تیتراژ «ماه عسل» باصدای زنده یادپاشایی
کد خبر: ۲۲۱۰
تاریخ انتشار: 2015 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
برنامه «ماه عسل» که قرار است امسال در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه سوم سیما با اجرای «احسان علیخانی» پخش شود، مانند هر سال شایعات متعددی درباره خواننده تیتراژهای ابتدایی و انتهایی این ویژه برنامه در بین علاقه‌مندان پخش می‌شود که طبعا باید تا زمان پخش برنامه منتظر ماند و دید که امسال چه کسی تیتراژ انتهایی این ویژه برنامه را می‌خواند؟ اما فعلا برای آغاز برنامه گویا از صدای زنده‌یاد مرتضی پاشایی استفاده می‌شود.

البته پیش از این حضور احسان خواجه امیری و بابک جهانبخش به عنوان خوانندگان تیتراژ ماه عسل یاد شده بود اما این حضور هنوز به قطعیت نرسیده است.

در سال ۱۳۸۷ خواندن تیتراژ «ماه عسل »به عهده محسن یگانه بود و در سال ۱۳۸۸ مهدی یراحی، ۱۳۹۰ مهدی یغمایی و در سال ۱۳۹۱ موسیقی این برنامه توسط بنیامین بهادری و تیتراژ پایانی آن نیز توسط حامد زمانی اجرا شد.

همچنین در سال ۱۳۹۲ فرزاد فرزین خوانندهٔ ابتدایی این برنامه بود و خوانندهٔ انتهایی آن نیز برعهدهٔ مهدی یراحی بود. در سال ۱۳۹۳ نیز مرحوم مرتضی پاشایی خوانندهٔ ابتدایی و خواننده انتهایی مهدی یراحی بود.

«ماه عسل» که چند سالی است به عنوان ویژه برنامه‌ی ثابت شبکه سه در ساعات افطار شناخته می‌شود، امسال نیز در حال طراحی و تولید است و قرار است از چهارشنبه - 27 خرداد ماه - پخش آن آغاز شود.

برنامه گفت‌وگو محور «ماه عسل» امسال موضوع «بخشش» را محوریت قرار داده است و تلاش می‌کند، طبق تعریف خود در فضایی لطیف، انسانیت را در پرتو پیام‌های دینی و اخلاقی به مخاطبان ارائه دهد.

این برنامه که امسال وارد یازدهمین سال پخش خود می‌شود، قرار است از 27 خرداد ماه پخش خود را از تلویزیون آغاز کند.

برنامه افطار شبکه سه قرار است در 30 قسمت 75 دقیقه‌ای از 27 خردادماه هر روز پیش از افطار از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

پیمان قانع طراحی دکور «ماه عسل» را بر عهده دارد. مریم نوابی‌نژاد و محمد پیوندی سوژه‌های برنامه «ماه عسل» را پیگیری می‌کنند. مسعود رجبیان به عنوان مدیر تولید و حامد میرفتاحی به عنوان تدوین‌گر «ماه عسل» هستند.

«ماه عسل» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی پخش خود را آغاز می‌کند.

 ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار