پرنده‌ای عجیب با توانایی تقلید صدای فیل‌ها و بچه‌ها
کد خبر: ۲۲۱۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 06    -    ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
باغ وحشی در استرالیا فیلمی از یک پرنده عجیب و منحصر به فرد منتشر می کند که قادر است تمام صداها را به طرز عجیب و ترسناکی تقلید کند. مسئولان باغ وحش تارونگا در شهر سیدنی استرالیا فیلمی از پرنده ای آوازخوان به نام "اکو" که نر است و هفت سال دارد، منتشر کرد که می‌تواند صدای گریه نوزاد را تقلید کند.

پرنده ای عجیب و توانایی تقلید صدای کودکان و  بازی ها و ماشینها

پرنده ای عجیب و توانایی تقلید صدای کودکان و  بازی ها و ماشینهااختصاصی تابناک با تو؛ باغ وحشی در استرالیا فیلمی از یک پرنده عجیب و منحصر به فرد منتشر میکند که قادر است تمام صداها را به طرز عجیب و ترسناکی تقلید کند.

مسئولان باغ وحش تارونگا در شهر سیدنی استرالیا فیلمی از پرنده ای آوازخوان به نام "اکو" که نر است و هفت سال سن دارد منتشر کرد که می‌تواند صدای گریه نوزادی را به خوبی و به صورت غیرقابل باوری تقلید کند.

پرنده ای عجیب و توانایی تقلید صدای کودکان و  بازی ها و ماشینها

مسئول پرندگان باغ وحش لین ژولیبیسوکی درگفتگویی با روزنامه گفت: اکو یک سال تمام به در زمان تعطیلی باغ وحش به خاطر شیوع ویروس کرونا تمرین کرد تا بتواند صدای گریه نوزاد را تقلید کند.

لین ادامه داد و به شوخی گفت: تنها میتوانم این فرض را در نظر بگیرم که او صدای گریه یکی از نوزادانی را که به باغ وحش آمده بود، شنیده و به خاطر سپرده است.

البته اکو صداهای دیگری مثل صدای آژیر خطر  آتش سوزی را نیز به خوبی تقلید میکند.

پرنده ای عجیب و توانایی تقلید صدای کودکان و  بازی ها و ماشینها

پرندگان آوازخوان در استرالیا دو نوع هستند. نرها دم بلندی از پر دارند که صداها را از آژیر ماشین گرفته تا بازی های الکترونیکی  تقلید می‌کنند.

دراین ویدئو پرنده‌ای دیگر نیز وجود دارد که صدای ماشین ها و موتور سیکلت‌ها و آژیر اورژانس ها وصدای پرندگان دیگر را هم تقلید میکند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
1
عظمت خالق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار