دنیای این افراد با شعار‌های قشنگی شروع می‌شود
کد خبر: ۲۲۱۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 September 01    -    ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
وقتی بیوگرافی اکثر این بلاگر‌ها را جستجو و کمی رفتار آنها را موشکافی کنیم، به نتایج جالبی دست می ‌یابیم. مثلا اکثر این افرد در گذشته خود با یک مشکل و چالش بزرگی مواجه شده‌اند که برای درمان افسردگی خود تصمیم گرفته‌اند با آتش انداختن به جان بقیه، آتش درون خود را خاموش کنند.

آدم‌های تقلبی

آدم‌های تقلبیاختصاصی تابناک با تو؛ معلوم نیست دقیقا از کی و کجا شروع شد، ولی مطمئنا این پدیده، یک پدیده برون مرزی هست و حالا ما سعی کردیم با بومی سازی، گاهی رنگ و بوی ایرانی _دینی  به آن بدهیم.

ولی یک سوال، واقعا  ما ایرانیان چه قدر دراین قضیه موفق بوده‌ایم؟!

بلاگرها و سویت‌هوم های این دنیای عجیب  و غریب با شعارهای قشنگی شروع میشوند؛ مثلا اکثرا می گویند ما آمده‌ایم تا حال شما را خوب کنیم یا آمده ایم در این شرایط سخت، به شما انرژی مثبت بدهیم یا آمده ایم تا سبک زندگی اسلامی را ترویج بدهیم.

آدم‌های تقلبی

خودتان قضاوت کنید که چه قدر این دوستان در راستای اهدافشان قدم برمیدارند!

باور کنید، اینکه شما مدام از تولد‌ها و  مهمانی‌ها و  رستوران‌ها و کادوها عکس میگذارید، تفاخر  و حسرت انداختن به دل بقیه است و هیچ تعریفی در باورهای ما ندارند؛ آن هم در این شرایط سخت و بحرانی که مردم در تأمین مایحتاج خودشان به نفس نفس افتاده اند. در این بحبوحه‌ی بی رحم افرادی پیدا می شوند که به اسم انرژی مثبت، از تولدهای خود  لحظه به لحظه عکس می گذارند!

 زخم ماجرا زمانی بیشتر دهان باز میکند که برخی با یدک کشیدن مذهب، قدم دراین وانفسای افراطی می گذارند که دقیقا مصداق ضرب المثل: دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!

آدم‌های تقلبی

اگر دقت کنیم، وسایل و افراد در این عکسها و فیلمها، زیبا و لاکچری و دربهترین حالت ممکن است؛ انگار این افراد در سیاره‌ای غیر از زمین زندگی می کنند. سیاره ای که درآن فقر، بیماری و ناراحتی وجود ندارد؛ هرچه هست ثروت و مکنت و زیبایی و آسایش است.

ولی پشت پرده‌ق این زندگی‌های صورتی و پر زرق و برق، گاهی چنان درهم ریخته و شلخته است که حتی از ساده‌ترین معیارهای یک زندگی ساده نیز بی بهره هستند.

وقتی بیوگرافی اکثر این بلاگر‌ها را جستجو و کمی رفتار آنها را موشکافی کنیم، به نتایج جالبی دست می ‌یابیم. مثلا اکثر این افرد در گذشته خود با یک مشکل و چالش بزرگی مواجه شده‌اند که برای درمان افسردگی خود تصمیم گرفته‌اند با آتش انداختن به جان بقیه، آتش درون خود را خاموش کنند

آدم‌های تقلبی

برخی هم در لابلای صحبت‌های خود همیشه به این مورد اشاره میکنند که درگذشته افرادی همواره آن‌ها را تحقیر کرده اند و بالاخره از یک صبح آفتابی تصمیم گرفته‌اند که با این توهین‌ها مبارزه کرده و برای خود هویتی مجازی دست و پا کنند.

درحقیقت این افراد به جای درمان و جلوگیری از این تحقیر‌ها و توهین‌ها در دنیای حقیقی و ساختن عرش شخصیتی خود با تمرکز بر توانمندی‌های ذاتی در دنیای واقعی، راه راحت و کم خطری، چون فضای مجازی را برای بازیابی ارزش خود پیدا کرده اند.

برخی نیز که به دنبال کسب درآمد بی زحمت هستند با خرید چند وسیله و لباس و انتشار عکس‌هایی خنثی که هیچ دردی را دوا نمی‌کنند و فقط دردی مضاعف بر جان مردم می‌اندازند، به دنبال جذب فالوئر هستند تا نرم نرمک به تبلیغ محصولات و پیج‌های دیگر بپردازند و پول‌های هنگفتی به جیب بزنند.

درهرحال، هوا بس ناجوانمردانه سرد شده برای همین پربیراه نیست که دراین هوای مسموم و بد حال، بیت معروف شیخ اجل سعدی شیرازی منقرض شود، چرا که گنج میسر شده بی رنج و مزد میگیرد جان برادر آنکه کار نکرد، آن هم چه مزدی، مزد بی زحمت و پرشائبه که از پارو بالا می‌رود ....

کوثر بهبهانی زاده

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
6
9
دیدن عکسهای لاکچری حسرت نداره
فقط دلم براشون میسوزه که چقدر محتاج به به و تعریف دیگران هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار