نکات ضروری برای انتخاب کرم پودر متناسب با پوست شما
کد خبر: ۲۱۸۳۵۷
تاریخ انتشار: 2021 July 28    -    ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
شاید تا به حال بار‌ها شده کرم پودر‌های مختلف با قیمت‌های مختلف خریداری کرده باشید، اما همیشه با مشکل ناسازگار بودن کرم پودر با صورتتان دست به گریبان بوده اید. انتخاب کرم پودر مناسب آنقدر‌ها که به نظر می­رسد ساده نیست.

نکات ضروری برای انتخاب کرم پودر متناسب با پوست شما

برترین یونیفرم‌ های تاریخ المپیک؛ از ردای ابرقهرمانی تا لباس هری پاتر«تابناک با تو» - شاید تا به حال بار‌ها شده کرم پودر‌های مختلف با قیمت‌های مختلف خریداری کرده باشید، اما همیشه با مشکل ناسازگار بودن کرم پودر با صورتتان دست به گریبان بوده اید. انتخاب کرم پودر مناسب آنقدر‌ها که به نظر می­رسد ساده نیست. نوع پوست افراد مختلف با هم متفاوت است و بعضی پوست‌ها آرایش را به خود نمی­گیرند و به نوعی انگار آرایش را می­خورند. بعضی پوست‌ها با ترشح چربی زیاد آرایش را خراب و ماسیده نشان می­دهند؛ و بعضی کرم پودر‌ها هم روی پوست حالت ترک خوردگی دارند. هرچند با زیرسازی درست می­شود تمام این مشکلات را حل کرد، اما در بسیاری از مواقع ما نمی­خواهیم زمان زیادی صرف آرایش کنیم و تنها می­خواهیم با یک کرم پودر و ریمل از خانه خارج شویم. در این مواقع است که کرن پودری که می­خریم باید مناسب با پوست ما باشد تا به مشکل برنخوریم. پس با شناخت کافی از پوستمان باید گزینه‌های مناسب در مورد کرم پودر را انتخاب کرده و بهترینشان را برا خود خریداری کنیم.

نوع پوست

نوع پوست در انتخاب کرم پودر مناسب بسیار تاثیر گذار است، بنابراین شناختن نوع پوست بسیار مهم است. پوست‌های حساس در بهترین حالت می­توانند از محصولات گیاهی و طبیعی استفاده کنند. روغن‌های طبیعی می‌توانند جلوی التهاب و قرمزی پوست‌های حساس را بگیرند. برند شون با تولید محصولات بر پایه مواد طبیعی کرم پودری مناسب پوست‌های حساس تولید کرده است. این کرم پودر با ظاهر مخملی روی پوست قرار می­گیرد، بسیار سبک است و پس از استفاده طولانی مدت متوجه خواهید شد که کوچکترین آسیبی به پوستتان وارد نشده است. کرم پودر شون برای پوست‌های چرب هم بسیار مناسب است. کرم پودر شون به دلیل سبک و فاقد چربی بودن، چربی پوست را تحریک نمی­کند و ظاهر مات آن روی پوست باعث می­شود چربی پوست شما به نظر نرسد. از طرفی سبک بودن این محصول جلوی بسته شدن منافذ باز را نیز می­گیرد. کرم ضد آفتاب شون را نیز می‌توان در دسته کرم ضد آفتاب‌ها با قیمت مناسب قرار داد که برای انواع پوست قابل استفاده است.

رنگ پوست بی شک تاثیر زیادی در انتخاب کرم پودر دارد. در بسیاری از خرید‌های اینترنتی کرم پودری که خریداری می­کنیم با آن چیزی که نیاز داشتیم تفاوت رنگ دارد و دلیل این امر این است که کرم پودری که مناسب پوست ما باشد را ابتدا باید تست کنیم و بعد خریداری کنیم. برای خرید‌های اینترنتی کرم پودر باید دقت بیشتری داشته باشید و قبل از خرید در مورد آن تحقیق کرده باشید تا برای پوست شما مناسب باشد. کرم پودری که می­زنید باید یک یا نهایتا دو درجه با رنگ پوستتان اختلاف داشته باشد. در غیر این صورت حالت غیر عادی به صورت شما میدهد. خصوصا تفاوت رنگ صورت با گردن به راحتی مشخص می­شود و وجه خوبی به چهره شما نخواهد داد.

نکات ضروری برای انتخاب کرم پودر متناسب با پوست شما

مات و براق بودن

توجه به مات و براق بودن کرم پودر یک مسئله سلیقه­ای است، اما به نوع پوست هم بستگی دارد. برخی افراد که پوستی چرب دارند تمایلی به معلوم شدن چربی و براق بودن پوستشان ندارند. این افراد بهتر است از کرم پودر‌های براق استفاده نکنند و کرم پودر‌های مات و فاقد چربی استفاده کنند. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که براق بودن یک کرم پور نمی­تواند دلیل بر چربی زیاد آن باشد و بسیاری از کرم پودر‌های براق فاقد چربی به حساب می­آیند.

پوست‌هایی که جوش دارد

پوست‌هایی که مستعد آکنه هستند و چربی زیاد تولید می­کنند بهتر است از چند کرم استفاده نکنند و تا حد امکان به پوستشان اجازه تنفس پذیری بدهند. استفاده از کرم پودر و ضدآفتاب به صورت جدا کار درستی به نظر نمی­رسد پس بهتر است از کرم پودر‌هایی استفاده کنید که حاوی SPF نیز باشند. در واقع ضدآفتاب‌های رنگی بهترین انتخاب شما برای محافظت از پوست هستند. برند شون و پریم ضد آفتاب‌های رنگی با کیفیت بالایی تولید می­کنند. اگر پوستی مات مورد پسند شماست شون را انتخاب کنید و اگر دوست دارید پوستتان زنده و براق به نظر برسد پریم برای شما بهترین انتخاب است.

نکات ضروری برای انتخاب کرم پودر متناسب با پوست شما

پوشانندگی و کاور بالا در عین سبک بودن

کاور مناسب و پوشاندن جوش‌ها و لک‌ها یکی از ملاک‌های مهم در انتخاب کرم پودر برای هر فرد است. بی شک ما کرم پودری را ترجیح می­دهیم که بیشترین پوشانندگی را داشته باشد و آسیب کمتری نیز به پوست وارد می­کند. کرم پودر مک، لورآل، میبلین و همینطور هدی بیوتی از نظر پوشانندگی و سبک بودن بسیار مورد تایید متخصصان پوست هستند، اما قیمت بالای این محصول خرید آن برای بسیاری از افراد معقول و منطقی به نظر نمی­آید بنابراین برند‌های با کیفیت داخلی می­تواند جایگزین این محصولات باشد. شون، کالیستا و اکتی­پور برند‌های باکیفیت داخلی هستند که از نظر کیفیت بسیار مناسب هستند و آسیب زیادی به پوست وارد نمی­کنند و همچنین از نظر قیمت بسیار به صرفه هستند.

کرم پودر‌های دائمی

کرم پودر‌های دائمی که چند سالی است باب شده اند برای کسانی که میلی به آرایش کردن و هزینه برای لوازم آرایشی ندارند بهترین انتخاب است. این کرم پودر‌ها در واقع نوعی تتوی دائمی به رنگ مورد نظر شما روی پوست است. دقیقا شبیه رژلب و خط چشم‌های دائمی می­ماند و توسط دستگاهی با استفاده از سوزن‌های ریز رنگ را به درون پوست شما تزریق می­کند.

در ادامه باید در نظر داشته باشید که برند‌های مختلف برای رقابت با هم در بازار مصرفی لوازم آرایشی هر روز محصولاتی تولید می­کنند تا از نظر کیفیت در جایگاه بهتری قرار بگیرند و افراد مختلف با توجه به بودجه‌ای که دارند محصول مورد نظرشان را انتخاب و خریداری می­کنند. در این میان شما باید با توجه به ملاک‌هایی که در انتخاب یک محصول آرایشی دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید. می­توانید در مورد خرید محصول ایده ­آل خود تحقیق کنید و یک محصول برای مثال با SPF ۳۰ و مناسب پوست چرب با کاور متوسط و با پایه­ی گیاهی را انتخاب و خریداری کنید. این تنها یک مثال از داشتن ملاک برای انتخاب کرم پودر مناسب شماست. می­توانید هر ویژگی که می­خواهید را به موارد ذکر شده انتخاب کنید و محصول مورد علاقه­ی خود را پیدا کنید.

روزیاتو

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار