آیا وجود خزندگان فرازمینی انسان نما حقیقت دارد؟
کد خبر: ۲۱۸۷۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2021 August 03    -    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰
در پاسخ به این سوال که آیا خزندگان فرازمینی انسان نما یا همان رپتایل‌ها حقیقت دارند یا خیر باید به شما بگویم که من حقیقتاً نه می‌توانم وجود رپتایل‌ها را تایید کنم و نمیتوانم وجودشان را تکذیب کنم. ولی در این میان اسناد و مدارک بسیاری وجود دارند مبنی بر اینکه رپتایل‌ها می‌توانند وجود داشته باشند و یا اینکه حداقل در گذشته وجود داشته اند.

آیا وجود خزندگان فرازمینی انسان نما حقیقت دارد؟

رپتایل ها چیست؟«تابناک با تو» - خزندگان فرازمینی، خزندگان انسان‌نما، رِپتایل‌ها، انسان‌های مارمولکی یا رِپتیلین‌ها (انگلیسی: Reptilians‎) مطابق ادعاهای این نظریه موجودات خزندهٔ انسان‌نمای فضایی که قابلیت تغییر شکل دارند، در واقع زمین را در کنترل خود دارند. دیوید آیک از پیروان این نظریه است و در زمینهٔ نظریهٔ توطئه پژوهش می‌کند و طبق تخمین‌هایش امروزه حدود صد میلیون نفر در سرتاسر جهان به این نظریه اعتقاد دارند. این نظریه یک نظریهٔ نیازمند اثبات است ولی فیلم های زیادی در این مورد پخش شده که معلوم نیست واقعی هست یا نه.

رپتایل‌ها یا خزندگان انسان نمای فرازمینی بر اساس یک نظریه خزنده‌های فرازمینی هستند که شکل و شمایل انسان‌ها را دارند و در بین مردمان کره زمین زندگی می‌کنند. بر اساس نظریه رپتایل‌ها این موجودات خزنده انسان نما که فرازمینی باشند قابلیت تغییر شکل و ساختار فیزیکی دارند و یکی از باور‌ها در رابطه با رپتایل‌ها این است که رپتایل‌ها درحال کنترل و تعیین سرنوشت کره زمین می‌باشند. به طوری که برخی حتی بر این باور می‌باشند که برخی سیاستمداران بزرگ جهان از جمله باراک اوباما رپتایل می‌باشند! البته لازم به ذکر است که نظریه رپتایل بودن سیاستمداران آمریکایی و… در جهان پرواضح است که به هیچ عنوان حقیقت نداشته و تنها ساخته و پرداخته مجلات زرد جهت جذب مخاطب حد اکثری میباشد.

رپتایل ها چیست؟

آیا وجود خزندگان فرازمینی انسان نما یا رپتایل‌ها حقیقت دارد؟

در پاسخ به این که آیا خزندگان فرازمینی انسان نما یا همان رپتایل‌ها حقیقت دارند یا خیر باید به شما بگویم که من حقیقتاً نه می‌توانم وجود رپتایل‌ها را تایید کنم و نمیتوانم وجودشان را تکذیب کنم. ولی در این میان اسناد و مدارک بسیاری وجود دارند مبنی بر اینکه رپتایل‌ها می‌توانند وجود داشته باشند و یا اینکه حداقل در گذشته وجود داشته اند. وجود رپتایل‌ها به این معنی نیست که آنان خود را به شکل انسان درآورده اند و… بلکه میتواند بدین معنی باشد که رپتایل‌ها حد اقل در گذشته دور در میان انسان‌ها میزیسته و به یاری آنان میپرداخته اند. چنان چه در نقاشی‌های باستانی و مجسمه‌های کشف شده متعلق به عصر باستان شاهد موجودات انسان مانندی هستیم که سرشان با انسان متفاوت است.

رپتایل ها چیست؟رپتایل ها چیست؟رپتایل ها چیست؟

مستندات وجود رپتایل‌ها در کره زمین:

بزرگترین و مستند‌ترین سند مبنی بر وجود رفتار‌ها مجسمه‌ها و نقاشی‌های باستان میباشند. نقاشی‌ها و مجسمه‌هایی به شکل انسان با سر حیوان یا حیوان با سر انسان و مجسمه‌های دارای شکل‌های عجیب و غریب که به باور من نمی‌توانند ساخته و پرداخته تخیلات انسان‌های آن زمان باشد. تصویرسازی و تصور چیزی که وجود ندارد بسیار سخت و مشکل است مخصوصاً برای مردم زمان‌های باستان که مثل این زمان نبودند! منظورم از این زمان این است که ما انواع فیلم‌های مختلف و داستان‌های مختلف را در عصر حاضر مشاهده کرده‌ایم و از این رو می‌توانیم تصویرسازی‌های ذهنی زیادی انجام داده و مجسمه‌هایی دارای شکل‌های مختلف بسازیم. ولی این موضوع در رابطه با داستانی آن صدق نمی‌کند چرا که آنان هرگز همچین چیز‌های تخیلی‌ای را ندیده بودند که بخواهند آن را تصویرسازی نیز بکنند! مگر آنکه آنان مشاهدات واقعی‌ای داشته و سپس با توجه به مشاهدات واقعی شان مجسمه‌ها را ساخته اند! حتی یکی از آشکار‌ترین نقش برجسته‌ها متعلق به بنایی میباشد که ب رروی سر در آن تصاویر “تانک” , “هلیکوپتر” و یک “جت جنگی” یا “سفینه فضایی” حکاکی شده است! البته کلیپ‌هایی نیز وجود دارند که لحظات وجود رپتایل‌ها را شکار کرده اند و تنها کافی است در بخش ویدیو‌های گوگل عبارت “رپتایل” را سرچ کنید تا مشاهده کنید!

 

آیا رپتایل‌ها یا همان خزندگان انسان مانند فرازمینی در حال کنترل و تعیین سرنوشت کره زمین هستند؟

راستش را بخواهید در رابطه با این موضوع که آیا رپتایل‌ها در حال کنترل و تعیین سرنوشت کره زمین می‌باشند باید بگویم راستش را بخواهید مستنداتی وجود دارند که حتی خودم را نیز به شک انداخته اند! یکی از مستنداتی که واقعاً من را به این شک انداخته است که شاید وجود رپتایل‌ها حقیقت داشته باشد و این نیز حقیقت داشته باشد که آن‌ها در حال کنترل و تعیین سرنوشت زمین هستند همین ویروس کرونا است! البته نه خود و ویروس کرونا بلکه کتاب “پیشگویی سیلویا براون” که شیوع ویروس کرونا را در سال ۲۰۲۰ پیش بینی کرده بود!

رپتایل ها چیست؟

رپتایل ها چیست؟

سخن پایانی:

در پایان باید بگویم کلیه محتوایی که در این مقاله مطالعه کردید تنها بر مبنای تئوری‌ها و نظریه‌های وجود رپتایل‌ها می‌باشد. ما در این مقاله سعی کردیم به صورت بی طرفانه خزندگان انسان نمای فرازمینی یا همان رپتایل‌ها را مورد بررسی قرار دهیم و برای آنکه محتوای این مقاله خسته کننده نباشد برایتان این مقاله را کوتاه و مختصر نوشته ایم. ما نمی‌توانیم وجود رپتایل‌ها را تایید کنیم نمی‌توانیم وجودشان را تکذیب کنیم.

منبع: مطالب‌ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Malaysia
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
0
0
اگر نظریه ای باشد که نتوانیم رد یا اثباتش کنیم و بدردی هم نمی خورد (حالا جنبه سرگرمیش بماند)، باید فراموشش کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
فراموش کردن نظریه کار من و شما هست اما محققان و دانشمندا دربارش تحقیق میکنن تا به نتیجه نهایی برسن اگر قرار بود اونا هم فراموش کنن خیلی از اختراعات و اکتشافات امروزی نداشتیم شایدم هنوز تو غار بودیم چون کسی نظریه زندگی در بیرون غار دنبال نکرده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
بابا اين موجودات وجود دارند .شما قيافه مارك زاكر برگ ،ايلان ماسك،و مدير عامل امازون رو ببينيد اصلاً شبيه ادمهاي معمولي نيستند .اينها همون ادمهاي فضايي هستن كه دنيارو در دست دارند ...بجون خودم.....
Mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
0
0
پس نتیجه گیری این میشه که گاوهای بال دار و اسب های بالدار که در تخت جمشید وجود دارن هم ساخته تخیلات مردم آن زمان نمیتونه باشه و وجود داشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار