مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟
کد خبر: ۲۱۷۳۰۶
تاریخ انتشار: 2021 July 17    -    ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰
مادربزرگ گیمر می‌گوید حتی اگر دستهایش هم از کار بیفتند از بازی کردن دست برنمی‌دارد. خوبی قصه ماری این است که به ما نشان می‌دهد سن فقط یک عدد است و نمی‌تواند جلوی...

مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟

مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟اختصاصی تابناک با تو؛ در طول تاریخ مردم از طریق کنجکاوی از اختراع چرخ گرفته تا فرود روی ماه، به  کارهای عجیب و غريب دست زده‌اند. درست است که ما به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌ایم؛ اما به نظر می‌رسد مردم تمایل دائمی به شکستن رکوردها و انجام کارهای غیرممکن دارند. در این گزارش با تعدادی از افرادی که می‌خواستند در زمینه‌های کمی عجیب رکورد بزنند، آشنا می‌شویم.

مادربزرگ هاماکو کوری، کهنسال‌ترین گیمر جهان است. او کانال یوتیوب با نیم میلیون فالوئر دارد.

مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟

مادربزرگ گیمر می‌گوید حتی اگر دستهایش هم از کار بیفتند از بازی کردن دست برنمی‌دارد. خوبی قصه ماری این است که به ما نشان می‌دهد سن فقط یک عدد است و نمی‌تواند جلوی رسیدن آدمها به رویاهایشان را بگیرد. این مادربزرگ گیمر با داشتن نود سال نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به عنوان مسن ترین گیمر بازی‌های ویدئویی به ثبت رسانده و یک کانال یوتیوب دارد. موری در ابتدای کار در بازی‌های اکشن مشکل داشته، اما در نهایت موفق شده تا در آنها به مهارت برسد، بازی GTA 5 بازی محبوب او است، او فیلمهای زنده از خود منتشر می‌کند و بازی‌های معروفی مثل Skyrim Call of Duty را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید 

طول زبان این مرد متعجبتان می‌کند

تصویری از عشق و مردانگی مرد روستایی 

نخست وزیر سابق استرالیا باب هاوک که فقط در یازده ثانیه ۱.۴ لیتر آبجو نوشید

مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟

باب هاوک در نهم دسامبر سال ۱۹۲۹ به دنیا آمد و هنگامی که هفده ساله بود، برادرش به دلیل بیماری مننژیت درگذشت. هفت سال بعد، باب تصادف شدیدی با موتور کرد و برای چند روز تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت، اما نمرد. 

گفته می‌شود، این حادثه باعث شد باب باور کند که آدم خوش‌شانسی است و آینده امیدوار کننده‌ای دارد، خصوصاً اینکه مادرش از زمان مرگ برادرش چنین اعتقادی داشته است. در واقع زندگی باب هم از لحاظ علمی و هم از نظر سیاسی مملو از موفقیت بود. اما جالب‌ترین موفقیت او، نوشیدن ۱.۴ لیتر آبجو در ۱۱ ثانیه در سال ۱۹۵۵ هنگامی که در دانشگاه بود رخ داد. باب در خاطرات شخصی خود نوشت که این موضوع باعث محبوبیت وی در بین مردم شد. باب هاوک در ۱۹۸۳، نخست وزیر استرالیا شد.

معلمی که با صدای بلند به دانش آموزانش فریاد می‌زد معادل غرش جت بود!

مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟

آنالیسا فلاناگان معلم بلفاست بود و با جیغ کشیدن نام خود را وارد کتاب رکوردهای گینس کرد. جیغ او بلندترین فریادی است که تاکنون در طول تاریخ توسط بشر ایجاد شده است.

در سال ۱۹۹۲، آنالیسا برای جیغ کشیدن با بلندترین صدای ممکن در اردوی تابستانی شرکت کرد و توانست از خواهر دوقلوی خود در مسابقه پیشی بگیرد و او را ببرد. جیغ های او برابر با ۱۱۹.۴ دسی بل بود که عدد بسیار بزرگی است.

مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟

چند سال بعد، آنالیسا دوباره به بلفاست فراخوانده شد، و رکورد قبلی خود را شکست و کلمه "آرام" را آنقدر بلند فریاد زد که میزان صدا به ۱۲۱.۷ دسی بل رسید و صدای او کل کلاس را به شدت لرزاند.


با کشیدن عکس مجرمان رکورد زد

مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟

لوئيس گیبسون، مشهورترین نقاش دایره جنایی دنیاست. او با نقاشی های خود به پلیس برای دستگیری و شناسایی هویت بیش از ۱۰۰۰ قاتل و جنایتکار کمک کرده است. خانم گیبسون وقتی بیست و یک ساله بود، مورد حمله ناموفق یک قاتل متجاوز قرار گرفت. از آن پس او ترس عجیبی در خود احساس می کرد که آرامش را از او گرفته بود.

گیبسون برای از بین بردن این ترس و پاسخ به درخواست درونی‌اش به نقاشی جنایی روی آورد. نام او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان پرکارترین نقاش پلیس ثبت شده است. نقاشی های او جزو نخستین رسوماتی بود که در برنامه  Americans Most Wanted به نمايش درآمد. او لیسانس هنرهای زیبای خود را از دانشگاه تگزاس و دوره های نقاشی جنایی را از آکادمی تحقیقات فدرال گرفت.

مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟

هم اکنون استاد دانشگاه نورث وسترن و انستیتو هنر در هیوستون تگزاس است. او حاصل تجارب خود را در کتابی با نام «چهره شیطان» به چاپ رسانید. گیبسون در دهه بیست زندگی اش بیش از ۳۰۰۰ پرتره از گردشگرانی که به تگزاس می آمدند، کشید و بسترساز موفقیت های بعدی او در زمینه کشف هویت مجرمین و قربانیان شد. او فعالیت خود را از ۱۹۸۱ آغاز کرد و هم اکنون به ثبت پرتره اعضای خانواده و دوستانش نیز می پردازد.


مرد هندی ۷۳ ساعت با ۷۳ مار در یک قفس قرار گرفت

مادربزرگ گیمر چگونه رکورد گینس را شکست؟

نیلیم خایر مرد هندی می‌خواست به مردم دنیا ثابت کند تا وقتی برای مارها خطرناک نباشید و تحریکشان نکنید، با شما کاری ندارند. او مردم دنیا را با شجاعتش شگفت زده کرد و می‌خواست ایده‌اش را برای مردم دنیا به اثبات برساند و در این راه زحمات زیادی متحمل شد؛ از جمله یادگرفتن جزیی ترین اخلاق مارها و تعامل محدود با این موجودات خطرناک.

سرانجام در بیستم ژانویه ۱۹۸۶، مرد هندی توانست خود را با ۲۴ افعی راسل و ۹ مار کبرا هندی، علاوه بر ۳۹ مار مختلف در یک قفس شیشه‌ای در محوطه دانشگاه پزشکی پون حبس کند. این مرد از قفس سالم بیرون آمد و ایده خود را درباره بی خطر بودن مارها به اثبات رساند و جایگاهی در کتاب رکوردهای گینس برای خود به دست آورد. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار