سینوفارم داروی ضدکرونا ساخت
کد خبر: ۲۲۲۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 13    -    ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
تولید کننده واکسن چینی فاش کرد که سینوفارم در حال توسعه دو دارو است که می تواند تاثیر ویروس جدید کرونا را در افراد مبتلا کاهش دهد و بر روی بیماران مبتلا به شرایط خفیف موثر خواهد بود.

تولید کننده واکسن چینی فاش کرد که سینوفارم در حال توسعه دو دارو است که می تواند تاثیر ویروس جدید کرونا را در افراد مبتلا کاهش دهد و بر روی بیماران مبتلا به شرایط خفیف موثر خواهد بود.

این دو دارو که بر اساس ایمونوگلوبولین انسانی و آنتی بادی مونوکلونال به طور نسبی تهیه شده اند برای خنثی سازی ویروس و کاهش بار ویروسی در بدن انسان استفاده می شوند. ژانگ یونتائو معاون رئیس جمهور چین و دانشمند ارشد گروه ملی بیوتکنولوژی وابسته به سینوفارم چین این خبر را در گفت و گو با تلویزیون مرکزی چین اعلام کرد.

ژانگ گفت این داروها بر اساس داده های استفاده اضطراری قبلی از داروها و الزامات پروتکل های بالینی فعلی بر بیماران با علائم خفیف یا متوسط ​​موثر هستند.

این شرکت ادعا کرد که این اولین داروی ویروس کرونا در جهان است که بر اساس ایمونوگلوبولین انسانی ساخته شده از پلاسما از بیماران بهبود یافته تولید شده است.

داروی جدید حاوی سطح بالایی از آنتی بادی های خنثی کننده کروناویروس جدید است.

یک داروی دیگر بر اساس یک آنتی بادی مونوکلونال قوی علیه نوع دلتا است که توسط یک تیم تحقیقاتی تحت نظارت سینوفارم کشف شده است. آنتی بادی مونوکلونال می تواند اتصال کروناویروس جدید را به آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین 2 مسدود کند. این آنزیم به غشای سلولهای واقع در روده ، کلیه ، بیضه ها ، کیسه صفرا و قلب متصل شده است. آنتی بادی می تواند از آلوده شدن ویروس به سلول ها جلوگیری کند.

بر اساس گزارش گلوبال تایمز این نشان می دهد که محققان چینی و تولیدکنندگان دارو از پیشگامان تحقیق و توسعه داروهای کووید19 هستند.

برنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
0
آفرین به چین‌هم ویروس آورد.هم واکسنش رو و حالا هم داروش
باز هم بگین چین بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار