خبر جذاب برند بربری برای هواداران بازیگر معروف
کد خبر: ۲۱۷۷۴۰
تاریخ انتشار: 2021 July 21    -    ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
یک خبر هیجان‌انگیز از این خانه مد بربری به گوش می‌رسد. آدام درایور به‌عنوان چهره رایحه جدید نشان تجاری بربری انتخاب‌شده است. این محصول اولین عطری است که توسط ریکاردو تیشی، مدیر هنری این خانه، برای این نشان تجاری تولید می‌شود.

عکس یادگاری سلبریتی‌ها در کنار نسخه جوانشان«تابناک با تو» - یک خبر هیجان‌انگیز از این خانه مد بربری به گوش می‌رسد. آدام درایور به‌عنوان چهره رایحه جدید نشان تجاری بربری انتخاب‌شده است. این محصول اولین عطری است که توسط ریکاردو تیشی، مدیر هنری این خانه، برای این نشان تجاری تولید می‌شود.

 

خبر جذاب برند بربری برای هواداران بازیگر معروف

درایور ستاره سینما که اخیراً فیلم "آنت" با بازی او در جشنواره کن اکران شد دراین‌باره گفت: "من بسیار خوشحالم که با بربری در این کارزار تبلیغاتی در ارائه اولین عطر ریکاردو تیشی با او کار می‌کنم."

آدام درایور که فیلم خانه گوچی با بازی او و لیدی گاگا در پاییز امسال به سینماها خواهد آمد پیش‌ازاین با نشان‌های تجاری نظیر گپ نیز همکاری کرده است.

جزئیات دیگری از این محصول مانند نام عطر و یا بسته‌بندی هنوز فاش نشده است.

آدام درایور

این فصل هواداران تیشی به آنچه می‌خواستند، رسیدند. کلکسیون مردانه جدید تیشی شخصی‌ترین کلکسیون او تا به امروز در بربری است که در آن زیبایی‌شناسی کاملاً متمایزش به کمال رسیده است. این بار بربری در حال آموختن زبان تیشی بود و نه برعکس.

او در این کلکسیون آستین‌ها را حذف کرده و به شکلی هنرمندانه به لباس‌ها ظاهری زره مانند و جنگجویانه داده است. با اصلاح خط رگلان تیشی موفق شده با وجود یقه‌های دور گردنی، ظاهری ورزیده به گردن مدل‌های خود بدهد. هنرنمایی تیشی در بالاتنه لباس‌ها نیز به‌خوبی به چشم می‌خورد و درحالی‌که در برخی تنها طرحی کمرنگ روی یک تی‌شرت دارند، در برخی دیگر با استفاده افراطی از بندها و نوارها در کنار بازنمایی شمایی از اسکلت انسان و نمایش قفسه سینه، مجموعه‌های قبلی تیشی را به یاد آوردند.

همچنین رنگ‌های به‌کاررفته در این مجموعه طیفی از رنگ‌های بژ، سفید، قرمز و مشکی است به‌اضافه اندکی آبی آسمانی. تنها چیزی که در قرنطینه قادر به تماشای آن بوده‌ایم.

بِربِری (Burberry)، خانه مد بریتانیایی درزمینهٔ طراحی، تولید و توزیع پوشاک، عطر، لوازم‌آرایشی، عینک‌های آفتابی، فعال است. این خانه مد در سال ۱۸۵۶ توسط توماس بربری مخترع پارچه گاباردین (Gabardine) تأسیس شد.

ایندیپندنت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار