واردات ۱۰میلیون دوز واکسن ویژه دانش‌آموزان
کد خبر: ۲۲۲۴۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
رئیس جمعیت هلال‌احمر از واردات ۱۰ میلیون دز واکسن مخصوص دانش‌آموزان خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از واردات ۱۰ میلیون دز واکسن مخصوص دانش‌آموزان خبر داد.
 
کریم همتی:
 
* به علت اینکه در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید قرار گرفته ایم، رئیس جمهوری تاکید داشت که واکسیناسیون دانش آموزان نیز آغاز شود و بر همین اساس ۱۰ میلیون دز واکسن مخصوص سنین ۱۲ تا ۱۸ سال وارد خواهد شد تا دانش آموزان نیز در مقابل کرونا ایمن شوند.
 
* عالی ترین مسولان نظام تاکید داشتند تا در راستای کاهش آلام مردم و جلوگیری از شیوع کرونا، واردات واکسن صورت گیرد. تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون دز واکسن فقط توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور شده و در این مسیر رئیس جمهوری و معاون اول ایشان، تلاش های بسزایی انجام داده اند.
 
*  وزارت امور خارجه و بانک مرکزی نیز کمک های خوبی انجام داده اند و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در این عرصه با موفقیت عمل کرد. در مجموع تا آبان ماه ۹۰ میلیون دز واکسن وارد کشور خواهد شد.
 
تلاش بر این است که ۱۸۰ میلیون دز واکسن وارد کشور شود تا جامعه در مقابل این بیماری به صورت کامل ایمن شود. قسمتی از این واکسن ها نسخه بوستر است و تزریق این واکسن سبب می شود تا ایمنی بیشتری در افراد ایجاد شود. وعده وزیر بهداشت نیز با این رویه محقق خواهد شد و تا بهمن ماه کل کشور واکسینه خواهند شد.
ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Malaysia
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
4
1
حداقل دیگه نباید برای واکسن کودکان و دز یادآوری واردات کرد، باید به تولیدات داخلی فرصت داد.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
همین افرادی مثل جنابعالی باعث شدید واکسیناسیون عقب بیفته 20 هزار نفر از هم وطنانمون جانشونت رو از دست بدند ( تو پیک 5)
ناشناس
| |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
شما اگه تولید کننده داخلی هستی از سوزن ته گرد و دسته بیل شروع کن به تولید. بعد اگه موفق بودی با جون مردم بازی کن.
ناشناس
| |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
چرا این حرفها را می زنید. الان واکسن داخلی تولید شده و موفق هم بوده. واکسنهای پارس و رازی هم که بلحاظ اثربخشی جزو بهترینهای دنیا بوده اند. برای دز سوم و همینطور واکسیناسیون کودکان هم که هنوز وقت هست. پس چرا از واکسن داخلی نباید استفاده کرد؟
درضمن اگر از خرداد و تیر، که واکسن برکت آماده تزریق بود، تلاش لازم برای خط تولید انبوهش میشد، لازم نبود 20 هزار نفر بمیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار