دست میرزازاده از مدال برنز المپیک کوتاه ماند
کد خبر: ۲۱۸۸۲۸
تاریخ انتشار: 2021 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست مقابل حریف عنوان‌دار خود از ترکیه از رسیدن به مدال برنز المپیک توکیو بازماند.
در ادامه رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو، امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی و برای کسب مدال برنز به مصاف رضا کایالپ دارنده ۴ طلای جهان و یک مدال نقره و برنز المپیک از ترکیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند و به عنوان پنجمی المپیک بسنده کرد.
 
میرزازاده در دقایق ابتدایی مبارزه به علت کم‌کاری در خاک نشست و ۳ مرتبه متوالی توسط کایالپ بارانداز شد تا ۷ بر صفر از حریف عنوان‌دار خود در تایم نخست عقب بیفتد.
 
دست میرزازاده از مدال برنز المپیک کوتاه ماند
 
میرزازاده روز گذشته پس از پیروزی ۶ بر صفر مقابل کیم مینسئوک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی، مقابل لوپز دارنده ۸ طلای جهان و المپیک از کوبا شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. وی سپس در این مرحله صبح امروز(دوشنبه) در گروه شانس مجدد مقابل آلن سیراریو از رومانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.
 
علیرضا نجاتی دیگر نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها بود که با شکست مقابل حریفی از ارمنستان در دور نخست، حذف شد.
 
همچنین محمد علی گرایی در ۷۷ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در روز دوم این رقابت‌ها بودند که با شکست در دیدار نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماندند و فردا برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می روند.
 
محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در این رقابت‌هاست که صبح فردا(سه‌شنبه) به مصاف رقبای خود می رود.
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار