قیمت آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر در تهران
کد خبر: ۲۲۲۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 13    -    ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
آگهی‌های ثبت شده در موتور‌های جست‌وجوگر ملکی نشان می‌دهد که تقاضای خرید آپارتمان در تهران به سمت واحد‌های کوچک‌متراژ با سن بنای بالای پنج سال متمایل است.

آگهی‌های ثبت شده در موتورهای جست‌وجوگر ملکی نشان می‌دهد که تقاضای خرید آپارتمان در تهران به سمت واحدهای کوچک‌متراژ با سن بنای بالای پنج سال متمایل است.

به نظر می‌رسد علاوه بر مناسب‌تر بودن قیمت املاک چند ساله، از آنجا که مقدار نوسان قیمت پیشنهادی در واحدهای چندسال ساخت کمتر از واحدهای نوساز و تازه‌ساز است و به عبارتی، قیمت آنها در حاشیه امن‌تری قرار گرفته است، متقاضیان مصرفی مسکن تمایل بیشتری به خرید این واحدها دارند.در واقع احتمال «افزایش یک‌باره قیمت پیشنهادی» از سوی فروشندگان واحدهای چندساله به مراتب کمتر از فروشندگان آپارتمان‌های نوساز است و یکی از دلایلی که برخی واسطه‌های ملکی از واحدهای چند ساله به عنوان «به قیمت رسیده» یاد می‌کنند، همین موضوع است.

از سوی دیگر املاک چند ساله ظرفیت بالاتری نسبت به نوسازها برای جذب متقاضیان سرمایه‌ای دارند، چراکه با توجه به تمایل خریداران مصرفی ملک به تملک این واحدها، واسطه‌های ملکی از این املاک با اصطلاح «خوش فروش» یاد می‌کنند.

به این ترتیب تمایل به خرید آپارتمان‌های چندساله از سوی متقاضیان مصرفی مسکن به ویژه در گروه تبدیل به احسنی‌ها که این روزها حضورشان در بازار مسکن تا حدودی پررنگ‌تر شده است، موضوعی است که واسطه‌های ملکی و فعالان بازار مسکن نیز آن را تایید می‌کنند. محدودیت بازه قیمت‌های پیشنهادی املاک چند ساله، موضوعی است که در نواحی مختلف شهر به وضوح قابل مشاهده است؛ کمااینکه قیمت‌های پیشنهادی فروشندگان املاک به ویژه در گروه 10 سال ساخت به بالا در یک محله، بسیار به هم نزدیک است اما در همان منطقه، قیمت پیشنهادی فروش نوسازها با یکدیگر اختلاف زیادی دارد.

قیمت آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر در تهران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
دوست دارم بدونم با این قیمتها چه هویجی آپارتمان میخره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار