شکایت از خواننده پاپ به دلیل انتشار تصویر خودش!
کد خبر: ۲۱۷۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 22    -    ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
از دوآ لیپا، خواننده مشهور به خاطر انتشار عکسی از خود در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام که توسط یک پاپاراتزی گرفته شده بود، شکایت شده است (پاپاراتزی به عکاسانی گفته می شود که از سلبریتی ها و خانواده ی آن ها در مکان های عمومی بی اجازه عکس می گیرند و این تصاویر را به نشریات می فروشند).

شکایت از خواننده پاپ به دلیل انتشار تصویر خودش!

عکس یادگاری سلبریتی‌ها در کنار نسخه جوانشان«تابناک با تو» - از دوآ لیپا، خواننده مشهور به خاطر انتشار عکسی از خود در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام که توسط یک پاپاراتزی گرفته شده بود، شکایت شده است (پاپاراتزی به عکاسانی گفته می شود که از سلبریتی ها و خانواده ی آن ها در مکان های عمومی بی اجازه عکس می گیرند و این تصاویر را به نشریات می فروشند).

این خواننده محبوب، تصویری از خودش را منتشر کرد که او را در صف انتظار فرودگاه در فوریه ۲۰۱۹ نشان می داد. حالا شرکت Integral Images که مالک کپی رایت عکس مذکور است، دوآ لیپا را متهم کرده که این عکس را «آگاهانه بدون اجازه یا مجوز رسمی» منتشر کرده است. این شرکت مدعی است که با توجه به پولی بودن پست هایی که در حساب اینستاگرامی دوآ لیپا منتشر می شود، این خواننده از انتشار این عکس سود مالی برده است.

کپی رایت معمولاً به این معنی است که عکاس، و نه سوژه ی عکس، مالک حقوقی آن تصویر است.

کپی رایت عکس مذکور در فوریه ی ۲۰۲۱ به شرکت Integral Images واگذار شده، یعنی دو هفته بعد از انتشار پست اینستاگرامی دوآ لیپا.

دوا لیپا

لیپا این عکس را بعداً از صفحه ی اینستاگرام خود حذف کرد اما شرکت Integral Images دست بردار نیست و هنوز به دنبال گرفتن ۱۵۰ هزار دلار غرامت از لیپا و صدور حکمی دادگاهی برای او است که مانع از انجام تخلف دوباره اش در آینده شود.

اما لیپا اولین چهره ی مشهوری نیست که از او به خاطر انتشار بی اجازه ی تصاویر پاپاراتزی ها شکایت شده است. جیجی حدید، لیام همسورث، کلوئی کارداشیان، آریانا گرانده، جاستین بیبر و جنیفر لوپر، دیگر سلبریتی هایی هستند که درگیر دعوای قانونی مشابهی شده اند.

روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیمان
|
Austria
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
0
1
خوب اونم شکایت کنه از عکاس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار