گوشی‌تان را با سایت گوگل انتخاب کنید
کد خبر: ۲۲۰۴
تاریخ انتشار: 2015 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
 انتخاب یک گوشی اندرویدی مناسب می‌تواند یک چالش باشد، اما گوگل قصد دارد این پروسه را ساده کند.
گوشی‌تان را با سایت گوگل انتخاب کنیدپول‌نیوز- در حال حاضر گوشیهای اندرویدی زیادی در بازار وجود دارد. در واقع تعداد آنها آنقدر زیاد است که انتخاب یک گوشی جدید را به پروسه‌ای سخت و دشوار تبدیل می‌کند.

اچ تی سی وان ام 9 پرچمدار جدید اچ تی سی گوشی فوق‌العاده‌ای است، اما آیا در برابر M8 یک ارتقای کافی به حساب می‌آید؟ ممکن است عاشق ال جی G4 باشید اما آیا می‌توان یک گوشی با قاب چرمی را برای دستکم دو سال تحمل کرد یا آیا G4 بدون قاب چرمی را می‌پسندید؟

انتخاب یک گوشی اندرویدی مناسب می‌تواند یک چالش باشد، اما گوگل قصد دارد این پروسه را ساده کند.

این غول آمریکایی وبسایتی را راه‌اندازی کرده که گوشی اندرویدی بعدی شما را انتخاب می‌کند!

پس از ورود به این سایت و کلیک روی دکمه شروع از شما پرسیده می‌شود که از بین 12 دسته‌بندی مختلف که انتظارات شما از یک گوشی را در قالب عکاسی، گوش دادن به موزیک یا گشت‌زنی در اینترنت دسته‌بندی کرده انتخاب کنید.

وقتی دسته مورد نظر را انتخاب کردید گوگل می‌خواهد بداند که این جنبه گوشی چقدر برای شما اهمیت دارد. چند وقت یک بار تمایل دارید فعالیت ورزشی داشته باشید؟ هر روز؟ چند بار در هفته یا کمتر؟

با انتخاب یکی از این موارد و پاسخ به سوالاتی که سایت از شما می‌پرسد وارد مرحله جدیدی می‌شوید. زمانی که دستکم سه مرحله را سپری کردید، دکمه‌ای ظاهر می‌شود که روی آن نوشته شده "گوشی‌ها را نشان بده". سپس شما اپراتور خود را انتخاب می‌کنید و سه گوشی مقابلتان ظاهر می‌شود.

در این مرحله می‌توانید انتخاب‌های خود را براساس ابعاد نمایشگر، قیمت و تاریخ عرضه گوشی محدود‌تر کنید.

اگر در بازار به دنبال یک گوشی جدید اندرویدی هستید و هنوز مورد خاصی را در ذهن ندارید، بد نیست که وبسایت جدید گوگل به آدرس www.android.com/phones را امتحان کنید.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار