دلیل جالب توجه کانیه وست برای جدایی از مدل معروف
کد خبر: ۲۲۰۷۵۵
تاریخ انتشار: 2021 August 25    -    ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کانی وست خواننده رپ ۴۴ ساله که هم اکنون درحال اماده سازی البوم Donda است از نامزد خود ایرینا شایک، مدل لباس معروف بعد از دوماه نامزدی جدا شده است. رابطه صمیمی کانی و ایرینا دوماه پیش توسط برخی از خبرنگاران و عکاسان برملا شد. علی رغم اینکه به نظر میرسید رابطه ی انها عاشقانه و رمانتیک است ولی درنهایت به جدایی ختم شد.

ایا همسر سابق کیم کار داشیان باز می گردد؟!

ایا همسر سابق کیم کار داشیان باز می گردد؟!اختصاصی تابناک با تو؛ کانی وست خواننده رپ ۴۴ ساله که هم اکنون درحال اماده سازی البوم Donda است از نامزد خود ایرینا شایک، مدل لباس معروف بعد از دوماه نامزدی جدا شده است. مجله us weeklyاعلام کرده که دلیل جدایی کانیه از ایرینا، 4فرزند او از کیم است. او می خواهد وقت بیشتری را با بچه هایش بگذراند و علاوه بر این تمرکز مضاعفی در کارهایش داشته باشد.

رابطه صمیمی کانی و ایرینا دوماه پیش توسط برخی از خبرنگاران و عکاسان برملا شد. علی رغم اینکه به نظر میرسید رابطه ی انها عاشقانه و رمانتیک است ولی درنهایت به جدایی ختم شد.

ایا همسر سابق کیم کار داشیان باز می گردد؟!

یک مجله دیگر کیم را مقصر این جدایی می دانند. کانی یک روز پس از ملاقات با همسر سابقش یعنی کیم که او را برای صرف ناهار به لس انجلس دعوت کرده بود، تصمیم میگیرد که نامزدی خود با ایرینا را تمام کند. سایت page6 خاطر نشان میکند که دلیل ملاقات کیم با کانی این است که او میخواهد فرزندانش رابطه عمیق تری با پدرشان داشته باشند. کیم برای حفظ رابطه فرزندانش با کانی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند و این مساله از نگاه او اهمیت بالایی دارد.

ایا همسر سابق کیم کار داشیان باز می گردد؟!

ایا همسر سابق کیم کار داشیان باز می گردد؟!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار