پشت پرده برنامه جدید نامزد فوتبالیست معروف
کد خبر: ۲۱۹۳۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2021 August 21    -    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
روز جمعه با انتشار عکسی از پشت صحنه این برنامه از دنبال کنندگان خود که بالغ بر 26میلیون نفر هستند پرسید که ایا اماده برنامه جدیدم هستید؟ جورجینا تصویر برداری این برنامه را با عنوان "soy georgina" به اتمام رسانده و قرار است در آینده ای نه چندان دور از شبکه نتفلیکس آماده پخش گردد.

نامزد رونالدو از پشت پرده برنامه جدیدش می‌گوید

نامزد رونالدو از پشت پرده برنامه جدیدش می‌گویداختصاصی تابناک با تو؛ جورجینا نامزد رونالدو از پشت پرده ی برنامه جدیدش در شبکه نتفلیکس می گوید: جورجینا ستاره مدلینگ و نامزد ستاره پرتغالی فوتبال کریستین رونالدو از اولین همکاری اش با شبکه نتفلیکس خبر می‌دهد.

او روز جمعه با انتشار عکسی از پشت صحنه این برنامه از دنبال کنندگان خود که بالغ بر 26میلیون نفر هستند پرسید که ایا اماده برنامه جدیدم هستید؟ جورجینا تصویر برداری این برنامه را با عنوان "soy georgina"به اتمام رسانده و قرار است در آینده‌ای نه چندان دور از شبکه نتفلیکس آماده پخش گردد.

نامزد رونالدو از پشت پرده برنامه جدیدش می‌گوید

در این برنامه از زندگی خصوصی و لایه‌های درونی جورجینا به عنوان یک مادر و مدل مطرح و کارآفرین پرده برداشته میشود. شبکه نتفلیکس درمورد این برنامه گفته است که قرار است تصویر جدید و عمیق و عاطفی از جورجینا به نمایش بگذاریم. تصویری که شاید پشت عکسهای آن پنهان شده است.

جورجینا میخواهد جزئیاتی از زندگی شخصی خود را به نمایش بگذاردو قرار است بینندگان با علایق، روزمرگی ها، مسافرتها، دوستی ها و لحظات شکست و پیروزی او همزاد پنداری کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
4
21
نامزد نیستا! پارتنرش تابناک جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
4
من از همین الان کردم
همزاد پنداری را
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار