تمایل دائمی به انتخاب مشکی نشانه چیست؟
کد خبر: ۲۲۱۹۸۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 07    -    ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
تحقیقات بیانگر این نکته است که رنگ مشکی باعث  میشود افراد، بیشتر از ظاهر بر شخصیت خود تمرکز کنند. وقتی از این رنگ  استفاده میکنیم باعث میشود مردم فکر کنند که شما فردی موفق، هدفمند، بلندپرواز و حساس هستید.

تمایل دائمی به انتخاب مشکی نشانه چیست؟

تمایل دائمی به انتخاب مشکی نشانه چیست؟اختصاصی تابناک با تو؛ تحقیقات بیانگر این نکته است  که رنگ مشکی باعث  میشود افراد، بیشتر از ظاهر بر شخصیت خود تمرکز کنند.

وقتی از این رنگ استفاده می کنیم باعث می شود مردم فکر کنند که شما فردی موفق، هدفمند، بلندپرواز و حساس هستید.

همچنین افرادی که رنگ مشکی را می پوشند افرادی به شدت عاطفی هستند، ولی به خوبی قادرند احساسات خود را پنهان کنند. در ادامه برخی از ویژگی‌های شخصیتی افرادی را که تمایل به رنگ مشکی دارند بازگو می‌کنیم؛

١. جرأت و اعتماد: آنها در اغلب موارد از ظاهر خود مطمئن هستند و نیازی به جذب کردن دیگران و تفاخر ندارند. مصمم هستند و با اعتماد به نفس و در کل شیک به نظر میرسند.

٢. عاطفی بودن: وسیله ای که می توانند به وسیله آن نشان دهند به اطرافت بی توجه هستند ولی در حقیقت آنها بسیار عاطفی می‌باشند ولی تمایل دارند تا نقاط ضعف و ترس خود را مخفی کنند.

تمایل دائمی به انتخاب مشکی نشانه چیست؟

٣. پیشرو: اگر برای بیشتر روزها ازاین رنگ استفاده می کنید، باید گفت که انگیزه‌های درونی قدرتمندی شما را احاطه کرده که شما را به سمت تحقق آنها می کشاند.

٤. تلاش برای حمایت از خود: روانشناسان عقیده دارند  افرادی که و لباسهایی بارنگ مشکی  به تن دارند، همواره تمایل دارند احساسات خود را پنهان کرده و فاصله‌ای میان خود ودیگران ایجاد کنند تا کسی ضعف و فروپاشی درونی آنها را احساس نکند.

٥. تمایل به قدرتمندی: این رنگ حس قدرتمندی را به شخص و دیگران منتقل می کند.

٦. جدیت: علاقه‌مندان به این رنگ، تمایل شدیدی به جدیت به صورت خاص و عام دارند و همیشه دوست دارند موفق شوند و کارها را به سرانجام برسانند. با وجود این، این قبیل افراد به سختی خودرا می‌بخشند و به سختی از زندگی لذت میبرند.

تمایل دائمی به انتخاب مشکی نشانه چیست؟

٧. استقلال طلبی: آنها فردی مستقل هستند که به دست‌اوردها و فعالیت های خود افتخار می کنند، لجباز هستند و دوست ندارند از کسی کمک بخواهند و اصلا علاقه ای به سلطه‌گری ندارند.

٨. درون‌گرا و محافظه‌کار: افراد درون گرا برای اینکه دیگران از درونیات آنها باخبر نشوند، از این رنگ استفاده می‌کنند.

البته شایان ذکر است که این سخنان زیر بنای علمی ندارند و تنها برگرفته از نظریات شخصی است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
3
20
تحلیل غیر قابل قبولی است چند نفر انسان موفق در جهان میشناسید که رنگ سیاه میپوشند؟...به نظر این مقاله بیشتر تبلیغات جهت ترویج رنگ منحوس سیاه است.افراد موفق ، افراد فعال و پر جنب و جوش هستند.افراد فعال رنگ سیاه نمیپوشند مگر خانمها آن هم در مهمانیهای شبانه...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
نوشته کاملا غیر علمی و بازاری می باشد. من از یکی پرسیدم رنگ مشکی برای چی می پوشی گفت می خواهم با جمهوری اسلامی مبارزه کنم. برای امام حسین هم دوروز کافی است. البته در اسلام رنگ مشکی مکروه و بد می باشد.
ناشناس
| |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
شما بهتر میدانی یا تحقیقات علمی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
10
البته توضیح اینکه پوشیدن پیراهن مشکی توسط خانمها در مهمانیهای شبانه ارتباطی با این مقاله ندارد و بر اساس مد و رسم و زیبایی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
0
11
بیشتر نشانه غم و اندوه و گوشه گیریست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
1
3
روانپزشکان برخی بیماران را از طریق رنگ معاینه می کنند مثل پوشیدن رنگ مشکی و می گویند افسردگی دارد. برخی شرکتهای خارجی وداخلی چون کالای مشکی تولید کردند به این طریق می خواهند جنس خودشان را بفروشند. باید مواظب باشیم و الان گویندگان و مجریان برخی هم عوامل در تلویزیون نوعی تبلیغ می کنند. صدا و سیما باید حواسش باشد.
محمد ثانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
1
در اذبیات فارسی سیاه در ایستعاره کنایه و مثلها به منفور بودن معروفه جز موارد نادر
سیاهم می کنی؟
سیاهی به رغال ماند..
سیاه باری ..
دلم ازش سیاه شد..
فلانی سیاه بخته
مورد نادرش:
بالاتر از سیاهی رنگی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار