اقدام احتمالی بازیگر معروف برای رسمی شدن رابطه اش با جنیفر لوپز
کد خبر: ۲۲۰۸۷۳
تاریخ انتشار: 2021 August 26    -    ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کسانی که اخبار این دونفر را دنبال می‌کنند به خوبی می‌دانند که افلک برای اولین بار درسال ۲۰۰۲ از جنیفر با الماسی به رنگ صورتی و شش گرم وزن و با طراحی هری وینستون که قیمت آن بالغ بر دو و نیم میلیون دلار بود، خواستگاری کرد.

حلقه نامزدی، رابطه رسمی بین دو سلبریتی را تایید می‌کند؟

حلقه نامزدی، رابطه رسمی بین دو سلبریتی را تایید می‌کند؟اختصاصی تابناک با تو؛ دیروز هواداران بن‌ افلک در سینچر سیتی کالیفرنیا از او  عکسهای جالبی  گرفته اند. او دراین عکسها به همراه مادر و پسرش ساموئل به تماشای حلقه های نامزدی در مغازه مشغول بوده است.

برخی از رسانه‌های بین المللی عکسهایی از بن افلک ۴۹ ساله، منتشر کرده‌اند که در آنها  همراه مادر و پسرش انگشترهای نامزدی را تماشا می کرد. این ماجرا سوالات زیادی را برای طرفداران این ستاره هالیوودی به وجود آورده است و برخی حدس میزنند که او خواستار رسمی کردن رابطه خود با جنیفرلوپز است.

کسانی که اخبار این دو نفر را دنبال می‌کنند به خوبی می‌دانند که افلک برای اولین بار درسال ۲۰۰۲ از جنیفر با الماسی به رنگ صورتی و شش گرم وزن و با طراحی هری وینستون که قیمت آن بالغ بر دو و نیم ملیون دلار بود، خواستگاری کرد.

حلقه نامزدی، رابطه رسمی بین دو سلبریتی را تایید می‌کند؟

ولی هردونفر ترجیح دادند که ازدواج خودرا به سال ۲۰۰۳ به تعویق بیاندازند و در پاسخ به دلیل این تاخیر هردو بیان کردند که اهتمام بیش از اندازه رسانه ها به ازدواجشان دلیل این تصمیمشان است. اما حال پس از چندین ازدواج و با وجود فرزندانی که از همسران دیگرشان داشته اند، باردیگر افلک و جنیفر به سراغ هم رفته اند.

حلقه نامزدی، رابطه رسمی بین دو سلبریتی را تایید می‌کند؟

بعد از یکماه از پایان نامزدی لوپز با رودریگز که دوسال به طول انجامید رابطه عاشقانه افلک و جنیفر اغاز شد و داستان زمانی جالبتر میشود که انها  درتمام مراحل رابطه، خانواده های خود را در جریان گذاشته اند.

مدتی پیش افلک همراه دو فرزند جنیفر برای صرف شام به رستوران رفته و انها را برای گردش به استودیوی هالیوودی برده بود.

حلقه نامزدی، رابطه رسمی بین دو سلبریتی را تایید می‌کند؟

او زمانی را نیز با مادر لوپز در لاس وگاس گذراند. جنیفر و افلک اوقات بسیاری را نیز کنار یکدیگر به تفریح میگذرانند و در استراحتگاه هایی لاکچری درمونتانا در شمال ایالات متحده و نیویورک و کشورهای دیگر به گشت و گذار می‌پردازند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار