اولتیماتوم مخابرات به مشترکان تلفن ثابت
کد خبر: ۲۱۸۹۴۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2021 August 03    -    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران،‌ صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است و اگر قبض پایان یک دوره بیش از ۲۰ هزار تومان باشد و پرداخت نشود،‌ تلفن به صورت یک‌طرفه قطع می‌شود.

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران،‌ صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است و اگر قبض پایان یک دوره بیش از ۲۰ هزار تومان باشد و پرداخت نشود،‌ تلفن به صورت یک‌طرفه قطع می‌شود.

محمدرضا بیدخام اظهار کرد: با توجه به اینکه صورت‌حساب تلفن ثابت در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شود، ضروری است برای جلوگیری از یک‌طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورت‌حساب به‌صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین‌شده از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و یا سایت شرکت مخابرات ایران و یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع پرداخت شود.

بنا به اعلام شرکت مخابرات ایران، وی خاطرنشان کرد: چنانچه قبض پایان یک دوره بیش از ۲۰ هزار تومان باشد و یا این که در دو دوره متوالی مبلغ صورتحساب کمتر از ۲۰ هزار تومان باشد و ما شاهد پرداخت نکردن صورتحساب در این دو شرایط باشیم تلفن به صورت یک‌طرفه قطع می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه راهکاری اندیشیده‌اید که در زمان قطع تلفن ثابت بدون مراجعه مشترکان مجدد تلفن وصل شود، گفت: در صورتی که به علت پرداخت نکردن بدهی، خط تلفن مشترک، یک‌طرفه و یا قطع شده است برای تسریع در روند اتصال مجدد بهتر است مبلغ صورت‌حساب را از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ پرداخت کنند تا تلفن مشترک خودکار وصل شود.

در سامانه مخابرات تلفن همراه برخی مشترکان درج نشده است

بیدخام در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا برای برخی مشترکان تلفن ثابت پیامک صورت‌حساب ارسال نمی‌شود، اظهار کرد: از آنجایی که در سامانه مخابرات تلفن همراه برخی مشترکان درج نشده است این اتفاق می‌افتد و ما درخواست می‌کنیم افراد با مراجعه به کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع، تلفن همراه خود را وارد کنند تا صورتحساب ماهانه به آن‌ها ارسال شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا برخی درخواست‌های مردم برای انتقال خطوط تلفن ثابت با کندی انجام می‌شود، گفت: همه تلاش مجموعه مخابرات این است که خدمات در اسرع وقت ارائه شود، اما چون تعرفه‌های شرکت مخابرات مربوط به حدود ۱۲ سال پیش است امکان ارائه سرویس در زمان مقرر وجود ندارد و ما درخواست ترمیم تعرفه را از مسئولان داریم.

مدیر کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران پیش از این نیز اعلام کرده بود که در صورت استفاده نکردن از تماس با کشورهای خارجی و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده و حک تلفن ثابت، حتماً درباره بستن صفر دوم در مکالمات بین‌الملل اقدام کنند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
4
نگران نباشید ، برای هزار تومان هم تلفن را قطع می کنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
3
اینقدر عرصه رو بر مردم تنگ تر نکنید چله ی کمان را تا انتها کشیده اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
3
اقا مخابرات با این ترفند شماره های روند رو بلوکه و حراج به چند برابر می کنه لطفا دیوان عدالت اداری ورود کنه دوکون دستگاهی راه انداختن . خود من یه شمارم سوخت اما با داد و بیداد رییس مخابرات یه ناحیه تهران یه شماره دیگه بهم داد . لطفا ورود کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
1
مراکز مخابراتی خیلی شلوغه
خود من تا مراجعه نکردم خط ADSL ام رو فعال نکردند اونم بعد 14 روز
این کجاش بخش خصوصیه اگه واقعا بخش خصوصی بود یکی بهش نظارت میکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
مهلت پرداخت قبض من 17 ماه بود. حدود ساعت 9 شب 17 ام قبض رو پرداخت کردم ولی یک طرفه کرده بودنش. تو این کرونا باید حضوری می رفتم مرکز مخابرات. یعنی تلفنی اینکار رو نمی شد انجام داد؟
چرا وقتی من تا ساعت 23:59 روز 17 ام فرصت واریز دارم باید تلفن من یک طرفه بشه؟
مولا
|
United Kingdom
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
0
0
بعضی ارگانها هدفمند قصد عصلانی کردن مردم هستند . قوه قضائیه باید به این فشار حداکثری بعضی ارگانها به مردم ورود کنه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار