فواید شگفت انگیز آب برنج در نشاط و زیبایی پوست
کد خبر: ۲۲۲۵۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
؛ زنان ژاپنی به داشتن پوست شاداب و بی‌نقص شهرت دارند. آنها از روش‌های باستانی که قدمتی به اندازه چند قرن دارند برای زیبایی پوست صورت استفاده می‌کنند که یکی از آنها استفاده از آب برنج است. در این گزارش فواید آب برنج برای زیبایی پوست صورت آمده‌است:

فواید شگفت انگیز آب برنج در نشاط و زیبایی پوستاختصاصی تابناک با تو؛ زنان ژاپنی به داشتن پوست شاداب و بی‌نقص شهرت دارند. آنها از روش‌های باستانی که قدمتی به اندازه چند قرن دارند برای زیبایی پوست صورت استفاده می‌کنند که یکی از آنها استفاده از آب برنج است. در این گزارش فواید آب برنج برای زیبایی پوست صورت آمده‌است:

جلوگیری از پیری زودرس پوست

فواید شگفت انگیز آب برنج در نشاط و زیبایی پوست

استفاده از آب برنج به عنوان پاک‌کننده صورت به خلاصی از شر چین و چروک پوست کمک می‌کند. آب برنج تخمیر شده باعث افزایش کلاژن در پوست شده و به جوان ماندن آن کمک می کند. آب برنج همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که آن را به یک ماده طبیعی عالی در برابر چین و چروک زودرس پوست تبدیل می کند.

ضد آفتاب طبیعی

فواید شگفت انگیز آب برنج در نشاط و زیبایی پوست

آب برنج دارای اثر خنک‌کننده طبیعی است و استفاده از آن روی پوست می‌تواند به تسکین آفتاب سوختگی و تسکین سوزش کمک کند. تحقیقات نشان می‌دهد که مواد تشکیل دهنده برنج از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از نور خورشید محافظت می‌کند.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید یکی از شایع ترین علل آسیب پوست است و استفاده از آب برنج راهی آسان و مقرون به صرفه برای محافظت از صورت در برابر اشعه های آن است.

ترمیم پوست

فواید شگفت انگیز آب برنج در نشاط و زیبایی پوست

زنان برای داشتن پوستی بهتر باید از محصولات گران قیمت زیبایی استفاده کنند، اما چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانند این است که آب برنج یک ماده طبیعی و ارزان قیمت برای مراقبت از پوست است که اکثر مردم در خانه خود از آن استفاده می کنند.

آب برنج علاوه بر توانایی در کاهش چین و چروک، آسیب پوست را بهبود می بخشد و همچنین می تواند برای درمان برخی از بیماری های پوستی مانند اگزمااستفاده شود.

کاهش رنگدانه های پوستی

فواید شگفت انگیز آب برنج در نشاط و زیبایی پوست

اگرچه هایپرپیگمانتاسیون معمولاً بی ضرر است، اما این بیماری رایج پوستی می تواند برای برخی افراد آزاردهنده و شرم آور باشد. اگر این بیماری پوستی درمان نشود، لکه های تیره در نهایت می‌تواند منجر به رنگ پوست ناهموار شود. بنابراین نشان داده شده است که آب برنج تولید ملانین را افزایش می‌دهد و می تواند به طور موثر هیپرپیگمانتاسیون را کاهش دهد.

کنترل پوست چرب

فواید شگفت انگیز آب برنج در نشاط و زیبایی پوست

روغن های طبیعی برای سلامت پوست ضروری هستند زیرا آب پوست را نگه می‌دارند و به عنوان یک سد محافظ در برابر آسیب های خارجی عمل می‌کنند، اما در عین حال، پوست چرب یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زنان با آن روبرو می شوند و از محصولات مراقبت از پوست چرب حاوی الکل استفاده می کنند. می تواند فعالیت غدد چربی را مختل کرده و باعث چربی بیش از حد شود تولید روغن که به نوبه خود پوست را چرب تر می کند.

برای درمان این مشکل، استفاده از آب برنج راهی مطمئن برای متعادل سازی پوست چرب است، زیرا بدون خشک شدن پوست، چربی اضافی را از بین می‌برد.

بهبود پوست از درون

فواید شگفت انگیز آب برنج در نشاط و زیبایی پوست

نوشیدن آب برنج نیز می‌تواند به شما در بهبود پوست از درون کمک کند. آب برنج برای هضم خوب است. حاوی پربیوتیک ها (اجزای تغذیه کننده باکتری های مفید روده و رشد آنها) و به عنوان مسمومیت غذایی و سوء هاضمه شناخته شده است. و چون سلامت روده برای داشتن پوست زیبا ضروری است، آب برنج یک معجون جادویی است که پوست را شاداب و سالم نگه می دارد.

طرز تهیه آب برنج

فواید شگفت انگیز آب برنج در نشاط و زیبایی پوست

برنج را بشویید، دو الی سه فنجان آب به آن اضافه کنید، تا ۴۸ ساعت در دمای اتاق بگذارید، سپس آب را مخلوط کرده و تخلیه کنید. آب برنج را می‌توان در ظرف دربسته تا هفت روز ذخیره کرد و به عنوان پاک کننده پوست و مو استفاده کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
2
برنج هندی یا پاکستانی رو که نمیگید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار