طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن
کد خبر: ۲۲۰۵۳۲
تاریخ انتشار: 2021 August 25    -    ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
اتاق خواب با توجه به بخش قابل توجهی از زمان ما که در آن سپری می‌شود، یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های منزل است. یکی از انتظارات ما از این بخش از منزل، تامین حریم خصوصی مورد نیاز ماست. در میان عناصر مختلفی که این نیاز ما را برآورده می‌سازند، در اتاق خواب یکی از برجسته‌ترین‌هاست که نقش قابل توجهی در جلوه کلی دکوراسیون اتاق هم دارد.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن«تابناک با تو» - اتاق خواب با توجه به بخش قابل توجهی از زمان ما که در آن سپری می‌شود، یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های منزل است. یکی از انتظارات ما از این بخش از منزل، تامین حریم خصوصی مورد نیاز ما است. در میان عناصر مختلفی که این نیاز ما را برآورده می‌سازند، در اتاق خواب یکی از برجسته‌ترین‌ها است که نقش قابل توجهی در جلوه کلی دکوراسیون اتاق هم دارد. از آنجا که اولین عنصر از دکوراسیون آن است که با آن روبه رو می‌شویم، حس و حالی که به ما منتقل می‌کند می‌تواند بر حسی که از خود اتاق می‌گیریم هم تاثیر بگذارد. اگر به دنبال به روز رسانی دکوراسیون اتاق خواب و شروع این تغییر از در اتاق هستید، در این مقاله ما با معرفی ایده‌هایی برای طرح جدید در چوبی اتاق خواب در کنار ما باشید.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۱- بزرگنمایی اتاق با انتخاب درست در

یکی از راه‌های بزرگ‌تر نشان دادن فضا، بلندتر نشان دادن دیوار‌ها است و یکی از راه‌های بلندتر نشان دادن دیوار‌ها استفاده از طرح‌های عمودی در دکوراسیون است. این طرح‌های عمودی می‌تواند در قالب‌های مختلف به آن اضافه شود که احتمالا استفاده از کاغذدیواری دارای راه راه عمودی اولین گزینه‌ای است که به ذهن شما می‌رسد. اما یک گزینه کاربردی که اغلب نادیده گرفته می‌شود طرح روی در اتاق خواب است. اگر به دنبال طرح جدید در چوبی اتاق خواب هستید، دری با طرح‌های عمودی را امتحان کنید. دستگیره عمودی در و یا طرحی عمودی روی آن دیوار را بلندتر نشان خواهند داد. البته برای متعادل ساختن طراحی در، ردیف‌های افقی هم به آن اضافه می‌کنند.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۲- در به عنوان نقطه کانونی

اگر از یک پالت رنگ خنثی برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده کرده اید، پس فرصت خوبی برای انتخاب دری به رنگ تیره برای آن دارید. با این کار در اتاق می‌تواند تبدیل به نقطه کانونی شود البته به شرط اینکه طراحی آن هم برجسته باشد. به عنوان مثال طرح جدید در چوبی اتاق خواب که در این تصویر مشاهده می‌کند در کنار اینکه رنگی تیره دارد، از شکل‌هایی هندسی به عنوان طراحی روی آن هم استفاده شده است تا به دکوراسیون عمق بخشد.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۳- طرح جدید در چوبی اتاق خواب با جلوه ملایم

قرار نیست همه علاقه‌مند به وجود طرح‌های هندسی روی در اتاق خواب باشند، برای بسیاری از موارد همچون اتاق خواب دخترانه طرح‌هایی که ظرافت در آن‌ها موج می‌زند، انتخاب‌های مناسب تری خواهند بود. نمونه‌ای که در اینجا در تصویر مشاهده می‌کنید، یک نمونه در اتاق خواب است که جلوه‌ای مدرن و باشکوه به فضا می‌بخشد.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۴- طرح جدید در چوبی اتاق خواب با جلوه مدرن

یکی از ویژگی‌های سبک مدرن استفاده از طرح‌های هندسی در دکوراسیون در قالب عناصر مختلف دکوراسیون است. یکی از این عناصر می‌تواند در اتاق خواب باشد. دری که در این تصویر مشاهده می‌کنید، مربوط به استفاده از طرح‌هایی جذاب به در اتاق خواب است که جلوه‌ای مدرن و البته پیچیده به آن بخشیده است.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۵- طرح جدید در چوبی اتاق خواب با حفظ حریم خصوصی

وجود بخشی شیشه‌ای روی در اتاق خواب الزاما مساوی با کاهش حریم خصوصی نیست. در بسیاری از مدل‌ها همچون این طرح جدید در از شیشه‌هایی در ساخت آن قسمت استفاده می‌شود که از نظر حفظ حریم خصوصی شما تفاوتی با چوب ندارند.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۶- در چوبی با جلوه‌ای کلاسیک

اگر از سبک کلاسیک برای منزل خود استفاده کرده اید، حفظ تناسب بین سبک طراحی در‌های داخلی و سبک کلی دکوراسیون منزل از اهمیت خاصی برای داشتن فضایی منسجم برخوردار است. در این راستا این نمونه از طرح جدید در چوبی را به یک طرح کلاسیک و جذاب اختصاص دادیم.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۷- در به سبک روستیک

سبک دکوراسیون روستیک به دلیل ارتباط نزدیکی که با طبیعت دارد، این روز‌ها طرفداران زیادی دارد. در چوبی اتاق خواب هم یکی از عناصری است که جلوه‌ای روستیک به همراه می‌آورد. در میان انواع مختلف طرح جدید در چوبی اتاق خواب، مدل‌هایی که رنگ روشن دارند، بهتر شما را به جلوه مورد نظرتان می‌رسانند. مدلی را که در این تصویر می‌بینید می‌توانید با دیوارپوش‌های چوبی منزل تان هم ست کنید و دکوراسیون آن را ارتقا بخشید.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۸- در چوبی ساده

اولویت بخشیدن به سادگی بهترین روش برای داشتن یک دکوراسیون پیچیده است و البته که این موضوع منحصر به یک دکوراسیون مینیمال نیست. انتخاب یک طرح جدید در چوبی اتاق خواب با طراحی‌ای ساده، همیشه یکی از بهترین گزینه‌های روی میز برای یک دکوراسیون معاصر، مدرن و حتی کلاسیک است.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۹- طرح جدید در چوبی اتاق خواب با خطوط افقی

در مورد اینکه چطور در‌هایی که دارای طرح‌های عمودی هستند به بلندتر به نظر رسیدن دیوار و در نتیجه بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا کمک می‌کنند، گفتیم. اما نباید از طرح‌های افقی که دیوار‌های فضا را کشیده‌تر نشان می‌دهند غافل شد. در این طرح جدید دری که در تصویر مشاهده می‌کند به کمک طرح‌های افقی، هم جلوه‌ای مدرن به فضا بخشیده شده است و هم آن را بزرگ‌تر نشان داده است.

طرح جدید در چوبی اتاق خواب؛ ۱۰ ایده مدرن

۱۰- در اتاق برای دکوراسیون سلطنتی

دکوراسیون سلطنتی برای بسیاری از افرادی که به دنبال جلوه‌ای باشکوه اند، در اولویت است. برای این چنین فضایی نیاز است به دنبال یک طرح جدید در چوبی اتاق خواب با طرح‌هایی ظریف و تلفیقی باشید. مدلی که در این تصویر می‌بینید این ظرافت را هم هم در طرح قسمت چوبی و هم در قسمت شیشه‌ای با طرح‌های گل دار به رنگ طلایی در پس زمینه‌ای سفید رنگ دارا است.

سخن پایانی

در این مقاله از خوگرنیوز به بررسی ایده‌هایی برای طرح جدید در چوبی اتاق خواب پرداختیم؛ عنصری از دکوراسیون اتاق خواب که تاثیر قابل توجهی بر حس و حالی که به ما منتقل می‌کند، دارد. امیدواریم به کمک موارد بررسی شده، بتوانید مناسب گزینه ممکن برای اتاق خواب خود را خریداری کنید. شما هم می‌توانید ایده‌ها یا تجربیات خود از خرید این عنصر جذاب را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید و ادامه دهنده این مقاله باشید.

منبع: خوگر نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار