خصوصیات دخترانی که نباید با آنها ازدواج کرد!
کد خبر: ۲۱۷۳۹۱
تعداد نظرات: ۶۹ نظر
تاریخ انتشار: 2021 July 18    -    ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
هماهنگی اخلاقی مهم‌ترین عامل موفقیت در ازدواج است، برخی خصوصیات دختران باعث میشود که نتوانید به هدفتان از ازدواج و رویایی که در سر دارید برسید، برخی دختران اخلاق ناسازگاری دارند و برخی دیگر ممکن است هزینه‌های بسیار زیادی داشته باشند. مهم‌ترین عامل موفقیت در ازدواج بعد از اخلاق خوب خود شما، انتخاب صحیح همسر است.

خصوصیات دخترانی که نباید با آنها ازدواج کرد!

خصوصیات دخترانی که نباید با آنها ازدواج کرد!«تابناک با تو» - هماهنگی اخلاقی مهم ترین عامل موفقیت در ازدواج است ، برخی خصوصیات دختران باعث میشود که نتوانید به هدفتان از ازدواج و رویایی که در سر دارید برسید، برخی دختران اخلاق ناسازگاری دارند و برخی دیگر ممکن است هزینه های بسیار زیادی داشته باشند.

مهم ترین عامل موفقیت در ازدواج بعد از اخلاق خوب خود شما ، انتخاب صحیح همسر است. بیشتر مقالات در مورد ویژگیهای یک همسر خوب صحبت میکنند ولی ما در این جا می خواهیم ویژگی های یک همسر بد را برای شما بیان کنیم. اگر خواهان رسیدن به آرامش و موفقیت در ازدواج هستید باید بتوانید تشخیص دهید که با چه دخترانی نباید ازدواج کرد.

 

یکسری ویژگی های مهم اخلاقی است که باعث میشود سازگاری فرد در ازدواج بسیار پایین بیاید و منجر به شکست شود بنابراین هرگز با دختران و زنانی که این ویژگی ها را دارند ازدواج نکنید.

 

البته افراد خود آگاه و ناخودآگاه (غلبه هورمون ها و احساسات عاشقانه ) در دوران آشنایی و نامزدی سعی میکنند برای جذب طرف مقابل بهترین خود باشند و بسیاری از اخلاق و رفتار او در مقابل شما کاملا متفاوت از دیگران خواهد بود.

 

شما نمی توانید بگویید فلان اخلاق این دختر بد است ولی با من اینگونه نیست . مطمئن باشید پس از گذشت دوران شیرین اوایل ازدواج ، رفتار او با شما دقیقا مشابه رفتارش با دیگران خواهد شد.


• دختر عشوه گر

برخی دختران عادت به عشوه گری و طنازی دارند و آموخته اند که با این رفتار میتوانند مردان اطراف را به خود جذب کنند و عشوه گری تبدیل به بخشی از شخصیتاش شده است. ترک چنین عادتی برای این زنان دشوار و حتی غیر ممکن است بنابراین اگر تحمل رفتار او با دیگر مردان را ندارید به هیچ عنوان به ازدواج با چنین دختری فکر نکنید چون به همان اندازه که با طنازی با شما رفتار میکند بعد از ازدواج و در جمع های دیگر رفتارش برای دیگر مردان هم به همین شکل خواهد بود.


• دختری که عادت به طعنه زدن دارد

دخترانی که به گوشت تلخی و طعنه زدن عادت کرده باشند بعد از گذشت مدت زمانی از ازدواج به عادت قبلی خود بازگشته و خواهید دید که مدام در حال سرکوفت زدن و توهین و حمله های کلامی به شماست و کوچکترین ناراحتی و خشمی از سوی شما منجر به رگبار طعنه و سرکوفت از جانب او خواهد شد.

خصوصیات دخترانی که نباید با آنها ازدواج کرد!

• دختر خود شیفته و مغرور

دختران مغرور فقط به خودشان اهمیت میدهند و دیگران را با چشم حقارت میبینند و میخواهند همیشه در مرکز توجه باشد. یک زن خودخواه نمیتواند همسر خوبی باشد چون همیشه خودش و خواسته هایش در اولویت هستند.

 

آزرده شدن و شکستن قلب دیگران برایشان اهمیتی ندارد ، با وجودی که رفتار این دختران نسبت به نامزد یا شخصی که به او علاقمند شده اند کاملا متفاوت با واقعیت است ولی شما با مشاهده رفتار او در محل کار یا با دیگران میتوانید شخصیت واقعی او را تشخیص دهید.

 

یک دختر مغرور و خودشیفته در دوران نامزدی تبدیل به یک دختر آرام و خنده رو و سازگار نسبت به شخص شما میشود ولی بعد از ازدواج رفتاری که با شما خواهد داشت مشابه رفتاری است که با دیگران دارد و بعد از گذشت زمان شیرین اول ازدواج با تلخ زبانی ، پرخاشگری و ناسزاگویی ، بهانه جویی ، گستاخی و قهر های مکرر و تحقیر شما ، زندگی را برایتان تلخ خواهد کرد.


• دختر بی بند و بار

برخی خانواده ها فرهنگ بی بند باری دارند تنها چیز مهم در زندگیشان خوشگذرانی و عیش و نوش است و بویی از اخلاق مداری یا تعهد و وفاداری به همسر در شرایط سخت زندگی نبرده اند. دختری که در چنین خانواده ای بزرگ شده باشد و به اصطلاح اهل سختی کشیدن نباشد، تا زمانی که شرایط بر وفق مراد اوست همراه خوبی برای شما خواهد بود و در کنار هم خوشگذرانی های زیادی را تجربه خواهید کرد ولی اگر در زندگی به مشکل مالی یا خانوادگی بر بخورید که مانع از خوشگذرانی های او شود ، نمیتوانید روی حمایت، تعهد و وفاداری اش حساب کنید.

خصوصیات دخترانی که نباید با آنها ازدواج کرد!

• دختر کم سن و سال

در قدیم برای موفقیت به ازدواج توصیه میشد که تفاوت سنی بین زن و مرد زیاد باشد. دختران قدیم معمولا آرام و حرف گوش کن بودند و به اصطلاح زیر دست شوهر تربیت شده و بزرگ میشدند ولی دختران نوجوان امروزه زیر بار سلطه شوهر نمیروند و تمایل به استقلال فکری دارند ، سن کم آن ها ایجاب میکند که هیجانات و رفتارهای خودسرانه و لجبازی های کودکانه بیشتری داشته باشند که با منطق فردی که مثلا یک دهه بزرگتر از آن هاست هیچ گونه سنخیتی ندارد و منجر به تنش های غیر ضروری بین زوج خواهد شد.

 

تفاوت سنی زیاد در روزگار فعلی منجر به تفاوت فکری و اخلاقی و سلیقه زیادی بین دو نفر میشود. رشد سرعت اطلاعات و آگاهی های امروزه باعث شده حتی بین یک دوره 5 ساله تفاوت فکری و سلیقه ای زیادی ایجاد شود چه برسد به یک دهه کاملا متفاوت که نمیتوانند درکی از علایق و خواسته های هم داشته باشند.

 

یک دختر نوجوان هنوز سلایق و عقایدش شکل نگرفته و معیار خاصی برای انتخاب همسر ندارد و نمیداند که از دنیا چه میخواهد و اغلب تصمیماتش را احساسی میگیرد. ممکن است دچار تب و تاب عاشقانه شده و پاسخ مثبت برای ازدواج بدهد ولی بعد از مدتی متوجه شود شما کسی نیستید که او میخواهد و زندگی متاهلی برایش دست و پا گیر است.

 

سعی کنید برای ازدواج با فردی که تفاوت سنی زیادی با شما ندارد و میتواند روحیات متناسب با سن شما را درک کند انتخاب کنید. کسی را انتخاب کنید که تب و تاب نوجوانی را پشت سر گذاشته باشد و شخصیتش شکل گرفته باشد و بتواند شما را با تمام خوبی ها و بدیها بپذیرد و در کنارتان زندگی را بسازد.


• دختر پول پرست

برخی دختران به دلیل زیبایی ظاهری که به صورت طبیعی دارند یا با عمل های جراحی مختلف انجام داده اند، تنها هدفشان از ازدواج رسیدن به مال و ثروت است و کسی حق ندارد به آن ها بگوید بالای چشمت ابروست.

این دختران زیبایی خود را در مقابل ثروت فرد میبینند و ازدواج با چنین دختری میتواند منجر به سرخوردگی شود.

 

اگر جذب زیبایی یک دختر شده اید بهتر است چشم بسته اقدام نکنید واخلاق و طرز تفکر او نسبت به زندگی را در نظر داشته باشید. یک دختر زیبای پوست پرست هیچ گاه باعث سعادت و خوشبختی شما نخواهد شد و هرگز نمیتوانید در کنار او زندگی رویایی ای که تصور میکنید را تجربه کنید.

خصوصیات دخترانی که نباید با آنها ازدواج کرد!


• دختر مد پرست و خوشگذران

برخی دختران از واقعیت های زندگی بی خبرند و فقط به فکر زیبایی و آراستگی ظاهری خود هستند. این دختران معمولا نمیتوانند هیچ گونه بحران و فشاری را در تنگناهای زندگی تحمل کنند.

 

معمولا یا دچار کمبود اعتماد به نفس هستند یا از کودکی تنها دلیلی که به آن ها توجه میشده یا از آن ها تعریف میشده ، زیبایی ظاهرشان بوده است و هیچ نیازی به تلاش برای بهبود روابط اجتماعی شان با دیگران نداشته اند. این دختران عروسک های زیبایی هستند که فقط یک زندگی لاکچری میتواند آن ها را سرحال نگه دارد.

 

این دختران دائما در حال مهمانی رفتن هستند و به هیچ دعوتی جواب رد نمیدهند و جمع دوستانشان به قدری گسترده است که دیگر وقتی برای شما و یا رسیدگی به زندگی ندارند.

شما باید بتوانید احتیاجات مالی او را در حدی برآورد کنید که همیشه بتواند نگین مجلس باشد. بنابراین کنار آمدن با چنین دختری نیاز به پول زیادی برای خرج کردن دارد و اگر توانایی انجام چنین هزینه هایی را ندارید ، سمت او نروید.

خصوصیات دخترانی که نباید با آنها ازدواج کرد!

• دختر وابسته

در برخی خانواده ها شدت وابستگی فرزندان به مادر بسیار زیاد است و کوچکترین اتفاقات را به همراه جزئیات با او در میان میگذارند و بدون نظر مادرشان نمیتوانند تصمیم درستی بگیرند . این دختران در صورت ازدواج کوچکترین مشکل یا سوتفاهمی که با همسرشان داشته باشند را بلافاصله با مادرشان در میان میگذارند که به تدریج برای زندگی شما مشکل ساز خواهد شد.


• دختر جاه طلب

جاه طلبی افراطی چه در زن و چه در مرد میتواند برای ازدواج یک خصلت مخرب باشد. چنین فردی همه چیز را فدای موفقیت و پیشرفت در کارش میکند. جاه طلبی افراطی منجر به اختلاف شدید بین زن و شوهر میشود چون چنین زنی شوهر خود را رقیب خود میداند و حاضر است برای رسیدن به اهداف بلند پروازانه اش زندگی و خانه اش را فدا کند.


• دختر کنترل گر

این دختران معمولا تمایل دارند که کنترل تمام امور زندگی در اختیارشان باشد . مثلا برای لباس پوشیدن ، رفت و آمد ، صحبت کردن با دیگران و همه چیز اظهار نظر میکنند و از شما توقع اطاعت دارند.

خصوصیات دخترانی که نباید با آنها ازدواج کرد!

• فمینیست عصبانی

فمینیست به معنای برابری زن و مرد است که ایرادی ندارد ولی برخی دختران فمینیست به قدری از نابرابری ها ناراحت هستند که دیگر دل خوشی از مردان ندارند و مرد خوب برایشان وجود خارجی ندارد و در هر لحظه ممکن است از دست یک رفتار شما که احساس نابرابری به آن ها بدهد مانند آتشفشان منفجر شود.


• دختری که اعتماد به نفس ندارد

شاید در برخوردهای اول چنین دختری برایتان جذاب و خواستنی باشد ولی کم کم عدم اعتماد به نفس او با ترس های درونی که دارد بروز میکند. مثلا روزی چند بار با شما تماس میگیرد تا مطمئن شود از نظر شما به اندازه کافی خواستنی است. او محتاج توجه همیشگی شماست و همیشه ترسی درونی او را آزار میدهد و نگران است که نظر شما در مورد کارهایش مساعد نباشد.


منبع: بیتوته

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
31
168
دختر ایرانی رو هم اضافه کنید, جمیع این عادات هستن خیلی هاشون
پاسخ ها
احمد
| |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
همین دخترا خواهر و مادرهای ما هستن که داریم باهاشون زندگی میکنیم پس مشکل از درون ماست
ناشناس
|
Canada
|
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
65
50
از مردان هم بنويسيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
24
160
99.9% دخترهای ایرانی که تو این لیست قرار میگیرند!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
دقیقا درست میفرمایی تیپهای معرفی شده ومشخصات دختران وطنی هستند.
کاش امکان واردات دختر سخت کوش وزیبای چینی حاصل بشه و ای خدا چه شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
47
97
فقط و فقط با دختران توسری خور و بی زبان که هرچی جلوشون بذارید بگن دستت درد نکنه و هر بلایی سرشون آوردید با تشت شیر خستگی را از پایتان به در کردند و اگر سر کار رفتند کل درآمد خود را در سبد اخلاص گذاشته و به آقایی تقدیم کردند و پول توجیبی از همسر خود گرفتند ازدواج کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تو چرا به خودت گرفتی؟
ناشناس
| |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
بسیار ممنون از توصیه مفیدتان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
11
126
نتیجه اینکه اصلا نباید ازدواج کرد چون دختی که یکی از خصوصیات ذکر شده در متن فوق را نداشته باشد وجود ندارد
لذا ای جوانان عزیز اگر دنبال اسایش هستید ازدواج نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
زنده باد مجردی
ناشناس
| |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
تمام..!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
5
69
اگذ عنوان خبر این می بود سازنده میشد : دختران برای ازدواج موفق این خصوصیات را از خود دور کنند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
کاملا با حرف شما موافقم که این مطلب سازنده نیست.
منتهی متاسفانه طرح مطلب طوری است که قابل درست شدن نیست.
چون استدلالش اینست که این خصوصیات که عمدتا از دوران کودکی در فرد شکل گرفته، جزئی از شخصیت فرد شده و قابل اصلاح نیست.
یعنی اینطورنیست که فرد بتواند همینجوری تصمیم بگیرد که از شر چنین خصوصیاتی خلاص شود.
مگر مطلب به اینصورت بود که چگونه از این خصلتها خلاص شویم، و راهکارهای عملی ارائه می داد (حالا اگه موثر بودند یا نه، بماند) و همینطور اینکه اگر چنین خصلتهایی وجود دارد، حداقل چطور می توان آنرا تخفیف داد یا با آن به نحوی ساخت و دوام آورد.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
2
92
یک دفعه بگو زن نگیر دیگه !!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
مگه میخواستی بگیری ؟ نگو گرفتم که سکته میکنم ، جون دادا نگرفتی که! اخی خیالم راحت شد• اوف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
3
63
گشتم نبود نگرد نیست
آخه با این مواردی که گفتی اگه کسی پیدا بشه میاد با من ازدواج کنه؟
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
11
74
داداش اینا خصوصیات زن ها هست یه غیر از این نداریم مگه اینکه مرد باشند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
11
60
دخترای عزیز لطفاً توجه کنند
این خصایص از خودشون دور کنند
وقت کم است
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
5
43
دختران الان که همه این خصوصیات را دارن.بفرمایید که دیگه ازدواج نکنیم.
بوشهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
6
29
گل گفتی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
8
34
غیر از اینا که گفتی مگه دختر دیگری هم وجود دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
9
63
نتیجه اخلاقی:

زن گرفتن اشتباه محضه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
2
42
پس با این حساب با هیچکی نباید ازدواچ کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
4
29
عالی !!
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
6
48
دیگه دختری باقی نمیمونه همشون یکی یا چند تا از این خصوصیات را دارند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
9
46
نظر من: کلا نباید ازدواج کرد.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
2
31
پس کدوم دسته از دختران موندن ماشا...؟!! همه نوع تیپی اینجا اومده!! پس بدنبال دختر ایده ال شما باید تو آسمونا دنبالش گشت خدایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
6
27
این خصوصیات رو با هم شما در همه دختران ایرانی میتونید ببینید.
عضو هیئت علمی شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
35
12
سلام برشما

همینطوری آمار ازدواج پائین هست، آن وقت با این نوع مقالات می خواهید آن را پائین تر هم بیاورید.
وانگهی، هر انسانی بخصوص اگر سنش خیلی بالا نباشد، قبل تربیت و تغییر کردن است.
اگر مردم از نصایح شما پیروی کنند، دختران فهرست شما که درصد بالایی از دختران را تشکیل می دهند اصلا نباید شوهر کنند.
پاسخ ها
سوباسا
| |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
جناب عضو ه ع د شریف
در خط دوم قابل صحیح است
ضمنا از حرفهای درست انتقاد نفرمایید پیشنهاد کارآمد و موثر و جذاب بدهید

با احترام -کارگر مجرد و ساده خیابان دانشگاه شریف
ناشناس
| |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
قربان نتیجه اش می شود زندگی بنده! طلاق و اتلاف زمان و احساسات و سلامت روحی و روانی. بله بنده هم فکر میکردم روزانه در حال پیشرفت و اصلاح هستیم ولی برادر با هزینه ی معنوی بالا فهمیدم که خیلی ها صرفا در حال پیشرفت در نوع خودرو و لباس یا حداقل فکر پیشرفت اینچنینی هستند و تا وقتی کسی نخواهد اصلاح نمیشود و به گونه ای حق انتخاب اوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
13
36
با کدوم دسته از مردان نباید ازدواج کرد لطفا؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
با هیچ مرد و هیچ زنی نباید ازدواج کرد. ازدواج فقط تباهی بشر است. باید عشق ورزید و زندگی کرد. ازدواج یعنی عذاب و تحمل نفرت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
4
33
صدی نود دخترای ایرانی همین طوری هستن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
هزاری ، نهصد و نود و نه تاشون این شکلین
ناشناس
|
India
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
14
36
این خصوصیات با اندکی تفاوت در پسران هم دیده میشود.گاه حتی شدیدتر. پس باید عنوان نوشته را عوض کنید وبنویسید با چه افرادی(اعم از دختر ویا پسر) نمیتوان ازدواج کرد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
قرار نبود بحث به بیراه بکشید..بگذرا اول تکلیف دختران معلوم شود بعد میریم به سرو وقت پسران...!
سوباسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
8
28
هزاری هم این حرفهای درست رو بفرمایید ، هیچ وقت منطق در برابر عشق قدرتی نداره و مردها تسلیم عشقشون میشن ...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
دیگه نه چون پول ندارند و زندان میرومد بابت تصمیم اشتباه
ناشناس
| |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
وقتی که چند تا بچه راه بیاندازند چاره ای ندارند... و مهریه های نجومی..!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
5
33
شوهر نکردن دختر خیلی بهتره تا اینکه با این خصوصیات باعث بشن زندگی یک مرد و خانواده های هر دو طرف نابود بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
12
12
من این حرفا حالیم نیست من زن میخوام.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
چند سالته...!
ناشناس
| |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
ایشالا خدا شفات بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
5
7
همه این موارد جزیی از ویژگی های یک زن هست؛ لیکن اگر از اعتدال خارج بشه منجر به حواشی متعدد می گردد .
مرد اگر مرد باشد و از قدرت مدیریت و راهبری برخوردار باشد، زن در هماهنگی کامل تری نسبت به مدیریت خود اقدام می کند .
بالاخره هر انسان عاقلی محاسبه گر هست و رفتار خودش را بر اساس محاسبه نفع و ضرر و یا حداقل پندارش در این ارتباط تنظیم می کند .
امروزه به دلیل مشکلات معیشتی از یک سو، و ایجاد حس سرخوردگی در میان زنان از طریق نمایش زندگی ایده آل و بدون رنج و پر از نشاط تصنعی و غیر واقعی توسط اینفلوئنسرها از سوی دیگر، حس سرخوردگی، و ناامیدی و خود بدبخت پنداری رواج یافته است . که این خود در بروز رفتار نامتعارف و فاقد رضایت مندی بانوان متأهل تأثیر بسزایی دارد. به عبارت دیگر اینگونه رفتارهای ذکر شده بزرگ نمایی دو گانگی های درون رفتاری و ذهنی دختران است که تحت تأثیر تبلیغات رسانه ای تغییر شکل یافته و اغراق شده اند .
ازدواج مرد میدان می خواهد و دنیایی صبر و پایداری در مقابل همه سختی ها . قبل از ازدواح دقت و هشیاری و بعد از ازدواتج دیده اغماض و رأفت و صبر بسیار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
2
10
آقایون ایرانی دقیقا دنبال آدمی با ویژگی های ذکر شده هستند. این هایی هم که می گند دختر ایرانی دقیقا این شکلیه باید بهشون بگم که سلیقه شما اینه برادر من
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
3
13
این چه مطلب مسخره ای بود! خب هر زن و دختری چندتا ازین خصوصیات رو داره، اگه نداشته باشه که باید به جنسیت و هورمونهای زنانش شک کرد! به کل کسی که نمیتونه با این خصوصیات کنار بیاد کلا دور ازدواج رو خط قرمز بکشه!
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
12
8
این متن جواب تمام کامنت های بالا می باشد .اگر مسلمانی پس ازدواج را مقدس بدان و معیارهای این سنت مهم را بر اساس ارزش های دینت قرار بده انگاه متوجه خواهی شد که ازدواج برای تکامل انسان است .هرگاه توانستی دیدگاه خود را به ازدواج و جنس مخالف الهی کنی انگاه تمام خصوصیاتی که در گزارش فوق ذکر شده برایت بی ارزش خواهد بود. اگر امروز ازدواج برای جوانان سخت شده به دلیل فاصله گرفتن از مسایل دینی واعتقادی می باشد .مطمئن باشید هرگاه زن وشوهر به سلاح ایمان مجهز باشند دنیا و مطاع های آن برایشان بی ارزش خواهد بود.خداوند زن و مرد را برای عشق ورزیدن و ابراز محبت به یکدیگر آفریده است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
احسنت
یک ایرانی
| |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
آقامنوچهر فکرکنم شما منطقتون مال پنجاه شصت سال پیشه الان دلیل فاصله گرفتن ازازدواج اوضاع جامعه هست اولیش قیمت خونه واجاره خونه هست کدوم جوانی میتونه بااین مسئله کناربیاد-دومی خلا قانونی هست که پسرا ازترس اجرا گذاشتن مهریه که جدیدا خیلی زیادشده عقب می کشند وحالا به اینها اضافه کنید خرج خانه ومعیشت زندگی بااین گرونی روبه افزایش وبی بندوباری اکثرجوانان وبی اعتمادی دخترپسرا به هم وفساداجتماعی جامعه که حاصل ازدواج نکردن جووناست ووووو
ناشناس
| |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
نظرم به نظر یک ایرانی نزدیک است..تمام..!
سوباسا
| |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
منوچهر جان
فرمایشات شما قشنگ و درست و عالی ست
ولی مشکل همینه که مرد و زن با خصوصیاتی که فرمودی کمیاب شده
راهکار جذاب بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
1
12
گونه ی مدنظر شما منقرض شده است. نگرد نیست گشتیم نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
10
11
فقط بلدید از زنا ایراد بگیرید بدتر از همه اینا رو مردا دارن هیچ اشکالی نداره برای اون زن بدبختی که عمر و جوونیشو تو زندگی میذاره تهشم تا یه کلمه حرف میزنه صدتا این برچسبا رو روش میزنید و میرید با همین بهانه ها خیانت میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
نه جانم...از این خبرا نیست..!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
3
7
همشون همین جوری هستن
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
4
7
سلام بر همگی. دعا کنید و بهترین ها را از خدا بخواهید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
کار از دعا گذشته دوست عزیز...به عمل کار برآید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
6
17
مگه این روزا تو ایران میشه ازدواج کرد؟! یه دختر نجیب نشون بدید که قبلا با این پسر و اون پسر نبوده تا من برم بگیرمش و ازدواج کنم

از هر دختری هم میپرسیم این چه وضع اخلاقیه شما دارید؟ میگه مگه پسری که قراره باهاش ازدواج کنم قبلا با دختری نبوده که حالا من خودمو براش پاک نگه دارم؟ عقل دخترای این مملکت رو ببینید تو رو خدا !

آخرالزمان شده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
واقعا..بخاطر اینکه بی شوهر نمون به رابطه با هر پسری تن میدهند..!
من با پسر بودنم 34 سال هست با هیچ دختری رابطه نداشتم البته اگر بعضی روشنفکران نگویند شما عقب مانده هستی!!
ناشناس
| |
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
مگه خوت پاک بودی؟عقل خودتو نگاه کن
ناشناس
| |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
اونی که پرسیدی مگر خودت پاک بودی ،آخه .......! مگر تو توی زندگی من بودی که میگی من پاک بودم یا نبودم! توام خودت یکی از همین دخترایی. شماها واقعا مشکل مغزی دارید خدا شفاتون بده!
ناشناس
| |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
ناشناس 7:59 میگن حرف رو بنداز صاحبش برمیداره مشخصه بدجور سوختی خخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
8
6
خصوصیات مردانی را نباید با آنها ازدواج کرد را هم اعلام کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
1
10
داداش فیلتر کردیم تهش که چیزی نموند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
13
2
همسر کم سن و سال خودشیفته عشوه گر مغرورم آرزوست....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
چند وقت دیگه توی دادگاه می بینمت مهدی جان..وقتی داشتی مهریه تو پس میدادی..!
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
0
3
حالا با کمشدن ازدواج، باید تیتر مطالب این باشد که چطور با اینگونه افراد (چه زن و چه مرد) ازدواج کرد و ولو با هر بدبختی دوام آورد!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
4
1
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
90 درصد آقایان دنبال دختر کم سن و سال،عشوه گر ، بی و بند بار و ... هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار