چگونه یک وب ‌سایت تبلیغاتی مطمئن برای خرید یا اجاره خانه پیدا کنیم؟
کد خبر: ۲۱۷۲۰۸
تاریخ انتشار: 2021 July 15    -    ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

چگونه یک وب ‌سایت تبلیغاتی مطمئن برای خرید یا اجاره خانه پیدا کنیم؟

دنیای اینترنت و پیشرفت تکنولوژی در همه‌ی زمینه ها به سرعت در حال پیشرفت است. و این پیشرفت فضای گسترده ای را برای توسعه انواع کسب و کار ها ایجاد کرده است. یکی از این کسب و کار ها که حضور آن در سال های اخیر بسیار پر رنگ و مهم شناخته شده و شیوع بیماری کرونا هم نقش موثری در بیشتر دیده شدن آن داشته، وب سایت های درج آگهی املاک است.

همه‌ی ما به‌خوبی می دانیم که خرید خانه یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی هر فردی در طول زندگی است. با توجه به شرایط فعلی، مشکلات اقتصادی و تورم بالا بسیاری از افراد سال‌های زیادی را کار می‌کنند تا امکان خرید یک آپارتمان را برای خود فراهم کنند. از این رو خرید ملک، یکی از مهم ترین و حساس ترین تصمیمات زندگی هر فردی شناخته می‌شود. تصمیمی که اگر بنابه هر دلیلی در آن اشتباهی صورت بگیرد می تواند خسارت مالی بسیار سنگینی برای شخص به ‌همراه داشته باشد. در نتیجه حساسیت و بررسی های هوشمندانه در زمان خرید خانه امری بسیار منطقی و پسندیده‌ است.

اما سوال اصلی این است که: با توجه به حساسیت های موجود در زمان خرید خانه و گسترش وب سایت های تبلیغاتی درج آگهی املاک چگونه می توان یک وب سایت مطمئن و کارآمد را در این زمینه شناسایی کرد؟ آیا آگهی های این وب سایت ها واقعی است؟ چه کسانی آن ها را درج می‌کنند؟ تصاویر واقعی از ملک هم در این وب سایت ها موجود است؟ این وب سایت ها علاوه بر آگهی چه امکانات دیگری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به جواب این سوالات برسید و در نهایت با یک وب سایت تخصصی و باکیفیت در زمینه‌ی درج آگهی املاک آشنا شوید.

چگونه می توان یک وب سایت مطمئن را شناسایی کرد؟

تفاوتی ندارد که برای خرید کالا به یک وب سایت اینترنتی مراجعه می‌کنید یا برای دریافت خدمات. در هر دو صورت اعتبار یک وب سایت از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد در میان کاربران خدمات الکترونیکی می ‌باشد. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت‌های امنیتی و اعطای نماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. این نماد را در تمامی وب سایت های تایید شده توسط این مرکز می‌توانید مشاهده کنید.

گزینه‌ی دیگری که در شناسایی یک وب سایت مطمئن و قابل اعتماد به شما کمک می‌کند، فعال بودن یک وب سایت است. وقتی در گوگل عبارت خرید آپارتمان در پونک را جستجو می‌کنید، لینک های متعددی در این زمینه به شما نمایش داده می‌شود. بعد از وارد شدن به وب سایت، سرعت بالا آمدن صفحه، تعداد آگهی های موجود، تاریخ منتشر شدن آگهی ها، تصاویر با کیفیت برای هر آگهی و مشخصات کامل آگهی دهنده می‌تواند نشان دهنده‌ای فعال بودن آن وب سایت باشد. 

به عنوان مثال: بعد از جستجوی عبارت خرید خانه در گوگل، وب سایت shabesh.com  به شما نمایش داده می‌شود. با وارد شدن به صفحه شابش در ابتدا تعداد آگهی های موجود در این صفحه نظر شما را جلب می‌کند. تمامی آگهی ها به صورت منظم و با سرعت بالا به شما نمایش داده می‌شود. کادر هر آگهی به طور جداگانه مشخص شده و اطلاعات اولیه مربوط به‌آن مانند: قیمت، منطقه، متراژ و سال ساخت قابل رویت است.

آیا آگهی های موجود در وب سایت های تبلیغاتی واقعی و قابل اعتماد است؟

در زمینه‌ی درج آگهی املاک، ما دو دسته وب سایت تبلیغاتی موجود داریم. وب سایت های درج آگهی عمومی و وب سایت های درج آگهی تخصصی. در وب سایت های عمومی همه‌ی افراد از سرتاسر نقاط ایران می‌توانند بدون محدودیت آگهی های خود را جهت دیده شدن و تبلیغات درج کنند. و معمولا در این وب سایت ها علاوه بر ملک آگهی های دیگری مانند: خرید وسایل الکترونیکی، خودرو، کتاب و ... هم درج می‌شود. اما در وب سایت های تخصصی کاربران فقط این امکان را دارند تا به صورت تخصصی تبلیغات خود را در یک زمینه‌ی مشخص شده درج کنند. در نتیجه طبیعی است که کیفیت در وب سایت های تخصصی بیشتر است و آگهی های موجود در آن از امنیت بیشتری به نسبت سایر سایت ها برخوردارند. در وب سایت های تخصصی ۹۰ درصد آگهی ها توسط مشاورین املاک ثبت می‌شود و کیفیت آگهی ها به مراتب بسیار بیشتر است.

یکی از قابلیت های بسیار مهم در وب سایت شابش که باعث اعتماد سازی بسیار زیادی هم در بین کاربران شده، همکاری با مشاورین املاک مطمئن و قابل اعتماد است. در کادر هر آگهی لوگوی آژانس املاک، نام مشاور، شماره تماس و واتساپ به همراه عکس مشاور موجود است.

چگونه یک وب ‌سایت تبلیغاتی مطمئن برای خرید یا اجاره خانه پیدا کنیم؟

وب سایت های درج آگهی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؟

یک وب سایت درج آگهی املاک خوب، وب سایتی است که علاوه بر نشان دادن آگهی های ملک، خدمات دیگری هم به کاربرن ارائه دهد. در واقع کاربران را از لحظه ی اقدام به جستجوی ملک تا انتهای مسیر یاری کند. یکی از وب سایت هایی که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد وب سایت و اپلیکیشن شابش است. شما با استفاده از شابش می توانید علاوه بر مشاهده آگهی های خرید و یا اجاره خانه، با مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد در سطح شهر آشنا شوید و به اطلاعات تماس و رزومه‌ی کاری آن ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این‌ها یکی از مهم ترین قابلیت های این وب سایت، صفحه قیمت خانه است. در صفحه قیمت خانه شما می‌توانید از جدیدترین قیمت‌های خرید و اجاره خانه در سطح شهر تهران مطلع بشید. اطلاعات این صفحه همیشه در حال بروز رسانی است و شما با مراجعه به آن می توانید از جدیدترین قیمت ها مطلع شوید.

(شابش وب سایت تخصصی درج آگهی املاک)

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار