ادعای جدید آنجلینا جولی علیه برد پیت و انتقاد از قوانین ایالات متحده
کد خبر: ۲۲۲۱۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
آنجلینا جولی در مورد تصمیمش برای درخواست طلاق از برد پیت پس از ۱۴ سال زندگی مشترک نیز گفته است: «مدت زیادی برای من طول کشید تا به این نقطه برسم که احساس کنم باید از پدر بچه هایم جدا شوم». جولی افزوده است که او از این تجربه «هولناک» خرد شده و دچار تروما شده است، شرایطی که به ادعای او در یک دهه اخیر ادامه یافته است.

دستمزد قابل توجه کیت وینسلت برای هر اپیزود سریال موفق Mare of Easttown«تابناک با تو» - آنجلینا جولی مدعی شده است که در طول دوران ازدواج با برد پیت نگران سلامت کل خانواده بوده است. این بازیگر ۴۶ ساله می گوید که تجربیات زندگی مشترکش با پیت باعث شده اهمیت حقوق فرزندان را درک کند. وقتی از او خواسته شد که کمی بیشتر در این مورد توضیح دهد، جولی مدعی شد که به دلیل در جریان بودن دعوای حقوقی بین او و شوهر سابقش، نمی تواند بیشتر از این درباره صحبت های خود توضیح دهد. اما در جریان مصاحبه با گاردین، بازیگر فیلم Tomb Raider اما به صورت تلویحی و با تکان دادن سر تایید کرده که منظور او علت طلاقش از پیت و اتهام خشونت خانوادگی منتسب به شوهر سابقش است. وقتی از او پرسیده شد که آیا در دوران ازدواج با برد پیت نگران سلامت خانواده اش بوده، جولی چنین پاسخ داد: «بله، برای خانوداه ام. برای کل خانواده».

آنجلینا جولی مدعی شده است که در طول دوران ازدواج با برد پیت نگران سلامت کل خانواده از جمله پدر فرزندانش بوده است.

آنجلینا جولی در مورد تصمیمش برای درخواست طلاق از برد پیت پس از ۱۴ سال زندگی مشترک نیز گفته است: «مدت زیادی برای من طول کشید تا به این نقطه برسم که احساس کنم باید از پدر بچه هایم جدا شوم». جولی افزوده است که او از این تجربه «هولناک» خرد شده و دچار تروما شده است، شرایطی که به ادعای او در یک دهه اخیر ادامه یافته است. اما جولی می گوید که علیرغم این شرایط، او می خواسته که کل خانواده، از جمله برد پیت، «درمان شده و در آرامش» باشد. وی در ادامه افزوده است: «ما برای همیشه یک خانواده خواهیم بود». آنجلینا جولی به تازگی کتابی با عنوان Know Your Right منتشر کرده که در آن به جوانان در مورد دانش و ابزارهایی که برای استفاده از حقوقشان به آن ها نیاز خواهند داشت، گفته می شود. جولی در جریان این مصاحبه به انتقاد از سیاست های دولت ایالات متحده به خاطر انفعال در زمینه حمایت از حقوق افراد نابالغ پرداخته است.

پماد ترمیم کننده زخم نیکا Olive And Honey Nika ۵٪

پماد ترمیم کننده زخم نیکا Olive And Honey Nika

پماد درمان سوختگی هوچوبه

پماد درمان سوختگی هوچوبه

علائم کم کاری تیروئید چیست و چه خطراتی دارد؟

علائم کم کاری تیروئید چیست و چه خطراتی دارد؟

آنجلینا جولی مدعی شده است که در طول دوران ازدواج با برد پیت نگران سلامت کل خانواده از جمله پدر فرزندانش بوده است.

وی گفته است این واقعیت که ایالات متحده معاهده سازمان ملل در زمینه حقوق کودکان را به صورت کامل نپذیرفته و پیاده سازی نکرده است، تاثیر بزرگی بر دعوای حقوقی اش با برد پیت داشته و به همین خاطر است که مدوکس، پسرخوانده او و برد پیت، در دادگاه اجازه صحبت کردن نیافته است.

ادعای جدید آنجلینا جولی علیه برد پیت و انتقاد از قوانین ایالات متحده

جولی مدعی است که پیت نسبت به مدوکس مرتکب خشونت و بدرفتاری شده است، چه زبانی و چه فیزیکی. بر اساس ادعای خانم جولی، بر اساس ویدیوهای ضبط شده و شهادت های فرزندانش، برد پیت مرتکب خشونت خانوادگی علیه فرزندانش شده است. برد پیت که سال گذشته سومین جایزه اسکارش را نیز به دست آورد، به فریاد زدن بر سر یکی از فرزندانش اعتراف کرده اما بدرفتاری نسبت به آن ها را به شدت نفی کرده است.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
3
9
انتقاد از قوانین ایالات متحده؟!
نه دیگه! بعد طلاق یه دفعه لباسهای مرد رو هم در بیارن بدن به زنش
عجب پررویی هست این خانم تمام قوانین امریکا به نفع زن است
پاسخ ها
...........
| |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
عادت کردین به قانون مرد سالاری ایران قوانین پیشرفته امریکا براتون گران میاد
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
3
0
دیگه اینها هم گندش رو در آوردند. بچه شیطونی کرده این هم دعواش کرده دیگه. دادگاه نداره که.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار