زندانیان در سوئد، نگهبانان را به گروگان گرفتند
کد خبر: ۲۱۷۸۰۳
تاریخ انتشار: 2021 July 22    -    ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
دو نگهبانِ یک ندامتگاه خارج از شهر در نزدیکی اسکیلستونا واقع در جنوب شرق این کشور به دست زندانیان به گروگان گرفته شدند.
دو نگهبانِ یک ندامتگاه خارج از شهر در نزدیکی اسکیلستونا واقع در جنوب شرق این کشور به دست زندانیان به گروگان گرفته شدند.
 
مسئولان ندامتگاه می‌گویند دو زندانی پس از این گروگانگیری در بخشی از سلول سنگر گرفته‌اند. رسانه‌های سوئدی نیز با انعکاس این خبر اعلام کردند که گروگان‌گیرها درخواست یک هلی‌کوپتر برای فرار از محل کرده‌اند.
 
آسوشیتدپرس با پوشش این خبر به نقل از روزنامه سوئدی «آفتونبلادت» اعلام کرد که زندانیان پیش‌تر گفته‌ بودند که حاضرند در ازای دریافت بیست پیتزای کباب برای توزیع بین زندانیان این بند یکی از نگهبانان را آزاد کنند.
 
اداره زندان‌های و خدمات مراقبتی در سوئد روز چهارشنبه با «خیلی خطرناک» توصیف کردن شرایط یادآور شد که زندانیان ساعات ابتدایی بعد از ظهر وارد اتاق نگهبانی یکی از بندها شدند و دوربین های کنترل و نظارتی را در آنجا پوشاندند.»
 
زندانیان در سوئد، نگهبانان را به گروگان گرفتندبه گزارش خبرگزاری سوئد دو زندانی که عامل اصلی گروگانگیری یاد شده هستند به دلیل ارتکاب به قتل در این ندامتگاه نگهداری می‌شوند.
 
یک مسئول اداره زندان‌های سوئد نیز با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که زندانیانِ گروگانگیر به ارتکاب جرائم سنگین محکوم شده‌اند و در حال حاضر برغم حضور مذاکره کنندگان، گروه‌های کاری و نیروهای پلیس در محل تحولی در اوضاع ایجاد نشده است.
 
اسکیلستونا، شهری که گروگانگیری در یکی از زندان‌های حومه آن صورت گرفته در حدود ۱۲۰ کیلومتری غرب استکهلم ، پایتخت سوئد واقع شده است.
یورو نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار