آشنایی با محبوب‌ترین عطر‌های برند ورساچه
کد خبر: ۲۱۸۴۹۳
تاریخ انتشار: 2021 July 29    -    ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

سلیقه ها در انتخاب عطر و ادکلن بسیار متفاوت است، اما برخی از برندها عطرهایی را تولید می کنند که هر سلیقه ای را وادار به انتخاب و خرید عطر می کنند. اگر در انتخاب عطر سخت پسند هستید، حتما برند ورساچه را می شناسید و از کیفیت و محبوبیت محصولاتش به خوبی آگاهی دارید.

عطرهایی که با برند ورساچه اصل تولید می شوند، محبوبیت بسیار بالایی دارند که فروش بالای آن در نقاط مختلف جهان گواهی بر این گفته می باشد. در این مقاله قصد داریم، شما را با محبوب ترین عطرهای برند ورساچه در بازار آشنا کنیم پس لطفاً تا پایان ما را همراهی کنید.

آشنایی با محبوب‌ترین عطر‌های برند ورساچه

برند ورساچه را بشناسید

برند ورساچه در حوزه مد و عطر فعالیت می کند که این فعالیت را در سال 1978 با طراحی لباس های خاص آغاز و سه سال بعد عطر و ادکلن را نیز به محصولات خود اضافه کرد. این برند ایتالیایی از دانش عطارهای معروف و خوش سلیقه برای عطر و ادکلن های خود استفاده می کند که رایحه هایی بی نظیر را برای مشتریان به ارمغان می آورند.

عطرهای زیادی در بازار با برند ورساچه وجود دارند که ما در ادامه برخی از محبوب ترین های آن ها را به شما معرفی کرده ایم.

لطفاً بخوانید: دو عطر بسیار محبوب از خانه عطر ورساچه: ورساچه صورتی و مشکی

معرفی محبوب ترین عطرهای برند ورساچه

قطعا محبوبیت عطرها توسط مصرف کننده ها مشخص می شود و سلیقه ها در این امر بسیار متفاوت است، اما در این قسمت برخی از عطرهای این برند را که پرفروش هستند را به عنوان محبوب ترین ها به شما معرفی کرده ایم.

عطر ورساچه صورتی

ورساچه صورتی یک انتخاب فوق العاده برای خانم های خوش سلیقه می باشد تا در دورهمی ها و مجالس رسمی رایحه ای متفاوت و دوست داشتنی از لباس و تن آن ها پخش شود. این عطر در سال 2006 برای فروش به بازار عرضه شده است و دارای نت های مختلفی است.

قرار گرفتن رایحه انار، نیلوفر آبی، گل صد تومانی، مگنولیا، مشک و ... در کنار هم احساس دل انگیزی را در شما ایجاد خواهد کرد. این عطر دارای طبعی ملایم و شیرین است که استفاده آن در فصل های گرم سال بیشتر توصیه می شود.

ادکلن ورساچه پورهوم

یک عطر با رایحه ای مناسب برای آقایان می باشد که در سال 2008 به واسطه عطار خوش سلیقه آلبرتو موریلاس طراحی و به بازار عرضه شده است. عطر ورساچه پورهوم دارای طبعی خنک و تلخ است که استفاده آن در فصل های گرم سال بیشتر توصیه می گردد.

قرار گرفتن گل رز مه، لیمو و ترنج در نت های ابتدایی این عطر یک حس خوب و زیبا را به شما منتقل خواهد کرد. در نت های میانی رایحه های سدر، گل شمعدانی و گل سنبل قرار گرفته است تا پس از مدتی جای خود را به نت های پایانی یعنی مشک، دانه تونکا و عنبر سائل بدهند.

این رایحه ها در کنار طراحی زیبای ظاهری این عطر احساس قدرت و مصمم بودن را به آقایان منتقل می کند.

عطر ورساچه مشکی (کریستال نویر)

یکی دیگر از عطرهای محبوب برند ورساچه برای خانم ها عطر ورساچه کریستال نویر یا همان ورساچه مشکی می باشد. این عطر دارای طبعی گرم است که در فصل های سرد سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

رایحه های قرار گرفته در نت های ابتدایی فلفل، هل و زنجبیل می باشد و در نت های میانی گل پرتقال آفریقایی، گل صد تومانی و نارگیل است که در نهایت جای خود را به رایحه های ماندگار مشک، چوب صندل و سائل می دهند.

این رایحه ها خرید عطر ورساچه مشکی را برای خانم های شیک پوش حتمی می کند تا در تمام مهمانی ها و قرار های دوستانه خود بدرخشند.

آشنایی با محبوب‌ترین عطر‌های برند ورساچه

عطر ورساچه اروس مردانه

این عطر مردانه خوشبو در سال 2012 به بازار عرضه شد و طرفداران خاص خود را در همان روزهای ابتدایی پیدا کرد. رایحه های آن در نت های ابتدایی لیمو ترش، شیب و نعنا می باشد که آن را بسیار دلپذیر می کند. در نت های میانی شمعدانی و دانه تونکا قرار دارد که پس از مدتی جای خود را به رایحه های وانیل، سدر و درخت بلوط می دهد.

در کنار این رایحه های بی نظیر ماندگاری و قدرت پخش شوندگی خوب این عطر، آن را به یکی از محبوب ترین عطرهای برند ورساچه تبدیل کرده است. پس از خرید آن غافل نشوید.

عطر ورساچه پور فمه دیلن بلو

ورساچه در سال های اخیر یکی از عطرهای جذاب زنانه خود را به نام دیلن بلو روانه بازار کرده است که برای فصل های سرد سال بسیار مناسب است. رایحه هایی که در نت های ابتدایی این عطر به مشام می رسد، انگور سیاه، گل شبدر و گیاه شیسو می باشد و سپس در نت های میانی رایحه هایی چون پتالیا، رز و هلو جای گرفته اند.

در نت های پایانی رایحه هایی چون مشک، نعنا و چوب ماندگار می شوند و ساعت ها بر روی لباس یا پوست شما باقی خواهند ماند. اگر یک خانم خوش سلیقه و خوش تیپ هستید، حتما دیلن بلو ورساچه را خریداری نمایید.

آشنایی با محبوب‌ترین عطر‌های برند ورساچه

عطر ورساچه پورهوم عود نویر

یکی دیگر از عطرهای مردانه برند ورساچه پورهوم نویر می باشد که در سال 2013 برای فروش به بازار عرضه شده است. یک رایحه گرم و تند که برای فصل های سرد سال بسیار پر استفاده است. این رایحه بی نظیر آن از ترکیبات رایحه های چوبی، ادویه ها، چرم و عود ساخته شده است.

طراحی زیبای شیشه عطر پورهوم عود نویر ورساچه در کنار رایحه جذاب آن را در لیست محبوب ترین عطرها قرار داده است.

در این مقاله برخی از محبوب ترین های عطرهای ورساچه معرفی شد که می توانند بهترین مورد برای خرید خود و یا هدیه به عزیزانتان باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار