عجیب‌ترین گردان تاریخ
کد خبر: ۲۱۷۶۲۲
تاریخ انتشار: 2021 July 20    -    ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰
هنگام سقوط رایش سوم در سال ۱۹۴۵ میلادی، یک میلیون زن آلمانی از سوی سربازان شوروی مورد تجاوز قرار گرفتند؛ تجاوزاتی وحشتناک به معنی واقعی کلمه بودند. بیایید یادداشت‌های افسر روسی را بازخوانی کنیم تا اوج فضاحت را دریابیم.

عجیب‌ترین و بی‌شرمانه‌ترین گردان تاریخ

عجیب‌ترین و بی‌شرمانه‌ترین گردان تاریخاختصاصی تابناک با تو؛ نازی‌ها به میلیونها زن در کشورهای مورد حمله و تحت اشغال خود تجاوز کردند. این جنایات‌ از سوی مردم مستند شدند و برای نسل‌های بعدی باقی ماندند، اما از سوی دیگر متفقین هم فرشتگان آسمانی نبودند و جنایات‌ بسیاری نیز از سوی متفقین رخ داد.

هنگام سقوط رایش سوم در سال ۱۹۴۵ میلادی، یک میلیون زن آلمانی از سوی سربازان شوروی مورد تجاوز قرار گرفتند؛ تجاوزاتی وحشتناک به معنی واقعی کلمه بودند. بیایید یادداشت‌های افسر روسی را بازخوانی کنیم تا اوج فضاحت را دریابیم.

این سرباز روسی برای بار نخست وارد برلین شده بود و پیش‌تر تجربه حضور در آنجا را نداشت. او موتورسیکلت خود را می‌راند که گروهی از زنان را در حال حمل وسایل خانه دید. به آنها که ترسیده بودند نگاه کرد. یکی از آنها جلو آمد و گفت: بیش از بیست مرد به من تجاوز کرده‌اند. دختر گفت که بعضی از آن مردها پیر بودند و مادرش زیر لب می‌گفت: به دخترم جلوی چشمم تجاوز کردند و دوباره برگشته‌اند.

سپس دختر ملتمسانه از مرد خواست: با من بمان و هر کاری می‌خواهی بکن اما اجازه نده به دست آنها بیفتم.

بيشتر بخوانید 

جنایات ژاپنی‌ها در نانجینگ+۱۸

 

عجیب‌ترین و بی‌شرمانه‌ترین گردان تاریخ

انگار در جنگ همه چیز جایز است... سرباز شوروی که به زن آلمانی تعرض می‌کند. آیا زن را می‌خواهد یا دوچرخه را؟ و بقیه نظاره گر هستند!

البته آنچه این سربازان شوروی انجام دادند جدید نبود بلکه نازی‌ها هم در حمله ۱۹۴۱ به اتحادیه شوروی با وحشی‌گری به میلیونها زن روس تجاوز کردند، تجاوز به زنان در جنگ حکایات تلخی است که فقط سربازان می‌دانند. برخی از ارتش‌های دنیا برای پاسخ به شهوت جنسی سربازانشان از روسپی‌ها بهره می‌برند، برای مثال ژاپنی‌ها خانه‌های راحتی را برای سربازان خود در طول جنگ با کره، چین و سایر کشورهای جنوب شرق آسیا درست کردند. در واقع این زنان فاسد و روسپی نبودند بلکه زنان خانه‌دار، کارگران و زنان کشاورزی بودند که مجبورشان کرده بودند تا با سربازان معاشرت جنسی داشته باشند.

با این اوصاف ژنرال آمریکایی ژوزف هوکر ایده‌ای به ذهنش رسید: ایده گردان روسپی‌ها.

گفته می‌شود اتاق عملیات این ژنرال با آنچه در ذهنمان داریم متفاوت است. چیزی که همه ما در ذهنمان وجود دارد یک اتاق پر از نقشه است و افسرانی که در حال بررسی نقشه ها هستند و طرح نبرد را می‌چینند اما اتاق ژنرال هوکر پر از بطری‌های ویسکی، زنان روسپی و میزهای قمار بود. هوکر در برخی نبردها مست میشد و حتی پیروز نبرد.

نام هوکر از این طریق در تاریخ ماند، کلمه Hooker در دایره المعارف انگلیسی به معنی زن بدکاره و روسپی است و یک نوع فحش هم به شمار می‌رود و از همین ماجرای تاریخی اخذ شده‌ است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار