از بین بردن جای جوش با بهترین روش‌های خانگی
کد خبر: ۲۲۰۳۱۷
تاریخ انتشار: 2021 August 19    -    ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
رفع جای جوش و آکنه از دغدغه‌های هی جوانی است که در مقاله زیر می‌خوانید. ما در مقاله زیر به ارایه دستورالعمل خانگی برای رفع آثار جوش و آکنه روی صورت پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر با رفع جای جوش و آکنه با ما همراه باشید.

از بین بردن جای جوش با بهترین روش‌های خانگی

ست کفش با مانتو بلند«تابناک با تو» - تقریبا تعداد کمی دستورالعمل خانگی برای رفع آثار جوش و آکنه روی صورت وجود دارد؛ بنابراین این مطلب می‌تواند مفید باشد و راه کار‌های خوبی به شما ارائه دهد:

جوش شیرین

با یک دوم قاشق چایخوری جوش شیرین و یک دوم قاشق چایخوری آب مقطر خمیر درست کنید و آن رابه محدوده مورد نظر به مدت ۵ دقیقه بزنید. با گلوله پنبه آغشته به هیدروژن پروکساید پوست را تمیز کنید.

آلوئه ورا

یک راه استفاده از آلوئه ورا این است که آن را همانند یک نوشیدنی صرف کنید ویا آنکه به طور مستقیم روی پوست قرار دهید. در هر صورت این گیاه به رفع آثار آکنه روی پوست کمک می‌کند، تا حدی که دیگر قابلتوجه نباشند.

آب لیمو

از بین بردن جای جوش با بهترین روش‌های خانگی

یکی از خواص آب لیمو، قابلیت پاکسازی و همچنین روشن سازی پوست است. اگر قصد دارید از آب لیمو برای روشن کردن جای جوش صورت استفاده کنید، پس باید مراقب چشم هایتان باشید. اگر از آن به طور مرتب استفاده کنید نتیجه نسبتا سریع و موثری خواهد داشت، فقط مراقب باشید که جای جوش بسیار روشن‌تر از پوست اطراف آن نشود.

چوب صندل و گلاب

این دو ماده در ترکیب با هم و استفاده از آن روی صورت نتایج خوبی خواهد داشت. گلاب ظاهر صورت را جوانتر کرده و چوب صندل پوست را آرام و خنک می‌کند. آن را به مدت خوبی روی پوست قرار دهید تا نتیجه بخش باشد.

روغن میوه گل رز (Rose hip Seed Oil)

قرار دادن این روغن روی پوست می‌تواند همانند یک مرطوب کننده روزانه محسوب شود و برای بسیاری از مردم مانند یک اکسیر جوانی عمل می‌کند. نتایج استفاده از این روغن و خواص جوانسازی آن نسبتا سریع است و در مدت کوتاهی شاهد کاهش آثارجوش و آکنه خواهید بود.

 آب

از قبل می‌دانید که بدن حداقل به ۸ لیوان آب در روز نیاز دارد، ولی در واقع تعداد کمی از افراد این اصل را دنبال می‌کنند. اگر این کار را انجام دهید، مطمئنا متوجه تاثیر آن روی صورت می‌شوید و دیگر پوست بسیار خشکی نخواهید داشت. مراقبت از بدن یکی از بهترین راه‌های ارتقاء ظاهر پوست و کاهش آثار مورد دار پوست، نظیرجای جوش است.

این درمان‌ها بسیار ساده هستند و وقت زیادی در هرروز و یا حتی در هفته نمی‌برد، بنابراین اگر بتوانید همان میزان وقتی که صرف خواندن پیام‌های خودمی کنید، به همان نسبت چند دقیقه نیز صرف این کار کنید، مطمئنا ارزش آن را خواهد داشت به خصوص اگر احساس خوبی به خودتان پیدا کنید.

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار