ایده‌های رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید
کد خبر: ۲۲۲۴۷۴
تاریخ انتشار: 2021 September 13    -    ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
احتمالا اولین و مهمترین قدم انتخاب رنگ مناسب است. رنگ‌ها حال و هوای کلی اتاق و خلق و خوی شما را به قدری تحت تاثیر قرار می‌دهند که شاید تنها رنگ آمیزی مجدد اتاق هم بتواند فضای دلپذیر و تازه‌ای برایتان فراهم کند؛ بنابراین، لازم است برای انتخاب رنگ اتاق خواب جدید خود با ایده‌های مختلف آشنا شوید و از آن‌ها الهام بگیرید.

۷ ایده جذاب و رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید

۷ ایده جذاب و رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید«تابناک با تو» - وقتی قصد طراحی یا باز طراحی اتاق خوابتان را دارید احتمالا اولین و مهمترین قدم انتخاب رنگ مناسب است. رنگ‌ها حال و هوای کلی اتاق و خلق و خوی شما را به قدری تحت تاثیر قرار می‌دهند که شاید تنها رنگ آمیزی مجدد اتاق هم بتواند فضای دلپذیر و تازه‌ای برایتان فراهم کند. بنابراین، لازم است برای انتخاب رنگ اتاق خواب جدید خود با ایده‌های مختلف آشنا شوید و از آن‌ها الهام بگیرید. در این مطلب می‌خواهیم چند رنگ مناسب برای اتاق خواب را به شما معرفی کنیم که طراوت و تازگی بیشتری به فضا می‌بخشند.

۷ ایده جذاب و رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید
این رنگ همراه با طلایی نمایی مجلل به خود می‌گیرد

صورتی گلگون مناسب‌ترین رنگ اتاق خواب جدید

یک انتخاب بسیار مناسب برای رنگ اتاق خواب جدید شما، صورتی گلگون است. این رنگ گرم و زنانه جلوه‌ای زیبا و شیک دارد و تقریبا در هر اتاق خواب با هر سبک از طراحی دکوراسیون قابل استفاده است. صورتی گلگون با دیگر رنگ‌های پاستلی مثل سبز نعنایی ترکیب بسیار زیبایی می‌سازد. این رنگ همراه با طلایی نمایی مجلل به خود می‌گیرد و ترکیب آن با سفید، فضایی منسجم می‌سازد که طراوت و تازگی را در فضا جاری می‌کند. اگر می‌خواهید اتاق خواب خود را به پناهگاهی آرامش بخش تبدیل کنید انتخاب این رنگ گزینه بسیار مناسبی است.

۷ ایده جذاب و رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید

فضای روشن و دلبازی که با انتخاب رنگ سفید در اتاق خواب فراهم می‌شود

سفید درخشان روشنایی بخش اتاق خواب جدید شما

استفاده از رنگ سفید علاوه بر بزرگتر نشان دادن فضا، یک ویترین ساده و بکر هم در اختیار شما قرار می‌دهد. فضای روشن و دلبازی که با انتخاب رنگ سفید در اتاق خواب فراهم می‌شود به دیگر عناصر اتاق فرصت خودنمایی و جلوه گری بیشتری می‌دهد. اتاق خوابی که غرق در سایه‌های درخشان و خالص سفید است، فضایی سرشار از انرژی دارد و حسی از لطافت و تمیزی را القا می‌کند.

۷ ایده جذاب و رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید

چشم انداز زیبای تابلوی نقاشی و صندلی چوبی کنار تخت گرمای دلپذیری به اتاق بخشیده

سبز نعنایی جلوه‌ای از طبیعت در رنگ اتاق خواب جدید

رنگ سبز نعنایی یکی از با طراوت‌ترین گزینه‌ها برای اتاق خواب است. این رنگ زیبای پاستلی جلوه‌ای از طبیعت را به خانه می‌آورد که آرامش بخش است. در این اتاق خواب ترکیب رنگ سبز نعنایی با تاج تخت مغز پسته‌ای و روتختی قلاب بافی به سبک رترو نمایی خیره کننده ساخته است. چشم انداز زیبای تابلوی نقاشی و صندلی چوبی کنار تخت گرمای دلپذیری به اتاق بخشیده و به زیبایی با رنگ دیوار‌ها هماهنگ شده است.

۷ ایده جذاب و رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید

این رنگ زیبای گلگون مانند، تضاد دلنشینی با رنگ‌های سیاه و سفید ایجاد می‌کند

خلق فضایی دلنشین با انتخاب رنگ هلویی

دیوار‌های هلویی انتخابی منحصر به فرد برای رنگ اتاق خواب جدید شما است. این رنگ زیبای گلگون مانند، تضاد دلنشینی با رنگ‌های سیاه و سفید ایجاد می‌کند و از طرفی با رنگ‌های ملایم و خنثی لطافت دلپذیرتری را به نمایش می‌گذارد. رنگ هلویی به خوبی با صورتی گلگون و آبی فولادی، حتی قرمز روشن هماهنگ می‌شود و تضادی غیر منتظره ایجاد می‌کند.

۷ ایده جذاب و رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید

الگو‌های پرنقش و نگار و رنگارنگ که با دیوار‌های آبی تیره در تضاد هستند

انتخاب سرمه‌ای به عنوان رنگ اتاق خواب جدید

رنگ آمیزی دیوار‌های اتاق با سایه‌های زیبای سرمه‌ای نمایی خیره کننده می‌سازد. ترکیب این رنگ با عناصر شاخص سفید و ملحفه و روتختی‌های رنگارنگ فضای اتاق را به تعادل می‌رساند و فضایی آرامش بخش می‌سازد. الگو‌های پرنقش و نگار و رنگارنگ که با دیوار‌های آبی تیره در تضاد هستند، شادابی و نشاط دلنشینی به فضا می‌بخشند.

۷ ایده جذاب و رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید
در این اتاق خواب الگوی گلدار سایبان‌های بالای تخت، تضاد دلنشینی ساخته

زرد کره‌ای رنگ آرامش بخش فضای اتاق خواب

رنگ زرد کره‌ای می‌تواند یکی از لطیف‌ترین انتخاب‌ها برای رنگ اتاق خواب جدید شما باشد. در این اتاق خواب الگوی گلدار سایبان‌های بالای تخت، تضاد دلنشینی با رنگ لطیف دیوار ایجاد کرده است. از طرفی هماهنگ بودن رنگ دیوار با زمینه گلدار سایبان ها، فضایی دلپذیر خلق کرده که در آن رنگ زرد کره‌ای بر همه جای اتاق سایه انداخته است.

۷ ایده جذاب و رویایی برای رنگ اتاق خواب جدید

این اتاق خواب سراسر آبی آسمانی، فضایی کاملا منسجم و هماهنگ دارد

آبی آسمانی رویایی

رنگ آبی آسمانی به قدری ملایم و چشم نواز است که انتخاب آن به عنوان رنگ اتاق خواب جدیدتان فضایی لطیف و آرامش بخش می‌سازد. این اتاق خواب سراسر آبی آسمانی، فضایی کاملا منسجم و هماهنگ دارد. بنابراین، اگر به این رنگ علاقه دارید می‌توانید فضای اتاق خواب جدیدتان را از لطافت و زیبایی آبی آسمانی پر کنید.

کلام آخر

شاید تصمیم گرفتن در مورد انتخاب رنگ اتاق خواب جدید، فرایندی زمان بر و سخت به نظر برسد، اما قطعا به زحمت آن می‌ارزد. چرا که می‌توانید تاثیر آن را به شکلی ملموس بر روح و روان خود حس کنید. از طرفی رنگ‌ها یکی از مهمترین عناصر برای نشان دادن شخصیت و حال و هوای درونی شما است. به همین دلیل باید رنگی را انتخاب کنید که حس خوبی در شما بیدار می‌کند. به این ترتیب حضور در اتاق خواب جدید برایتان لذت بخش‌تر خواهد بود.

منبع: خوگر نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار