اتهامات تند بازیگر هالیوود علیه اوپرا وینفری
کد خبر: ۲۲۲۴۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
به گزارش روزنامه "سان" انگلیس، مک‌گووان ۴۷ ساله تصویری از اوپرا وینفری ۶۷ ساله را منتشر کرده که در کنار "هاری‌وینستون" متهم به تجاوز، با لبخند ایستاده است، او در توضیح توییت نوشته: امیدوارم واقعیت نداشته باشد، اما واقعی است، من خوشبختم که چهره واقعی و ریاکارانه اپرا وینفری را دیده‌ام.

اتهامات تند بازیگر معروف علیه اوپرا وینفری

اتهامات تند بازیگر هالیوودی علیه اوپرا وینفریاختصاصی تابناک با تو؛ بازیگر و فعال آمریکایی رز مک‌گووان Rose McGowan، از اوپرا وینفری قطب رسانه‌ای آمریکا با انتشار توئیتی انتقاد و او را به دروغگویی و ریا متهم کرد.

جزئیات انتقاد رز مک‌گووان از اوپرا وینفری

به گزارش روزنامه "سان" انگلیس، مک‌گووان ۴۷ ساله تصویری از اوپرا وینفری ۶۷ ساله را منتشر کرده که در کنار "هاری‌وینستون" متهم به تجاوز، با لبخند ایستاده است، او در توضیح توییت نوشته: امیدوارم واقعیت نداشته باشد، اما واقعی است، من خوشبختم که چهره واقعی و ریاکارانه اپرا وینفری را دیده‌ام!

دلیل حمله رز مک‌گووان به اپرا وینفری

بنا به گزارش فاکس‌نیوز، مک‌گووان همچنین از اینکه چهره‌های دروغگو برای مردم آشکار شده‌اند خوشحال است؛ " اپرا وینفری" با هاری‌وینستون دوستی داشت، هاری‌وینستون تهیه‌کننده آمریکایی و هالیوودی است که به دلیل پرونده‌های متعدد تجاوز به زندان افتاده‌است.

اتهامات تند بازیگر هالیوودی علیه اوپرا وینفری

مک‌گووان همچنین به دوستی اوپرا وینفری با تهیه‌کننده "راسل‌سیمونز" که او نیز متهم به تجاوز و سوء‌رفتار است، اشاره کرد. مک‌گووان نوشت: وینفری برای منفعت شخصی، حامیان سیستم بیمار و فاسد است، اودروغگو و ریاکار است و با رنج قربانیان تجارت می‌کند.

‌در زمینه‌ای مشابه، نظرات مک گووان و وینفری در مورد سازمان تایمزآپ Time's Up، جنبش ضد آزار و اذیت، که در یکم ژانویه ۲۰۱۸ توسط افراد مشهور هالیوود تأسیس شد، متضاد هم بود؛ وینفری از حامیان این سازمان بود و پانصدهزار دلار به آن اهدا کرد. مک گووان در واکنش به این حرکت گفت گفت که کارزار تایمزآپ و نمایش‌های آن دروغ است.


دستاوردهای انتقاد رز مک‌گووان از سازمان Time’s Up

دراوایل آگوست امسال، مک‌گووان به "تینا‌ شین" رئیس اجرایی سازمان تایمزآپ حمله و او را به دریافت رشوه از فرماندار سابق نیویورک "اندرو کومو" در پرونده تجاوز متهم کرد، در مقابل شین از چنین اتهامی اعلام برائت کرد اما پس از چندی از سمت خود استعفا داد، همانطور که کومو نیز از منصب فرمانداری نیویورک کناره‌گیری کرد و بدین ترتیب تا حدودی بر ادعای شین صحه گذاشته شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
1
8
بشین بینیم بابا - برای مطرح شدن این بازیگرها چکار نمیکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
1
0
بشین بینیم بابا - برای مطرح شدن این بازیگرها چکار نمیکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار