بازداشت پیرمرد همسرکش در کرج
کد خبر: ۲۱۸۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 24    -    ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
به دلیل اختلافاتی که با همسرم در رابطه با نگهداری از مادر پیرم داشتم ، پس از مشاجره لفظی کنترل خود را از دست داده و با فشردن گلویش ، او را خفه کردم.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: پیرمردی که به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرش ، وی را به قتل رسانده بود توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام عوامل کلانتری 11 مرکزی شهرستان کرج مبنی بر فوت مشکوک خانم 63 ساله در یکی مناطق این شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل بررسی صحنه جرم و اداره مبارزه با جرائم جنائی ، جسد خانم63 ساله را که به حالت بی هوش و فوت شده در قسمت پذیرایی منزلش بر روی زمین افتاده بود مشاهده و در بررسی اولیه عوامل اورژانس که در محل حادثه حضور داشتند ، مشخص شد فوت وی بر اثر خفگی بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه شناسائی عامل یا عاملین جنایت و کشف حقیقت در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با جمع بندی مدارک گردآوری شده احتمال اینکه قاتل شوهر 73 ساله مقتول باشد، تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان از شوهر وی و تناقض گویی دراظهارات او ، ظن ماموران به این فرد معطوف که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم بازداشت و تحت نظر قرار گرفت.

سرهنگ نادر بیگی با بیان اینکه شوهر مقتول پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس ، چاره ای جز بیان حقیقت نیافت گفت: به دلیل اختلافاتی که با همسرم در رابطه با نگهداری از مادر پیرم داشتم ، پس از مشاجره لفظی کنترل خود را از دست داده و با فشردن گلویش ، او را خفه کردم.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
1
خاک برسر نامردت کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار