ماجرای کشف ۲ جسد در یک تانکر آب
کد خبر: ۲۲۱۶۴۰
تاریخ انتشار: 2021 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
دادستان سیرجان گفت: براساس تحقیقات تکمیلی و تخصصی پلیس آگاهی و دیگر مراجع متولی، این افراد زمستان ۱۳۹۸ فوت شده‌اند و فرضیه قتل در این پرونده نیز منتفی شده است.

چهار روز پیش بود که محسن نیک‌ورز دادستان سیرجان خبر از کشف بقایای جسد زن و مرد میانسالی در یک تانکر آب در یکی از معادن این شهرستان بر اساس اعلام پلیس آگاهی داد، این تانکر به تازگی جهت انتقال آب برای امور معدن خریداری شده بود که هنگام تنظیف داخل آن کارگران متصدی دو جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده و به مسئولین اطلاع می‌دهند.

قاضی نیک‌ورز در این ارتباط ظهار داشت: با توجه به اینکه اجساد کشف شده لباس زمستانی به تن داشتند و زمان فوتشان هم معلوم نیست باید بیش از یک سال این افراد در داخل تانکر جان باخته باشند که حتی اجساد کشف شده پوسیده و بوی گندیدگی هم نداشتند.

وی همان روز اعلام کرده بود: در بررسی‌های اولیه مشخص شده موضوع جنایی نیست و حتی طی مدت‌ها نیز در حوزه ما اعلام مفقودی نبوده است که بتوانیم راحت‌تراجساد شناسایی کنیم و شناخت هویت شان در دست بررسی است.

فرضیه قتل در خبر بقایای جسد زن و مرد در یک تانکر منتفی است

امروز دادستان سیرجان در خبر تکمیلی این موضوع گفت: بر اساس تحقیقات تکمیلی و تخصصی پلیس آگاهی و دیگر مراجع متولی، این افراد زمستان ۱۳۹۸ فوت شده‌اند و فرضیه قتل در این پرونده نیز منتفی شده است.

وی افزود: یکی از این افراد از اهالی استان کرمان نبوده و برای انجام کار یا سفر وارد سیرجان شده است که بر اساس شواهد این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر فوت کردند و دلیل جنایی و قتل در این پرونده مطرح نیست.

قاضی نیک‌ورز اظهار کرد: با کشف این اجساد شایعاتی در فضای مجازی درباره استفاده طولانی از این تانکر برای آب شرب کارگران معدن مذکور مطرح شده که تمام این شایعات رد شده و اعلام می‌شود بر اساس گفته مسئولان یکی از شرکت‌های پیمانکار، این تانکر که قبلاً در یک مکان متروکه بوده و از آن استفاده نمی‌شده است و به تازگی برای آب‌پاشی محیط معدن خریداری و قبل از استفاده و هنگام تنظیف داخل آن، کارگران متصدی، ۲ جسد اسکلتی با لباس را داخل این تانکر مشاهده کردند و به مسئولان شرکت خبر دادند که پیگیری‌های بعدی انجام گرفت.

منبع: فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار