چرا باید دکوراتور داخلی استخدام کنیم؟!
کد خبر: ۲۱۸۹۵۲
تاریخ انتشار: 2021 August 05    -    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
این موضوع چیزی است که شاید به آن فکر نکرده باشید. استخدام دکورراتور داخلی تصمیمی هوشمندانه ای است. زمانی که شما برای خانه تان مبلغی را هزینه می‌کنید تا بتوانید آن را به بهترین نحو تزیین کنید، دکوراتور‌ها می توانند خواسته‌های شما را پاسخ دهند. اینکه شما نمی‌دانید ازکجا وچگونه خانه تان را چیدمان کنید...

چرا باید دکوراتور داخلی استخدام کنیم؟!

۱۰ دلیلی که شما باید یک دکوراتور داخلی استخدام کنید«تابناک با تو» - این موضوع چیزی است که شاید تا بحال به آن فکر نکرده باشید. استخدام دکورراتور داخلی یک تصمیم هوشمندانه ایست درزمانی که شما برای خانه تان مبلغی را هزینه می‌کنید تا بتوانید آنرا به بهترین نحو تزیین کنید. دکوراتور‌ها میتوانند تمام خواسته‌ها وسلایق پاسخ دهند. اینکه شما نمی‌دانید ازکجا وچگونه خانه تان را چیدمان وتزیین کنیدیا اینکه چیزی در ذهنتان دارید ومیخواهید انرا اجرا کنید، ولی به کمک نیاز دارید یا بخاطر مشغله کاری وقت کافی برای اجرای سبک وخواسته هایتان ندارید دراین صورت دکوراتور میتواند بسیار به شما کمک کند.
میشل کورتیزو برای ما توضیح خواهد داد که چرا استخدام یک دکوراتور داخلی انتخابی هوشمندانه ومعقول خواهد بود. این ایده که دکوراتور‌های داخلی فقط خاص افراد متمول و مشهور با پول زیاد هست که نمی‌دانند باپولشان چکارکنند را کنار بگذارید. درواقع این افراد به مقدار زیادی هم در وقت، پول و هزینه‌های دارو‌های سردرد شان صرفه جویی می‌کنند.

۱۰ دلیلی که شما باید یک دکوراتور داخلی استخدام کنید

۱ - صرفه جویی در پول

استخدام شخصی برای دکوراسیون خانه تان برای صر فه جویی در هزینه ممکن است عجیب بنظر برسد، اما نظر کورتیزو اینست که “شما با استخدام یک طراح از اشتباه‌های پرهزینه اجتناب می‌کنید که این موضوع نه فقط باعث صرفه جویی در هزینه میشود بلکه میتواند ارزش خانه تان را افزایش دهد. ”

۲ - ارزیابی حرفه‌ای

“یک طراح داخلی به شما یک ارزیابی صحیح از وضعیتتان ارایه میدهد تاشما یک طرح وپلان مشخص برای اجرا داشته باشید. ترتیب وچیدمان اشیا دریک طرح موضوع کلیدی است تا مشخص کند که چه چیز‌هایی میتوان تغییر داد یا یا اصلاح کرد. این نه تنها روی بودجه تاثیر گذارمیباشد بلکه کمک میکند تا به نحو کارآمدتری هزینه شود”یک طراح داخلی یک جفت چشم اضافی است، اما چشم‌هایی که آموزش دیدند که چیز‌هایی را ببینند و توجه کنند که شما ممکن است قادر نباشید.

۳ - بودجه وبرنامه ریزی

یک طراح میتواند روی بودجه شما برنامه ریزی کند ووقت وتلاشتان را هدر ندهد. یک طراح می‌داند کجا لوازم واسباب مورد نیاز برای خانه تان را پیدا کند. این موضوع مقدارزیادی در وقتتان که ممکن بود بذای یافتن محصولات برند‌ها وقیمت صرف شود صرفه جویی میکندیک طراح همه این موارد را دراختیار دارد ومجبورنیست وقتش را صرف‌مند تا اینکه شما نیز مجبور نشوید وقتتان را هدر دهید.

۱۰ دلیلی که شما باید یک دکوراتور داخلی استخدام کنید

۴ - ارتباط

یک طراح قادر است یک پل مستحکم بین معمار و پیمانکار بزندتا طرحی در پلن کلی مغفول نماند. این موضوع امری حیاتی برای مدیریت زمان وپول میباشد. طراح‌ها همچنین آموزش دیدند که درمورد چیز‌هایی فکر میکنندکه ما ممکن است نادیده بگیریم. بسیار حایز اهمیت است که لوتزمات تزیینی و همچنین نوری پیش از ساخت مد نظر قرار گیرد. اگر کاناپه اتاق نشیمن تان دروسط اتاق قرار گیرد دران صورت لازم است شما مکان درست پریز‌ها را مشخص کنید.

۵ - دسترسی گسترده به منابع

لوازمات، منابع وارتباطاتی که طراحان در اختیار دارند در دسترس همگان نیست. با استفاده بهینه از این منابع طراحان میتوانند فضای مورد استفاده شمارا به نحوی بسازند که مرتب هماهنگ ومنحصربفرد بنظر بیاید.

۶ - روابط

علاوه بر فروشندگان، طراحان ممکن است با افراد مختلفی در حوزه صنعت دکوراسیون وتزیینات در ارتباط باشند. با توجه به این روابط طراحان میتوانند از هدر رفتن وقت و سردر گمی مالکین خانه جلوگیری کنند برای اینکه آن‌ها برای پروزه شان به پیمانکاران، برق کاران و لوله گذاران وسایر ارایه دهندگان خدمات فنی حرفه‌ای دسترسی دارند.

۷ - عامل تحسین برانگیز

طراحان میتوانند بهشما چیزی را ارایه دهند که تحسین برانگیز باشد. آن‌ها آموزش می‌بینند که متفاوت از سایرین فکر کنند. وتصویر کلی راببینند که اغلب مشتریان قادر به دیدن آن نیستند. کورتیزو میگوید که”اندیشیدن به موضوع از بیرون آن چیزی است که تمام طراحان در طول روز انجام می‌دهند. ”

۸ - فروش خانه

یک دکوراتور عملا میتواند مقداربسیارزیادی به زیبایی خانه تان بیفزاید، که در مقابل میتواند مقدار بازدید برای خرید خانه را افزایش دهد. این جذابیت میتواند مقدار زمان انتطار برای فروش خانه را کاهش دهد. این مزیت دو برابر میشود، یعنی زمان فروش کوتاهتر میشود وپول بیشتری نصیب شما میشود.

۱۰ دلیلی که شما باید یک دکوراتور داخلی استخدام کنید

۹ - نگاه مجرب

“یک طراح یک فرد حرفه‌ای است با چشم ونگاهی آزموده ومتخصص که میتواند به خودی خود به شما بگوید که چه چیزی در فضای مورد نظر درست جایگذاری شده وچه چیزی نادرست. دراختیار داشتن این مشورت‌های فوری یک مزیت عمده است تا تصمیمات زیبایی شناختی گرفته شود. این نتیجه سال‌ها تجربه می‌باشد.

۱۰ - داستان گوی بصری

طراحی داخلی مهارت وهنری است که فضا وکیفیت زندگی در این فضارا بهبود می‌بخشد. با بکار گیری یک متخصص میزان اصالت وحرفه‌ای بودن فضا افزایش می‌یابدواین فضا بدل به خانه‌ای جذاب میشود. یک طراح کمک می‌کند که داستانتان به تصویر کشیده شودفکر نمی‌کنم دلیلی بهتر از این وجود داشته باشد.

منبع: irachi

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار