شکست ناامیدکننده تیم ملی والیبال مقابل کانادا
کد خبر: ۲۱۸۳۴۰
تاریخ انتشار: 2021 July 28    -    ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
در ششمین روز از رقابت‌های المپیک 2020 توکیو، نمایندگان کشورمان در 7 رشته برابر حریفان قرار خواهند گرفت.

در ششمین روز از رقابت‌های المپیک 2020 توکیو، نمایندگان کشورمان در 7 رشته برابر حریفان قرار خواهند گرفت.

نتایج رقابت ورزشکاران ایران به شرح زیر است:

* والیبال: تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی والیبال کانادا رفت. تیم کشورمان در ست اول با ترکیب میثم صالحی، سیدمحمدموسوی، سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، علی‌اصغر مجرد، امیر غفور و همچنین حضور مهدی مرندی به عنوان لیبرو راهی میدان شد و با نتیجه 25 بر 16 شکست خورد.

در ست دوم نمایش بهتری از شاگردان ولادیمیر آلکنو مشاهده شد. در حالی که ایران توانسته بود بازی برابری را به نمایش بگذارد، اما کانادا در امتیازات پایانی این ست عملکرد بهتری داشت و 25 بر 20 به برتری دست یافت تا نتیجه 2 بر صفر شود.

با آغاز ست سوم شاگردان آلکنو بازهم 2 بر یک عقب افتادند اما با دفاع روی تور مناسب موسوی ایران 3 بر 2 پیش افتاد تا شاید در ست سوم‌فرصت جبران فراهم شود. برتری شاگردان آلکنو دوام نداشت و کانادا 7 بر 6 پیش افتاد، اما سرویس های خوب معروف ایران را این بار 8 بر 7 پیش انداخت. برتری ایران ادامه پیدا نکرد و این کاندایی ها بودند که در اواسط ست سوم بازهم پیش افتادند تا شگفتی این بازی بیشتر از قبل شود. کانادا که قصد حذف شدن نداشت، 20 بر 17 از ایران پیش افتاد تا در آستانه پیروزی مقابل ایران قرار بگیرد. در نهایت هم کانادا 25 بر 22 مقابل ایران در ست سوم پیروز شد تا نوار پیروزی‌های ایران در توکیو‌پاره شود.

* بدمینتون : ثریا آقایی در دومین دیدار خود از ساعت 6:30 با «بینگ ژیائو هه» از چین مسابقه می‌دهد.

* شمشیربازی: تیم ملی سابر شمشیربازی کشورمان از ساعت 6:55 در نخستین دیدار به مصاف تیم ایتالیا خواهد رفت.

* بسکتبال: تیم ملی بسکتبال کشورمان پس از شکست در نخستین دیدار خود مقابل جمهوری چک، از ساعت 9:10 با تیم آمریکا یکی از مدعیان اصلی مسابقات دیدار خواهد کرد. آمریکا نیز در کمال شگفتی در گام نخست مغلوب فرانسه شد.

* دوچرخه‌سواری: سعید صفرزاده از ساعت 9:30 در تایم‌تریل انفرادی رقابت خواهد کرد.

* تیراندازی با کمان: میلاد وزیری از ساعت 11:43 با برادی الیسون از آمریکا به رقابت می‌پردازد.

  • بوکس: دانیال شه‌بخش آخرین نماینده کاروان ورزش ایران پس از پیروزی در گام نخست، از ساعت 14:06 مقابل بوکسور مراکشی با لازارو آلوارز، قهرمان جهان از کوبا مبارزه می‌کند.
  • تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار