گشتی در خانه ی لوکس و زیبای بازیگر معروف در لس آنجلس
کد خبر: ۲۲۱۱۲۱
تاریخ انتشار: 2021 August 29    -    ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مارگو رابی خانه ی لس آنجلس خود را در ماه ژوئن به قیمت ۳/۴ میلیون دلار فروخت. او این خانه را در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۲/۷۳ میلیون دلار خریداری کرده بود. این خانه ۴ اتاق خواب، ۶ حمام و دستشویی و اتاق مخصوص حیوان خانگی دارد. در ادامه گشتی در این خانه خواهیم زد.

گشتی در خانه ۳ میلیون دلاری مارگو رابی در لس آنجلس

گشتی در خانه ۳ میلیون دلاری مارگو رابی در لس آنجلس«تابناک با تو» - مارگو رابی خانه ی لس آنجلس خود را در ماه ژوئن به قیمت ۳/۴ میلیون دلار فروخت. او این خانه را در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۲/۷۳ میلیون دلار خریداری کرده بود. این خانه ۴ اتاق خواب، ۶ حمام و دستشویی و اتاق مخصوص حیوان خانگی دارد.

در ادامه گشتی در این خانه خواهیم زد.

گشتی در خانه ۳ میلیون دلاری مارگو رابی در لس آنجلس

مارگو رابی خانه ی ۳۰۶ متر مربعی خود در لس آنجلس را در ماه ژوئن به قیمت ۳/۴ میلیون دلار فروخت. او این خانه را یک ماه قبل برای فروش گذاشته بود. خانه ی سابق رابی در محله ی هانکوک پارک لس آنجلس قرار دارد که در گذشته محل زندگی چهره های مشهوری چون فرانسیس فورد کاپولا و آریانا گرنده بوده است.
رابی این خانه را در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۲/۷۳ میلیون دلار خریده بود. او یک سال پیش از آن با همسرش تام آکرلی، تهیه کننده ی انگلیسی ازدواج کرده بود.
بعد از فروش خانه ی هانکوک پارک، این زوج هنوز دست کم یک ملک چندین میلیون دلاری دیگر در لس آنجلس دارند – یک خانه ی شیک ونیزی به قیمت ۵ میلیون دلار که آن را در سال ۲۰۱۹ خریداری کردند.

گشتی در خانه ۳ میلیون دلاری مارگو رابی در لس آنجلس

این خانه ۴ اتاق خواب، ۶ حمام و دستشویی، یک اتاق خانواده، یک هال رسمی و یک اتاق غذاخوری رسمی دارد.
در سمت راست ورودی خانه با یک سرسرا مواجه می شوید که با آن شومینه ی مرمرین مجلل و چلچراغش حکم یک هال رسمی را هم دارد.
در آن سوی هال، اتاق غذاخوری رسمی خانه قرار دارد.
گرچه طبق توضیحاتی که درباره ی خانه منتشر شده، بقیه ی قسمت های خانه با الهام از سبک خانه های منطقه ی سوهو در نیویورک با دیوارهای مهار چشمگیر و سقف های بلندی طراحی شده که عمدتاً به رنگ سفید هستند، اما اتاق غذاخوری رسمی خانه به رنگ سرمه ای است و چلچراغ چشمگیری دارد.
هر دو اتاق رسمی هال و غذاخوری در طبقه ی اول واقع شده اند و اتاق خواب ها در طبقه دوم قرار دارند. هر ۴ اتاق خوا بخانه در داخل خود یک حمام و دستشویی خصوصی دارند و اتاق خواب اصلی هم یک بالکن و یک اتاق لباس بزرگ دارد.

گشتی در خانه ۳ میلیون دلاری مارگو رابی در لس آنجلس

در سوی دیگر هال، آشپزخانه قرار دارد که سنگ روی کابینت آن از جنس مرمر است و دستگیره ی در کابینت ها همه از جنس استیل ضد زنگ هستند.
در توضیحاتی که درباره ی خانه منتشر شده ،طراحی آشپزخانه ی آن به سبک میخانه ها توصیف شده است. سنگ روی کابینت ها از جنس مرمر کارارا است و یک جزیره ی بزرگ هم در آن وجود دارد که حداکثر ۶ نفر را پشت خود جای می دهد و فضای بیشتری باقی می گذارد.
آشپزخانه علاوه بر قسمت غذاخوری رسمی اش، یک میز کوچک تر هم در خود جای داده که ۴ نفر به راحتی پشت آن قرار می گیرند.

گشتی در خانه ۳ میلیون دلاری مارگو رابی در لس آنجلس

اتاق خانواده ی عماذت به فاصله ی چند قدم از آشپزخانه قرار دارد. در این اتاق یک شومینه ی مرمرین، چلچراغ و یک تاب طنابی وجود دارد.
اتاق خانواده پنجره های بزرگی دارد که نور طبیعی زیادی وارد خانه می کند.

گشتی در خانه ۳ میلیون دلاری مارگو رابی در لس آنجلس

اتاق خانواده رو به حیاط باز می شود که در آن یک استخر و یک کلبه وجود دارد.
در کنار استخر یک بار کوچک هم با کاشی های رنگی درست شده است. رنگ کاشی با تخته شیرجه ی استخر هماهنگ است.

گشتی در خانه ۳ میلیون دلاری مارگو رابی در لس آنجلس

این خانه یک اتاق اداری، اتاق مخصوص حیوان خانگی، انبار شراب و کفپوش های چوبی هم دارد.

منبع: روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار