حمله به اصغر فرهادی: او مُبلغِ «جو بایدن» است!
کد خبر: ۲۱۷۵۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 19    -    ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
روزنامه کیهان در یادداشتی به مواضع اخیر اصغر فرهادی، کارگردان سینما در جشنواره کن حمله کرد.
روزنامه کیهان در یادداشتی به مواضع اخیر اصغر فرهادی، کارگردان سینما در جشنواره کن حمله کرد.
 
حمله به اصغر فرهادی: او مُبلغِ «جو بایدن» است!
 
این روزنامه نوشت: 
 
* پس از اظهارنظرهای سیاسی مختلف اصغر فرهادی، که ارتباطی با سینما و فیلم‌های وی ندارد، می‌شد پیش‌بینی کرد که امسال هم در جشنواره فیلم کن جوایزی به فیلم او داده شود.
 
* به‌ ویژه اینکه او از تبلیغ‌کنندگان «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا هم بوده و در مصاحبه با نشریه ورایتی، همزمان با بیان حرف‌هایی که رنگ و بویی علیه ایران دارد اظهار کرده است: «مطمئناً حضور «جو بایدن» در جای خود، همه دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کند.» به همین دلیل هم شاید در فضایی کم‌فروغ و با برخوردی سرد، جایزه ویژه هیئت داوران در جشنواره کن 2021 به‌طور مشترک همراه با فیلم دیگری به «قهرمان» فرهادی داده شد.
 
* نکته قابل توجه این است که «قهرمان» یک فیلم فرانسوی محسوب می‌شود و با سرمایه‌گذاری شرکت ممنتو ساخته شده است. همچنین تهیه‌کنندگی این کار به‌طور مشترک به نام اصغر فرهادی و الکساندر ماله‌گی ثبت شده است که این تولید مشترک و سرمایه‌گذاری یک شرکت قدرتمند فرانسوی، در اعطای یک جایزه به این فیلم در جشنواره کن فرانسه نیز بی‌تأثیر نیست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
3
14
چقدر اکنده از عقده هست این کیهان..ِ
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
1
2
شریعتمداری همش مثل بچه های لجباز دست و پا میزنه که یکی مثل اصغر فرهادی که افتخار ما ایرانیها هست رو تخریب کنه که خدا رو شکر همیشه نتیجه عکس میگیره . تنفر جامعه ایرانی از شریعتمداری و کاغذ باطله کیهان هر روز بیشتر و بیشتر میشه . از متحجر و عقب افتاده ای مثل شریعتمداری انتظار بیشتر از این هم نمیره .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
1
خوب نباید انتظار داشت جایزه به فیلم منتقد سیاستهای کلان نظام سرمایه داری داده شود.طبیعی است که آقای فرهادی برای گرفتن جایزه باید کاسه لیسی آنها را بکند.البته اگر جایزه دست ما بود ما هم به منتقدین خودمان نمیدادیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار