غذاهای محبوب و خاص پرنسس انگلیسی
کد خبر: ۲۱۸۲۵۵
تاریخ انتشار: 2021 July 27    -    ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
چندی پیش خانواده سلطنتی انگلستان شصتمین سال تولد پرنسس دایانا را با رونمایی از مجسمه او گرامی‌ داشتند. با وجود این که در طول سالیان، درباره او حرف‌های زیادی گفته‌شده‌است، بسیاری نمی‌دانند که غذای مورد علاقه او چه بوده و پرنسس محبوب چه سبک غذایی را دنبال می‌کرده‌است.

غذاهای محبوب و خاص پرنسس انگلیسی

غذاهای محبوب و خاص پرنسس انگلیسیاختصاصی تابناک با تو؛ چندی پیش خانواده سلطنتی انگلستان شصتمین سال تولد پرنسس دایانا را با رونمایی از مجسمه او گرامی‌ داشتند.

با وجود این که در طول سالیان، درباره او حرف‌های زیادی گفته‌شده‌است، بسیاری نمی‌دانند که غذای مورد علاقه او چه بوده و پرنسس محبوب چه سبک غذایی را دنبال می‌کرده‌است.

غذایی که او می‌خورده با غذای عامه مردم متفاوت است، دیانا هیچوقت به گوشت قرمز لب نزد و از خوردن آن متنفر بود،

غذاهایی مورد علاقه پرنسس انگلیسی

به گزارش سایت "supereva" ایتالیا، سرآشپز سابق دیانا آقای "دی‌دارین‌مک‌گرادی" داستان‌هایی را درباره غذاهای مورد علاقه دایانا تعریف کرده‌است.

به گفته این سرآشپز، کرپ‌سوزت و سوزت‌تخم‌ مرغ egg suzette که ترکیبی از سیب‌زمینی، تخم‌مرغ و اسفناج است، غذای مورد علاقه او به عنوان یک ناهار خوشمزه، صبحانه دیرهنگام و حتی شام سبک به شمار می‌رفته‌است.

به طور کلی به نظر می‌رسد خاطرات مک‌گرادی از غذاهای مورد علاقه دیانا یک غذای همیشگی را توصیف می‌کند. و آن غذاهای شکم‌پر و دلمه‌ای مثل فلفل یا بادمجان شکم‌پر بوده‌است.

غذاهای محبوب و خاص پرنسس انگلیسی

دیانا فلفل شیرین پر شده با کدو، قارچ، برنج و سیر با پوششی از پنیر پارمزان و موزارلا دوست داشته که روی آن سس گوجه و فلفل کبابی قرار می‌دادند. او در هفته چند بار این غذا را سفارش می‌داد.

غذاهای محبوب و خاص پرنسس انگلیسی

اگرچه برخی از این غذاها کمی سنتی به نظر می رسند، اما مک گرادی فاش کرد که پرنسس دایانا عاشق میوه لیچی (سرخالو) بود.

شیرینی مورد علاقه شاهزاده خانم دایانا، پودینگ نان و کره بود.

غذاهایی مورد علاقه پرنسس انگلیسی

مک گرادی پنج روز در هفته برای دیانا غذا درست می‌کرد، سپس ظرفهای آخر هفته مخصوص را در یخچال میگذاشت و روی آنها برچسب می‌زد که نشان می داد ظرف‌ها باید چند دقیقه در مایکروویو باقی بمانند.

مک گرادی که پس از یازده‌ سال کار در آشپزخانه ملکه الیزابت دوم، آشپز شخصی دایانا شد، همچنین گفت که او هرگز گوشت قرمز یا صدف نمی‌خورد.

غذاهایی مورد علاقه پرنسس انگلیسی

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار