افشای راز قهرمان سریال معروف درباره بیماری روانی‌اش
کد خبر: ۲۱۹۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
قهرمان بازی تاج و تخت  پس از پایان سریال ازمشکلات روانیش پرده برمیدارد بازیگر انگلیسی تبار کیت هرینگتون از مشکلات روانی پدید آمده پس از بازی در سریال بازی تاج و تخت می گوید و اعلام میکند که مجبور شد برای بازیابی و تمرکز بر سلامت  روحی و روانی خود یک سال  از بازیگری دوری کند .

افشای راز قهرمان بازی تاج و تخت درباره بیماری روانی‌اش

افشای راز قهرمان بازی تاج و تخت درباره بیماری روانی‌اشاختصاصی تابناک با تو؛ قهرمان بازی تاج و تخت پس از پایان سریال از مشکلات روانیش پرده برداشت. بازیگر انگلیسی تبار، کیت هرینگتون از مشکلات روانی پدید آمده پس از بازی در سریال بازی تاج و تخت گفت و اعلام کرد که مجبور شد برای بازیابی و تمرکز بر سلامت  روحی و روانی خود یک سال از بازیگری دوری کند.

هرینگتون که دراین سریال نقش جان اسنو را ایفا میکرد گفت: این حالتهای روحی به خاطر ذات این سریال بود که جنون امیز. خشن و خونین ظاهر شد.

برخی از خبرگزاری ها اعلام کردند که هرینگتون یک ماه پس از پایان سریال بنا برگفته خودش به  دلیل مشکلات شخصی به مراکز روان درمانی مراجعه کرده است. هرینگتون در ادامه بیان میکند :" راستش را بخواهید من پس از پایان سریال و حتی در روزهای پایانی ضبط این سریال دچار مشکلات روحی و روانی و عقلی شدم و پس از استراحت یک ساله ای که داشتم توانستم به حالت عادی خودم برگردم."

افشای راز قهرمان بازی تاج و تخت درباره بیماری روانی‌اش

هرینگتون تاکید میکند که اصلا از بازی دراین سریال پشیمان نیست و افتخار میکند که دراین مجموعه حضور داشته چرا که از فرار کردن بیزار است. 

او به حضور دراین سریال با یک نگاه کلی مینگرد  چراکه حضورش باعث شده تغییرات مثبتی در زندگی‌اش رخ دهد که از ان جمله اشنایی با همسرش رز لزلی و بچه دار شدنشان است، همچنین توانست دوستان خوبی را نیز دراین سریال بیابد که برایش بسیار خوشایند بوده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
حالا ببینید این سریال با روان مخاظبانش چه کرده!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار