کمک شاهزاده انگلیسی برای فرار خانواده‌ای از کابل
کد خبر: ۲۲۲۳۸۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
به گزارش سایت "وان‌بیدج" ایتالیا، شاهزاده ویلیام برای خروج خانواده یک افسر که با او در آکادمی نظامی سلطنتی سندهرست آشنا شده بود، وارد عمل شد تا او و خانواده‌اش در امنیت کامل از افغانستان خارج شوند. افسر مورد نظر یک دانشجوی سابق در "سندهرست" معتبرترین آکادمی نظامی در برکشایر انگلستان است.

کمک شاهزاده انگلیسی برای فرار خانواده‌ای از کابل

کمک شاهزاده انگلیسی برای فرار خانواده‌ای از کابلاختصاصی تابناک با تو؛ شاهزاده ویلیام، نوه ملکه الیزابت پادشاه انگلستان، شخصا به یکی از دوستان قدیمی افغانش که با هم در آکادمی سندهرست درس خواننده بودند، برای فرار از کابل، کمک کرد. از میان بسیاری از شهروندان افغانی که در رویای فرار از افغانستان بعد از سلطه طالبان بودند، یکی از افسران و خانواده‌اش به اندازه کافی خوش‌شانس بودند که دوک کمبریج شخصا برای کمک به فرار آنها وارد عمل بشود.

به گزارش سایت "وان‌بیدج" ایتالیا، شاهزاده ویلیام برای خروج خانواده یک افسر که با او در آکادمی نظامی سلطنتی سندهرست آشنا شده بود، وارد عمل شد تا او و خانواده‌اش در امنیت کامل از افغانستان خارج شوند.

کمک شاهزاده انگلیسی برای فرار خانواده‌ای از کابل

افسر مورد نظر یک دانشجوی سابق در "سندهرست" معتبرترین آکادمی نظامی در برکشایر انگلستان است. ویلیام برای عضویت در هنگ "بلوز و رویالز" به این آکادمی رفته بود. شاهزاده ویلیام ۲۳ ساله بود که در آکادمی نظامی آموزش دید و در سال ۲۰۰۶ فارغ التحصیل شد.

به گزارش تلگراف بریتانیا، خانواده این مرد افغان که نامش فاش نشده به دلیل همکاری با ارتش بریتانیا، در معرض بدرفتاری و ستم طالبان بود و به همین دلیل راهی جز فرار از کابل نداشتند. به محض اینکه شاهزاده ویلیام متوجه شد که دوست او به خارج کردن خانواده‌اش از آشوبهای افغانستان محتاج است، از افسر دیکسون، خواست تا پیگیر اوضاع باشد.

کمک شاهزاده انگلیسی برای فرار خانواده‌ای از کابل

ویلیام همچنین از دیکسون خواست تا با کارمندان مرتبط با سفارت انگلیس به نیابت از او برای اتمام ماموریت، گفتگوی تلفنی انجام بدهد. بعد از این مکالمه تلفنی کارمند افغانی، خانواده‌ ده نفره‌اش را سوار هواپیمایی که مستقیم به انگلستان می‌رفت، کرد.

نیروهای ویژه انگلیسی که عملیات تخلیه از این کشور آسیایی را انجام می‌دادند از مداخله ویژه دوک کمبریج مطلع بودند و سرگرد اندرو فاکس، چترباز سابق که در افغانستان خدمت می‌کرد، از کارهای شاهزاده ویلیام تمجید کرد و گفت: این بسیار مطابق با آنچه در ارتش از نظر ارزشها، وفاداری و احترام یاد می‌گیریم است، ما آموزش دیده‌ایم تا جایی که می‌توانیم کمک کنیم.

شماری از کهنه سربازها در ارتش انگلیس، نام دوستان افغانی خود را به مقامات انگلیسی اطلاع داده‌اند تا به آنها برای خروج از سیطره طالبان کمک کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
70
24
همکاری با انگلیس و آمریکا توی کشورهای اسلامی معنی ای غیر از خیانت به مردمت نداره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
همکاری با چین و روسیه معنای دیگری میدهد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
5
11
چقدر خوب در آکادمی نظامی سند هرست آموزش دیده!!! همین که کشورش وارد جنگ شده، فرار رو بر قرار ترجیح داده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
5
4
عخخخیییی چه شاهزاده انسان دوستییییییییییییییی
لیبرالا بمیرن برات الهی
از منم یه بیگ لایک نصیبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار