دلایل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل
کد خبر: ۲۱۸۴۸۴
تاریخ انتشار: 2021 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
رنگ سبز نعنایی چیزی فراتراز وسایل قدیمی و کاشی‌های کهنه است. این رنگ تقریبا با هر سبک دکوراسیون و با هر رنگی ست میشود و بر ربط نیست که بگوییم رنگ سبز نعنایی آفتاب پرست دنیای دکوراسیون است و خود را با هر محیطی تطبیق می دهد. در ادامه به ۱۰ دلیلی که عاشق این رنگ خواهید شد اشاره می کنیم.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل«تابناک با تو» - اگر وقتی به رنگ سبز نعنایی فکر میکنید به یاد سرامیک‌های خانه‌های قدیمی ودر و پنجره‌های چوبی خانه مادر بزرگتان می‌افتید باید هر چه سریع‌تر ذهنیت خود را نسبت به این رنگ عوض کنید.
رنگ سبز نعنایی چیزی فراتراز وسایل قدیمی و کاشی‌های کهنه است. این رنگ تقریبا با هر سبک دکوراسیون و با هر رنگی ست میشود و بر ربط نیست که بگوییم رنگ سبز نعنایی آفتاب پرست دنیای دکوراسیون است و خود را با هر محیطی تطبیق میدهد. در ادامه به ۱۰ دلیلی که عاشق این رنگ خواهید شد، اشاره می کنیم.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۱ - رنگ سبز نعنایی در کلبه‌ها و خانه‌های ییلاقی بهترین گزینه است

سبز نعنایی به خانه‌های ییلاقی که بیشتر وسایل چوبی و قدیمی در آن قرار دارد جانی دوباره میدهد و به فضا انرژی تزریق میکند. اگر رنگ کردن خانه ییلاقی تان در حال حاضر ممکن نیست میتوانید تنها درب منزل و قاب پنجره‌ها را رنگ کنید. شماره پلاک خانه را با اعداد مسی به درب بزنید تا زیبایی آن دو برابر شود.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۲ - سبز نعنایی خیلی روشن جایگزین مناسبی برای سفید خالص است

برای سال‌های متمادی آشپزخانه‌های کاملا سفید بسیار محبوب و متداول بودند. اگر خودتان و آشپزخانه تان برای تغییر این روند آماده هستید سبز نعنایی بسیار روشن یکی از بهترین گزینه هایتان خواهد بود.
مطمئن باشید این رنگ خیلی دیر خسته تان خواهد کرد، چون علاوه بر اینکه کمی رنگ به آشپزخانه میدهد با صندلی‌های چوبی روکابینتی‌های سنگی هم بسیار عالی میشود.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۳ - سبز نعنایی به اتاق پر از وسایل آنتیک جان می بخشد

اگر به وسایل آنتیک و قدیمی علاقه زیادی دارید اتاق تان پر از وسایل آنتیک است. پیشنهاد میکنیم دیوار‌ها را به رنگ سبز نعنایی در بیاورید تا حس مغازه‌های سمساری وآنتیک فروشی قدیمی را زنده کند. سبز نعنایی روشن با وسایل چوبی تیره تضاد جالبی ایجاد میکند.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۴ - سبز نعنایی هم با وسایل قدیمی هم با وسایل جدید ست می شود

اگر در خانه‌ای قدیمی وبا وسایل قدیمی زندگی میکنید رنگ سبز نعنایی دیوار‌ها به شما کمک میکند تا وسایل قدیمی را با وسایل جدید‌تر در کنار هم استفاده کنید.
برای مثال در عکس بالایی رنگ دیوار‌ها موجب شده تضادی بین کنسول و گرامافون قدیمی و صندلی و تزئینات دیواری مدرن کناری آن حس نکنیم و در واقع این دو المان به خوبی در کنار هم ست شده اند.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۵ - سبز نعنایی میتواند بسیار شیک باشد

عکس بالایی یکی از بهترین نمونه‌های است که ثابت میکند این رنگ میتواند خیلی هم شیک و لوکس به نظر بیاید. با تابلو به سبک چینی، عسلی‌هایی که با آینه‌ها آنتیکتزئین شده اند و روتختی ساده و شیک کوسن‌ها و صندلی سبز نعنایی فضا را جالب‌تر وشیک‌تر کرده اند.
این رنگ خصوصا اگر در پارچه لوکسی مانند مخمل و ابریشم باشد کاملا شیک و بی نظیر خواهد بود.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۶ - سبز نعنایی مات انتخاب عالی برای رنگ کردن وسایل قدیمی است

اگر از سبک خانه‌های قدیمی و چوبی خوشتان می‌آید رنگ سبز نعنایی مات برایتان بسیار مناسب است. کافی است یکی از وسایل چوبی تان را به این رنگ در بیاورید و روی آن از وسایل و تزئینات مسی و قدیمی استفاده کنید.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۷ - سبز نعنایی جنسیت ندارد

اگر فرزندان تان یک اتاق مشترک دارند و یا هنوز از جنسیت کودک آینده تان خبر ندارید رنگ سبز نعنایی بهترین گزینه برای اتاق کودک خواهد بود. این رنگ جنسیت ندارند و در عین حال سرزنده وانرژی بخش است.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۸ - کوچک‌ترین المان‌ها بزرگترین تاثیر را خواهند داشت

در یک آشپزخانه کالا سفید حتی کوچک‌ترین المان‌ها میتوانند تاثیرات بزرگی داشته باشند برای مثال در عکس بالا لوستر و قهوه جوش سبز نعنایی کاملا فضای سرد و کاملا سفید آشپزخانه را شکسته و جنبشی در آن ایجاد کرده اند.

۱۰ دلیل برای استفاده از سبز نعنایی در دکوراسیون منزل

۹ - سبز نعنایی برای خانه‌های ساحلی بسیار مناسب است

بیشتر خانه‌های ساحلی دارای دکوراسیون داخلی آبی هستند، اما رنگ سبز نعنایی روشن میتواند بودن آبی بودن حس دریا را به خانه بیاورد و با فضای بیرونی خود هماهنگ شود در حالیکه از الگوی تکراری همیشگی اجتناب کرده. پس اگر از رنگ آبی خوشتان نمی‌آید و یا میخواهید خاص باشید بجای فیروزه‌ای یا آبی نیلی، میتوانید از رنگ آبی نعنایی روشن که کمی به آبی میزند برای تزئین منزلتان استفاده کنید.

۱۰ - سبز نعنایی هیچ گاه از مد نمی‌افتد

اگرچه اوج محبوبیت این رنگ در ده ۳۰ تا ۶۰ بود با این حال از آن زمان به بعد هم چنان طرفداران خود را دارد. بهترین دلیل این محبوبیت آن است که این رنگ تقریبا برای هر اتاقی مناسب است، با تمام رنگ‌ها به راحتی ست می شود و مهم‌تر از همه در هر مکانی قرار گیرد به محیط انرژی و روح می دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار