ترور عجیب يك زن سياسي در هندوراس
کد خبر: ۲۲۰۲۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 August 19    -    ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
جمعه ششم آگوست، گروهی از قاتلان اجیرشده در دولت هندوراس لباس پزشکان را پوشیدند و با تمام ابزار پزشکی، به خانه شخصیت سیاسی مخالف دولت و نامزد عضویت در پارلمان وارد شدند تا او را ترور کنند. قاتلان پزشک‌نما از ابتلای همسر خانم مخالف به کرونا،  سوء استفاده کردند.

ترور عجیب چهره سیاسی در هندوراس

ترور عجیب چهره سیاسی در هندوراساختصاصی تابناک با تو؛ جمعه ششم آگوست، گروهی از قاتلان اجیرشده در دولت هندوراس لباس پزشکان را پوشیدند و با تمام ابزار پزشکی، به خانه شخصیت سیاسی مخالف دولت و نامزد عضویت در پارلمان وارد شدند تا او را ترور کنند. قاتلان پزشک‌نما از ابتلای همسر خانم مخالف به کرونا،  سوءاستفاده کردند.

قاتلان با اجرای این ترفند توانستند به خانه کارولینا ایچورریا، نماینده سابق مجلس که برای ریاست جمهوری کاندیدا شده بود و قصد داشت دوباره نامزد شود، نفوذ کنند.

در نتیجه این فریب، کارولینا به قاتلان اجازه داد به خانه او وارد شوند، زیرا شوهرش در بستر بیماری و در حال مبارزه با کرونا بود.

به محض ورود مهاجمان به خانه، با وجود اینکه شوهرش آندریا اورتیکو، فرمانده سابق پلیس، سعی می‌کرد مهاجمان را متوقف کند، کارولینای شصت ساله بر اثر اصابت گلوله به سرش، درجا کشته شد.


اورتیچو در اتاق قرنطینه خود از طریق دوربین مدار بسته متوجه شد که پنج کارمند بهداشتی به همسرش حمله کردند. او از تخت خود بلند شد تا همسرش را نجات دهد.

ترور عجیب چهره سیاسی در هندوراس

اورتیچو که در جریان تیراندازی در داخل خانه در یک محله مجلل پایتخت از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت، گفت: من با یک تپانچه در دستم به راهرو رفتم و سپس یازده تیر شلیک کردم. سپس همسرم صورت خود را به طرف من برگرداند و آنها شقیقه سمت چپ او را تیرباران کردند.

قاتلان به سرعت فرار کردند و "لباس‌های" پزشکی خود را جا گذاشتند. قابل توجه است که هندوراس یکی از کشورهای آمریکای مرکزی، دارای یکی از بالاترین میزان خشونت در جهان است و پس از السالوادور، دومین آمار قتل در جهان را دارد. قاتلان همیشه با لباس پلیس و ارتش اقدام به ترور میکردند اما در این اواخر و با شیوع کرونا به لباس پزشکی روی آورده‌اند.

کارولینا مادر چهار فرزند و نامزد کرسی حزب لیبرال اپوزیسیون در انتخابات آینده نوامبر، در منطقه ای است که به عنوان قطب قاچاق کوکائین به ایالات متحده شناخته می‌شود.

شوهرش گفت گروهی ناشناس به کارولینا در ازای کنارکشیدن از نامزدی، پیشنهاد رشوه چهارصد هزار دلاری داده بودند، وی افزود که از هویت کسانی که این پول را به او پیشنهاد کرده‌اند اطلاع ندارد.

به گفته اورتیچو، افراد زیادی نمی‌دانستند که او مبتلا به COVID-19 است، او میگوید: فقط کسانی که در خانه با ما زندگی می‌کردند از جمله سه کارگر، خواهرزاده‌ام، همسرم، پسرم و عروسم، می‌دانستند که من به خاطر کرونا در قرنطینه خانگی هستم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
1
8
صد در صد کار اسراییلی ها کفتار است
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
صددرصد
ناشناس
| |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
صد در صد که حماقت و نادانی پایانی ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار