وضعیت واحد‌ها در پروژه‌های رحمت۳،بانک ملی،آفتاب مهتاب وپاسارگاد۲
کد خبر: ۲۱۸۸۲۴
تاریخ انتشار: 2021 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

فرصت های سرمایه گذاری مناسب وایده آل را نباید از دست داد، یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری که سود دهی آن همیشه حتمی است، سرمایه گذاری در ملک های تجاری و مسکونی می باشد. خوشبختانه در پاینخت ایران و یکی از بهترین منطقه های آن یعنی منطقه 22 این فرصت به خوبی مهیا شده است.

تعداد طبقات و واحدها در پروژه های رحمت 3، پروژه بانک ملی، پروژه آفتاب مهتاب و پروژه پاسارگاد 2 به چه صورت است؟

این منطقه دارای پروژه های عمرانی متعددی می باشد که هر کدام برای سرمایه گذاری بسیار مناسبند. با ما همراه باشید تا تعداد طبقات و واحدها در پروژه های رحمت 3، پروژه بانک ملی، پروژه آفتاب مهتاب و پروژه پاسارگاد 2 که مراحل ساخت و پیش فروش خود را در منطقه 22 تهران  آغاز کرده اند، به شما معرفی کنیم.

البته اگر به دنبال بررسی امکانات رفاهی این پروژه ها هستید می توانید به مقاله "بررسی و مقایسه امکانات رفاهی پروژه های رحمت 3، پروژه بانک ملی، پروژه آفتاب مهتاب و پروژه پاسارگاد 2" مراجعه کنید.

طبقات و واحدها در پروژه های رحمت 3

مشخصات کلی پروژه رحمت 3 منطقه 22 تهران به همراه تعداد طبقات آن

شناخت پروژه ها در زمان سرمایه گذاری بسیار مهم است پس این اطلاعات را به خوبی مطالعه کنید تا متناسب با شرایط خود، یکی از بهترین برج ها و پروژه ها را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید. پروژه رحمت 3 که در منطقه 22 تهران در حال ساخته شدن است، توسط تعاونی مسکن شمیم رحمت که دارای رزومه ای بی نظیر می باشد، ساخته خواهد شد.

این پروژه که به هوافضای سپاه مربوط می شود، دارای یکی از بهترین لوکشین ها و موقعیت های مکانی از لحاظ دسترسی به اتوبان ها، مراکز تفریحی و تجاری است. پروژه رحمت 3 که به پروژه نخل نیز معروف است، به سادگی هر چه تمام تر به مرکز بسیار مجهز ایرانمال و همچنین مجتمع طوبی دسترسی دارد.

در کنار این مراکز تجاری، نزدیکی به دریاچه چیتگر یکی دیگر از ویژگی های این پروژه می باشد.

تهران با شلوغی و ترافیک های طولانی اش شناخته شده است که خوشبختانه این پروژه دسترسی ساده ای به اتوبان های حکیم و همت دارد که آن را بسیار پرطرفدار کرده است زیرا راهی برای دور زدن ترافیک ها می باشد.

 

تعداد طبقات پروژه رحمت 3 در منطقه 22 تهران

در کنار این موقعیت های مکانی لازم است، با تعداد طبقات و واحدها در پروژه رحمت 3  نیز آشنا شوید. این پروژه دارای 4 بلوک است که در هر بلوک 26 طبقه ساخته شده است که 21 طبقه آن برای سکونت و مابقی به پارکینگ، لابی، تجاری و تفریحی اختصاص داده شده است.

تعداد واحدهای هر کدام از طبقات 8 می باشد که مجموع واحد ها در هر 4 بلوک به 900 واحد می رسد. این 900 واحد داری تنواع متراژ می باشند.

معرفی پروژه بانک ملی

یکی از پروژه ها با امکانات متعدد و طراحی لوکس در منطقه 22، پروژه بانک ملی یا پروژه ایران است. دو تعاونی سپاه شهر و بانک ملی ساخت این پروژه که در میان برج های کوهک قرار دارد، را برعهده گرفته اند. پروژه بانک ملی دارای موقعیت مکانی ایده آلی نیز می باشد تا ساکنان آن هیچ دردسر و اتلاف وقتی را برای رفتن به مرکزهای گردشگری و تفریحی نداشته باشند.

طبقات و واحدها در پروژه های رحمت 3

طبقات و واحداهای پروژه بانک ملی

پروژه بانک ملی که به امکاناتی نظیر سیستم bms، استخر، مهدکودک، کافی شاپ و ... مجهز است، دارای 3 بلوک می باشد. هر کدام از بلوک های این پروژه 26 طبقه هستند که 21 طبقه مسکونی است و پنج طبقه دیگر که منفی می باشد، برای پارکینگ و دیگر امکانات مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

هر کدام از بلوک ها دارای 65 واحد می باشند که تعداد کل آن ها در پروژه به 190 می رسد که عددی بسیار ایده آل است زیرا نشان از شلوغ و پر رفت و آمد نبودن برج های این پروژه دارد.

همچنین در زمان خرید می توانید واحدها را با متراژهای 100، 120، 140 و 160 متری خریداری نمایید.

پروژه آفتاب مهتاب را بشناسید.

پروژه آفتاب مهتاب برای سرمایه گذاری بسیار ایده آل است زیرا قیمت تمام شده آن مشخص گردیده است. این پروژه که در گروه برج های کوهک قرار دارد، از موقعیت مکانی مناسبی نیز برای رفت و آمد و انجام کارهای روزمره برخوردار است.

همچنین می توانید در کمتر از چند ساعت به مراکز گردشگری و تفریحی نام آشنایی چون ایرانمال و دریاچه چیتگر دسترسی پیدا کنید زیرا در نزدیکی این مراکز در حال احداث است.

تعداد طبقات و واحدها پروژه آفتاب مهتاب

این پروژه به صورت 2 برج طراحی شده است که هر کدام از این برج ها 25 طبقه می باشند. تقسیم طبقات به این صورت است که 20 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی و مابقی طبقات برای پارکینگ می باشد. تعداد واحدهایی که در هر طبقه قرار خواهد گرفت، 14 می باشد.

متراژ واحدها با یکدیگر متفاوت است و از 90 متر شروع تا 145 متر ادامه دارد که در قالب واحدهای دو و سه خوابه طراحی شده اند.

پروژه پاسارگاد 2 در منطقه 22 تهران چند طبقه است؟

یک پروژه مسکونی تجاری برای سرمایه گذاری بی نظیر است که پروژه پاسارگاد 2 در این دسته جای دارد. این پروژه را تعاونی نام آشنای شهید همت با رزومه بسیار عالی خواهد ساخت. این پروژه که در شهرک راه آهن در حال احداث است از امکانات رفاهی نظیری واحدهای تجاری، سیستم های هوشمند، سالن ورزشی و ... برخوردار است.

پاسارگاد 2 همچون دیگر پروژه های منطقه 22 تهران دسترسی راحتی به مجتمع تفریحی و تجاری ایرانمال و رزمال دارد که برای ساکنان بسیار مهم است. همچنین مراکز تفریحی چون دریاچه چیتگر، پارک جنگلی و ... از مشخصات موقعیت مکانی این پروژه به حساب می آید.

طبقات و واحدها در پروژه های رحمت 3

تعداد طبقات و واحدها در پروژه پاسارگاد 2

تعداد طبقات و واحدها در پروژه پاسارگاد 2 به این صورت است که در هر کدام از 3 بلوک این پروژه، 11 طبقه قرار دارد که 7 طبقه مسکونی، 1 طبقه لابی، 2 طبقه پارکینگ و در نهایت یک طبقه تجاری است.

در هر طبقه بلوک های این برج 6 واحد ساخته خواهد شد که تعداد بسیار مناسبی است و محیطی آرام برای زندگی فراهم خواهد کرد.

تعداد طبقات و واحدهای هر کدام از این پروژه ها که هر کدام به نوبه خود بی نظیر هستند، ذکر شد تا تصمیم گیری برای سرمایه گذاری شما راحت تر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار