبران و ناگهانی یک جوان امریکاییاختصاصی تابناک با تو؛ بیماری ناشناخته‌ای که برای یک مرد جوان ۳۶ ساله آمریکایی اتفاق افتاد و باعث شد همه چیز را فراموش کند، به طوری که او یک روز از خواب بیدار شد و گمان کرد که به سال ۱۹۹۰ برگشته و باید به مدرسه  برود.

دانیل پورتر که همسر و یک دختر دارد، یک روز از خواب بیدار شد و  خود را کنار همسرش یافت. همسر روتس او را متقاعد می‌کرد که او ربوده نشده و آنها باهم ازدواج کرده‌اند ولی تلاش‌های زن بی‌فایده بود.

سرانجام روتس که از متقاعد کردن همسرش ناامید شده بود، از پدر دانیل کمک گرفت تا به پسرش بگوید یک دختر ده ساله دارد. ولی تلاش پدر هم بی نتیجه ماند

پورتر به دلیل ضربه‌ای که به سرش وارد شد، حافظه‌ی خود را از دست داده و گمان می کرد به دهه ۱۹۹۰ برگشته و باید به مدرسه برود.

همسر دانیل گفت: همسرم حافظه‌ی بیست سال اخیر خود را از دست داده؛ یعنی او ازدواج و تولد دخترمان را به یاد ندارد. او یک روز صبح با نگرانی بیدار شد و همه چیز برایش عجیب و غیرقابل باور بود؛ حتی گمان می‌کرد که ربوده شده است.

فراموشی غیرقابل جبران و ناگهانی یک جوان امریکایی

وقتی خود را درآینه دید به شدت عصبی شد، چون احساس می‌کرد  بزرگتر از سن و سالش است و اضافه وزن زیادی دارد.

پس از رفتن به بیمارستان پزشکان تشخیص دادند که او ناگهانی حافظه کوتاه مدت خود را از دست داده و طی ۲۴ ساعت آینده دوباره همه چیز را به خاطر خواهد آورد، ولی این اتفاق نیفتاد.

او  دوستان صمیمی دوران نوجوانی و پدر و مادرش را یه یاد می‌آورد ولی تمام خاطرات دانشگاه رفتن و پس از آن را کاملا از یاد برده است. دانیل متخصص شنوایی بود و بعد از این ماجرا مجبور شد، کارش را رها کند.

همسرش تمام تلاشش را کرد تا با رفتن به محله‌های قدیمی دوباره همه چیز را برایش تداعی کند.

دانیل ماه‌ها قبل از این اتفاق چندین بار دچار تشنج شده بود و در نهایت تشنج ها موجب از بین رفتن حافظه‌ی او شد و خسارات سنگینی برایش به بار آورد، چون به دنبال آن، شغلش را از دست داد و دچار درد کمر شده و با عصا راه می رفت. او هم اکنون  همراه پدر مادرش زندگی می کند و هنوز نتوانسته چیزی را به یاد بیاورد.

روتس می گوید: دانیل با پزشکان برای درمان سریعترش همراهی می کند، ولی وقتی چیزی را به یاد نمی‌آورد و بسیار عذاب می کشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لوو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
1
10
در ایران این اتفاق یه نعمته
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
عالی نوشتی پسر.فقظ اگر بجای بیست سال حافظه برای چهل سال پاک بشه که خیلی بهتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
1
خواسته از شر زنه راحت شه بره دوباره ازدواج کنه.....ای ناقلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار