تصمیم عجیب یک مرد برای جلوگیری از تصادف ها با خانه‌اش +عکس
کد خبر: ۲۲۰۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
تصمیم عجیب مرد انگلیسی برای جلوگیری کردن از تصادف خودروها با خانه‌اش برای او دردسرساز شد.
تصمیم عجیب مرد انگلیسی برای جلوگیری کردن از تصادف خودروها با خانه‌اش برای او دردسرساز شد.
 
یک مرد انگلیسی که چراغ راهنمایی غیر واقعی را در مقابل خانه‌اش نصب کرده بود به دلیل ایجاد مزاحمت عمومی با جریمه ۳۳۲ پوندی مواجه شد. «وین ایرل» ۶۲ ساله اهل روستایی در لوول واقع در ویلت شایر برای جلوگیری از تصادف خودرو‌ها با خانه‌اش و وارد کردن خسارت به آن اقدام به نصب این چراغ راهنمای غیر واقعی کرد
 
خانه آقای ایرل که به طور متوسط ۶۰۰ هزار پوند ارزش دارد در چهارراه A۳۶ و جاده مانور، جایی که در آن تصادفات مرگباری رخ داده واقع شده است. بنا به گفته ایرل، خانه‌اش بار‌ها بر اثر برخورد کامیون و اتومبیل‌ها آسیب دیده و بنابراین او این چراغ را روشن کرد تا رانندگان را هوشیار کند.
 
تصمیم عجیب یک مرد برای جلوگیری از تصادف ها با خانه‌اش +عکس
 
با این حال ساکنان محلی و رانندگان که از این اقدام ناراضی بودند نزد پلیس شکایتی را علیه وی مطرح کردند. پلیس نیز ایرل را متهم کرد که با نصب این چراغ سعی داشته تا رانندگان را در جاده‌ای که تصادفات زیادی در آن رخ داده به اشتباه بیندازد و ایرل اتهام خود را پذیرفت و ۱۵۰ پوند جریمه شد، او همچنین موظف به پرداخت مبلغ ۱۵۰ پوند بابت هزینه و ۳۲ پوند اضافه هزینه و در مجموع ۳۳۲ پوند شده است.
 
تصادف خودروها
 
ایرل که مدت ۲۴ سال است در این خانه سکونت دارد در این باره گفت: «یک بار راننده یک کامیون در سر پیچ نتوانست ماشین را کنترل کند و دیوار و ایوان خانه ام را خراب کرد و چند بار نیز رانندگان دیگر به ایوان خانه ام برخورد کردند و خسارت به بار آوردند. جبران این خسارت هزاران دلار برای من هزینه داشت و بعد از این حادثه تصمیم گرفتم تا این چراغ را در مقابل خانه ام روشن کنم تا رانندگانی را که از مقابل خانه ام عبور می‌کنند هوشیار کنم.»
 
با این حال دادگاه محلی آقای ایرل را به جرم ایجاد مزاحمت و نصب خودسرانه چراغ راهنما که مممکن است موجب تصادفات جاده‌ای شود به جریمه محکوم کرد.
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
0
1
بیچاره حق داشته ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار