زندگی عجیب مردی که ۴۵ سال مرده بود +عکس
کد خبر: ۲۱۸۴۸۰
تاریخ انتشار: 2021 July 30    -    ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
اعضای خانواده مردی که ۴۵ سال تصور می کردند او در حادثه سقوط هواپیما مرده با دیدن وی شوکه شدند.
ساجید تونگال "۷۰ ساله در تمام ۴۵ سال گذشته یک مرده تصور می شد که در حادثه سقوط هواپیمای هند در سال ۱۹۷۶ میلادی جانش را از دست داده است.
 
اطلاعات موجود نشان می دهد که "ساجید " در سال ۱۹۷۶ میلادی از زادگاهش خارج شد تا با کار در خلیج فارس هزینه های خانواده اش را تامین کند اما هنگام سفر یکی از موتورهای هواپیما خطوط هوایی هند در بمبئی دچار آتش سوزی شد و سقوط کرد که متاسفانه در این حادثه ۹۵ نفر جان خود را از دست دادند.
 
اعضای خانواده ساجید تصور می کردند او نیز یکی از مردگان این حادثه است اما او به ابوظبی رفته و در آنجا شغلی برای ترویج فرهنگ هند پیدا کرده بود. وی در سال ۱۹۸۲ میلادی به هند بازگشت اما با اتکا به چند شغل برای حفظ وضعیت و تجارتش از دیدن خانواده اش سرباز زد زیرا خود را فردی شکست خورده می دانست و از این رو از دیدار با خانواده اش می ترسیدبه همین دلیل ۴۵ سال دور از آنها زندگی می کرد . ساجید به ابوظبی و هند رفت و آمد داشت و زمانیکه خانواده اش متوجه شدند او در ابوظبی زندگی می کند شگفت زده شدند.
 
پدر ساجید در سال ۲۰۱۲ میلادی درگذشت اما مادر۹۲ ساله اش و همسرش جمیلا و برادرانش زنده بوده و با دیدن دوباره "ساجید" شوکه شدند.
 
زندگی عجیب مردی که ۴۵ سال مرده بود +عکس
 
برادرش می گوید هنگامیکه برادرم را پس از ۴۵ سال دیدم از لحاظ روانی آشفته بود و مدت زیادی طول کشید تا درباره خانواده صحبت کنیم اما اکنون خوشحالیم که او را پس از سالها جدایی او را زنده پیدا کردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار